ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "REVIJA" > Br. 1/2001
Revija - Časopis Dioničkog društva
Časopis REVIJA
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
U ovome broju:

largeArrow_blue.gif (75 bytes) Alan Dostal:
Internet kiosk i upravljanje mrežom Internet kioska

largeArrow_blue.gif (75 bytes) Vlatka Maričić, Juraj Pukšec, Mihaela Žic:
EMA sustav

largeArrow_blue.gif (75 bytes) Goran Grbić, Barbara Pavelić:
Prijenos govora IP mrežama

Impressum

Broj 1 2001.
Upotreba Interneta, te svjetske računalne mreže, sve je prisutnija u našim životima. Dostup i razmjena informacija, podataka i slike velikom brzinom promijenila je način življenja suvremenoga čovjeka. Unatoč tome, Internet još uvijek nije dostupan svim ljudima. Da bi se upotreba Interneta omogućila mnogo većem broju korisnika i to sa bilo kojega mjesta i u bilo koje vrijeme, razvijen je uređaj Internet kiosk. Internet kiosk omogućava dostup Internetu s raznih javnih mjesta kao što su hoteli, zračne luke, autobusne i željezničke postaje, restorani, sajmovi, izložbe, sveučilišta itd.
Korištenje Internet kioska je vrlo jednostavno pa veliki broj korisnika putem toga uređaja može pretraživati stranice Interneta i koristiti usluge elektroničke pošte.
Postavljanje Internet kioska na javna mjesta s velikim protokom ljudi omogućava korištenje Internet kioska i kao informacijskoga punkta za davanje važnih općih i lokalnih informacija o turističkim znamenitostima, kulturnim događajima, ponudi u restoranima i hotelima, stanju na cestama, vremenskoj prognozi i sl.
Uz porast broja korisnika i sve veći broj Internet kioska bit će potrebno umrežiti Internet kioske kako bi se osigurao uspješan nadzor i upravljanje mrežom. Iz centra za upravljanje Internet kioscima mogu se u svakom Internet kiosku ažurirati informacije, mijenjati tarifni sustav, instalirati nove programske podrške, kontrolirati stanje ispravnosti rada.
Međusobnim povezivanjem Internet kioska u mrežu s pripadajućim poslužiteljem i centrom za upravljanje mogu se smanjiti troškovi i olakšati upravljanje Internet kioscima.
Budući razvoj Internet kioska bi mogao omogućiti i dostup telekomunikacijskim uslugama kao što su telefonski pozivi ili slanje i primanje faks poruka. Telefonski pozivi bi se mogli realizirati uz integraciju govora preko IP tehnologije.
t.gif (43 bytes)

Revija Broj 1 2001. u PDF formatu veličine 1,25 MB

Tehnička podrška

©Copyright    

18-04-2007