ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 1 - 2003.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Kontinuirana briga o zadovoljstvu korisnika
t.gif (43 bytes)

ETK/B - Područje informacijskih sustava i informacijske tehnologije

Već šestu godinu za redom naš odjeli za informacijske sustave i informacijsku tehnologiju , koji pripadaju organizacijskoj cjelini Podrška poslovanju (ETK/B), provode anketu o zadovoljstvu korisnika (zaposlenika ETK) njihovim uslugama. Istodobno se na taj način ocjenjuje i čitav lanac, dakle, i kompanijina i korporativna politika u području IS/IT-a.
Anketa je potpuno anonimna što potiče iskrenost odgovora. Stručnjaci odjela IS/IT, zadovoljni su odazivom na anketu i iznimno cijene sve dobivene odgovore jer im je to važan putokaz u daljnjem radu. Ujedno zahvaljuju svima koji se potrude odgovoriti na anketna pitanja jer je, pri analizi onoga što u njihovu radu valja nastaviti, a što promijeniti i unaprijediti, važan i broj sudionika. Ocjena zadovoljstva korisnika temelj je i za vrednovanje ostvarenoga učinka (Performance Evaluation) s odgovornom osobom za pojedine IS/IT usluge. Stoga poruka - sudjelujte u anketi svakoga mjeseca tijekom godine i to u što većem broju.

Korisnici ocjenjuju sve usluge IS/IT

Anketa se tijekom cijele godine popunjava putem weba, a tromjesečno se analiziraju odgovori, tumači naš sugovornik Miran Starešinčić, menadžer u Odjelu za informacijske sustave (ETK/B/S). Zaposlenici se putem e-maila podsjećaju na sudjelovanje. U anketi mogu sudjelovati svi zaposlenici naše kompanije osim onih iz IS/IT odjela. Zašto, vidjet ćete na kraju ovoga članka.
Anketa ima ukupno trinaest pitanja, a ona pokrivaju sve usluge u području IS/IT, kaže M. Starešinčić. Dakle, sudionici ankete trebaju ocijeniti svoje zadovoljstvo funkcioniranjem Helpdeska, nabavkom IT opreme, raspoloživosti IT resursa, dostupnosti informacijama i njihovu sigurnost, PC podrškom, SAP R/3, uredskim IT uslugama, kompanijinim aplikacijama, korporacijskim IS/IT resursima, DTP i web dizajnom, informiranjem o IS/IT uslugama te izobrazbom iz toga područja. Sudionici ne moraju odgovoriti na sva pitanja već na ona u kojima se prepoznaju kao korisnici usluga.
Za razliku od ocjenjivanja u drugim, nastavlja rukovoditelj ETK/B/S, u ovoj je anketi zadovoljstvo rangirano u šest kategorija: odlično, vrlo dobro, dobro, nedovoljno, loše i vrlo loše. Na taj način nastojalo se izbjeći uobičajeno grupiranje oko srednje ocjene i postići detaljnije mjerenje zadovoljstva. Kod izražavanja slabih ocjena moli se i pisano obrazloženje kako bi se mogli poduzeti potrebni koraci za otklanjanje greške.

Nagradna igra za sudionike ankete

Da bi stimulirali popunjavanje anketnoga upitnika stručnjaci IS/IT-a uveli su nagradnu igru za sve sudionike. To je glavni razlog zbog kojega u anketi ne mogu sudjelovati zaposlenici ovih odjela. Nagrade su svojedobno bile simbolične jer su se izvlačile tromjesečno, a sada se izvlače jednom godišnje, ali su sretnim dobitnicima osigurani puno vrjedniji pokloni. Ukupno se izvlači sedam dobitnika, a nagrade su iz fonda kompanijinih poslovnih poklona, kaže naš sugovornik. To su najčešće marama ili kravata, vrjednija knjiga, ručni ili putni sat, kišobran, kemijska olovka, etui za naočale ili posjetnice, kožni novčanik i slično.
Između svih sudionika ankete dobitnici se izvlače metodom slučajnih brojeva u prisustvu peteročlane komisije, sastavljene od zaposlenih u IS/IT i drugih različitih organizacijskih cjelina ETK.
Krajem siječnja izvučeni su i dobitnici nagrada koji su sudjelovali u anketi tijekom 2002. godine. Iako će njihova imena, kao što je uobičajeno, biti objavljena na webu, objavljujemo ih, po vrijednosti nagrada i u našim novinama. Neka vas ne čudi što je većina iz jedinice Centar za komunikacijska rješenja, usluge i logistiku, jer je ETK/O brojčano najveća organizacijska cjelina u našoj kompaniji. Čestitamo sretnim dobitnicima: Goranu Ivančiću (ETK/O), Eduardu Štefaniću (ETK/D), Nataši Vlahović-Klečina (ETK/O), Katici Galić (ETK/O), Ružici Perzan (ETK/B), Marku Aralici (ETK/O) i Vladi Zadravcu (ETK/O). Pokloni se mogu podići pojedinačno u prostorijama Helpdeska.

D. Kobsa

 

 

 

Tehnička podrška

©Copyright    

31-01-2003