Novosti
Panel „Dobitnici nagrade Održivo korporativno upravljanje“
  Kategorije: Događanja
HR PSOR i HUP prošli su tjedan otvorili natječaj Hrvatskog indeksa održivosti (HRIO). Tim povodom održana je konferencija na kojoj je sudjelovala i naša kompanija koja je dugogodišnji laureat ove nagrade – i to u nekoliko kategorija.
Tijekom konferencije, kroz panele se razgovaralo s članovima Komisije natječaja i predstavnicima kompanija koje su prethodnih godina bile dobitnice nagrada u jednoj od kategorija. Na panelu pod nazivom „Dobitnici nagrade Održivo korporativno upravljanje“ govorile su Antonija Lončar, direktorica marketinga, komunikacija i društvene odgovornosti u Ericssonu Nikoli Tesli, i Ljudmila Bratko Gašpić, menadžerica korporativnih poslova u Heineken Hrvatska, ujedno i predstavnice dobitnika nagrada HRIO-a za područje Održivo korporativno upravljanje. Panel je moderirala Milka Kosanović.
Ericsson Nikola Tesla Grupa jedna je od predvodnica održivih praksi u Hrvatskoj. Predanost vlastitim održivim praksama, kontinuirano ulaganje u razvojno-istraživačke projekte te briga za zaposlenika i zajednicu uvelike su doprinijeli pozicioniranju kompanije u sam vrh hrvatskih društveno odgovornih kompanija.
Na samom početku panela Lončar se zahvalila Hrvatskom održivom savjetu za poslovni razvoj i cijelom timu koji radi na evaluaciji prijava, što dugi niz godina prepoznaje nastojanja kompanije Ericsson Nikola Tesla u području održivog korporativnog upravljanja.
„Prošlogodišnje deveto priznanje iz ovog područja dokaz je da su naš trud i rad prepoznati te da kompanija u svim područjima društvene odgovornosti i održivosti drži visoke standarde i pozitivno djeluje na ljude, poslovanje i društvo.“, istaknula je Lončar ali i dodala: „Ericsson Nikola Tesla Grupa i svi njezini zaposlenici imaju obvezu i opredjeljenje za najvišu razinu integriteta i etičnosti u vođenju poslovanja, a naš sustav upravljanja temelj je našeg načina rada. U poslovnom životu uvijek ima prostora za unaprjeđenje aktivnosti. Nagrade nisu motiv, već poticaj da i dalje aktivno radimo na poboljšanjima. Također od svih svojih partnera i klijenata tražimo visok stupanj integriteta koji je temelj održivog upravljanja i stoga su obvezni potpisati naš Kodeks poslovne etike, a svi zaposlenici, od uprave do izvršnog rukovodstva, uključeni su u poslove na poboljšanju i unaprjeđenju u svakom segmentu.“
Na kraju panela Lončar je naglasila kako je važno da svi zaposlenici svakodnevno u svom radu primjenjuju zacrtana visoka načela što je presudno za održivo poslovanje, zadržavanje vjerodostojnosti i povjerenja kupaca, partnera, dioničara i svih ostalih dionika.
Pretraga novosti