|
ETK/B - Područje informacijskih sustava i informacijske
tehnologije
Već
šestu godinu za redom naš odjeli za informacijske sustave i
informacijsku tehnologiju , koji pripadaju organizacijskoj cjelini
Podrška poslovanju (ETK/B), provode anketu o zadovoljstvu
korisnika (zaposlenika ETK) njihovim uslugama. Istodobno se na taj
način ocjenjuje i čitav lanac, dakle, i kompanijina i
korporativna politika u području IS/IT-a.
Anketa je potpuno anonimna što potiče iskrenost odgovora. Stručnjaci
odjela IS/IT, zadovoljni su odazivom na anketu i iznimno cijene
sve dobivene odgovore jer im je to važan putokaz u daljnjem radu.
Ujedno zahvaljuju svima koji se potrude odgovoriti na anketna
pitanja jer je, pri analizi onoga što u njihovu radu valja
nastaviti, a što promijeniti i unaprijediti, važan i broj
sudionika. Ocjena zadovoljstva korisnika temelj je i za
vrednovanje ostvarenoga učinka (Performance Evaluation) s
odgovornom osobom za pojedine IS/IT usluge. Stoga poruka -
sudjelujte u anketi svakoga mjeseca tijekom godine i to u što većem
broju.
Korisnici
ocjenjuju sve usluge IS/IT
Anketa se
tijekom cijele godine popunjava putem weba, a tromjesečno se
analiziraju odgovori, tumači naš sugovornik Miran Starešinčić,
menadžer u Odjelu za informacijske sustave (ETK/B/S). Zaposlenici
se putem e-maila podsjećaju na sudjelovanje. U anketi mogu
sudjelovati svi zaposlenici naše kompanije osim onih iz IS/IT
odjela. Zašto, vidjet ćete na kraju ovoga članka.
Anketa ima ukupno trinaest pitanja, a ona pokrivaju sve usluge u
području IS/IT, kaže M. Starešinčić. Dakle, sudionici ankete
trebaju ocijeniti svoje zadovoljstvo funkcioniranjem Helpdeska,
nabavkom IT opreme, raspoloživosti IT resursa, dostupnosti
informacijama i njihovu sigurnost, PC podrškom, SAP R/3, uredskim
IT uslugama, kompanijinim aplikacijama, korporacijskim IS/IT
resursima, DTP i web dizajnom, informiranjem o IS/IT uslugama te
izobrazbom iz toga područja. Sudionici ne moraju odgovoriti na
sva pitanja već na ona u kojima se prepoznaju kao korisnici
usluga.
Za razliku od ocjenjivanja u drugim, nastavlja rukovoditelj
ETK/B/S, u ovoj je anketi zadovoljstvo rangirano u šest
kategorija: odlično, vrlo dobro, dobro, nedovoljno, loše i vrlo
loše. Na taj način nastojalo se izbjeći uobičajeno grupiranje
oko srednje ocjene i postići detaljnije mjerenje zadovoljstva.
Kod izražavanja slabih ocjena moli se i pisano obrazloženje kako
bi se mogli poduzeti potrebni koraci za otklanjanje greške.
Nagradna
igra za sudionike ankete
Da bi
stimulirali popunjavanje anketnoga upitnika stručnjaci IS/IT-a
uveli su nagradnu igru za sve sudionike. To je glavni razlog zbog
kojega u anketi ne mogu sudjelovati zaposlenici ovih odjela.
Nagrade su svojedobno bile simbolične jer su se izvlačile
tromjesečno, a sada se izvlače jednom godišnje, ali su sretnim
dobitnicima osigurani puno vrjedniji pokloni. Ukupno se izvlači
sedam dobitnika, a nagrade su iz fonda kompanijinih poslovnih
poklona, kaže naš sugovornik. To su najčešće marama ili
kravata, vrjednija knjiga, ručni ili putni sat, kišobran,
kemijska olovka, etui za naočale ili posjetnice, kožni novčanik
i slično.
Između svih sudionika ankete dobitnici se izvlače metodom slučajnih
brojeva u prisustvu peteročlane komisije, sastavljene od
zaposlenih u IS/IT i drugih različitih organizacijskih cjelina
ETK.
Krajem siječnja izvučeni su i dobitnici nagrada koji su
sudjelovali u anketi tijekom 2002. godine. Iako će njihova imena,
kao što je uobičajeno, biti objavljena na webu, objavljujemo ih,
po vrijednosti nagrada i u našim novinama. Neka vas ne čudi što
je većina iz jedinice Centar za komunikacijska rješenja, usluge
i logistiku, jer je ETK/O brojčano najveća organizacijska
cjelina u našoj kompaniji. Čestitamo sretnim dobitnicima: Goranu
Ivančiću (ETK/O), Eduardu Štefaniću (ETK/D), Nataši
Vlahović-Klečina (ETK/O), Katici Galić (ETK/O), Ružici
Perzan (ETK/B), Marku Aralici (ETK/O) i Vladi
Zadravcu (ETK/O). Pokloni se mogu podići pojedinačno u
prostorijama Helpdeska.
D.
Kobsa
|
|