Novosti


Usvajanje umjetne inteligencije u organizacijama: Put ka stalnim promjenama

  Kategorije: Trendovi

Recentni Ericssonov IndustryLab izvještaj daje uvide u istraživanje organizacija koje primjenjuju umjetnu inteligenciju (UI) i naprednu analitiku u svojem poslovanju; karakterizira ih put prema stalnim promjenama.

Izvještaj „Usvajanje umjetne inteligencije u organizacijama“, utemeljen na uvidima 2.525 donositelja odluka vezanih za UI i naprednu analitiku, dijeli znanja koja su stekle kompanije koje primjenjuju UI i naprednu analitiku u svojem poslovanju. Premda su na različitim stupnjevima zrelosti u UI (podijeljene su na UI-vođe, UI-sljedbenike i UI-početnike), zajedničko im je suočavanje s kritičnim izazovima na njihovom putu. Pritom tehnologija nije glavni izazov.

Glavni zaključci izvještaja:

  • Devedeset i devet posto svih ispitanika suočilo se s izazovima implementacije UI/napredne analitike u svojim odjelima, a 91 posto njih imalo je izazove u sve tri proučavane kategorije; tehnologija, organizacija i ljudi/kultura.
  • Udio inicijativa suočenih s izazovima raste što je veći stupanj zrelosti: što više naučite, postaje teže.
  • Osamdeset i sedam posto ih je imalo više izazova koji se tiču kulture/ljudi nego tehničkih ili organizacijskih izazova. Također, 94 posto ih je primijenilo više strategija za rješavanje izazova koji se tiču ljudi/kulture nego strategija vezanih za druge kategorije.
  • 69 posto UI-vođa predviđa kontinuirani priljev novih aplikacija u području UI/napredne analitike u svojim kompanijama – novih aplikacija koje za sobom povlače više promjena procesa i reorganizacije.
  • 63 posto UI-vođa kaže da će se fokus premjestiti s kreiranja proizvoda i usluga na proizvodnju UI algoritama i modela. U post-transformacijskoj fazi, kompanije bi se mogle stabilizirati u situaciji u kojoj je jedina konstanta promjena koju pokreću podaci. 

Kako bi ostali konkurentni, zaposlenici će postepeno trebati napustiti stručnost u kategorijama, jer će se glavni fokus premjestiti s kreiranja proizvoda i usluga, a modeliranje podataka će pokretati razvoj ponude i strategija.

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle


Povezano

Izvještaj "Adopting AI in organizations"

Infografike

   

Pretraga novosti


   

Filter po kategorijama


   

Tagovi



  Na vrh stranice