|
Sastanak
čelnika prodaje tržišne jedinice Srednja Europa
Početkom
siječnja, u austrijskome Semeringu, održan je sastanak svih
sudionika u području prodaje na razini tržišne jedinice Srednja
Europa.
Skupu su predsjedali Åke Enell, direktor tržišne
jedinice i Erik Nordling, direktor područja Marketing i
razvoj poslovanja (Business Development) u Srednjoj Europi.
Sastanku su, također, prisustvovali čelni ljudi KAM
organizacije, centara za komunikacijska rješenja i usluge te
upravljanja ljudskim potencijalima iz svih Ericssonovih lokalnih
kompanija u tržišnoj jedinici. Kada je riječ o našoj
kompaniji, sastanku u Semeringu bili su nazočni Gordana Kovačević,
Milivoj Pejković, Tihomir Šicel, Tibor Jerger i Ana Jožinec
s najužim krugom suradnika.
Na
temelju analize poslovnih pokazatelja za prošlu godinu, proizlazi
da su na razini tržišne jedinice Srednja Europa , u svim
segmentima osim u prihodu od prodaje, poboljšani rezultati. Dapače,
po svim rezultatima postignutim u pojedinim segmentima poslovanja,
Srednja Europa spada u vrh svih Ericssonovih tržišnih jedinica.
Nakon
analize prošlogodišnjega poslovanja, postavljeni su ciljevi tržišne
jedinice Srednja Europa u ovoj godini. S obzirom na važnost u
ukupnome poslovnom procesu, 2004. godina proglašena je godinom
prodaje. Detektirane su također i poslovne mogućnosti za ovu
godinu, a uveden je i novi alat (SIO - Sales Information
Organizer) kojim će KAM-ovi i drugi čelni ljudi u prodajnome i
prijeprodajnome lancu aktivnosti moći preciznije pratiti poslovne
prilike. Kako najbolje podržati prodaju u svim ostalim dijelovima
poslovnoga procesa, s posebnim naglaskom na nove tehnologije, bio
je također predmet rasprave. Na razini tržišne jedinice
dogovoreno je uvođenje poticajnoga programa za Sales Managere.
Zaključeno je također da će se rezultati prodaje na razini
Srednje Europe u 2004. pratiti dvotjedno, a tromjesečno će se
održavati sastanci čelnika prodaje i suportnih funkcija.
Skup
je iskorišten i za proglašenje najboljih KAM-ova u 2003. na
razini ove tržišne jedinice. Treba naglasiti da je Milivoj
Pejković, kao KAM VIPnet, dobio priznanje za opći doprinos
prodaju, a ujedno i kao najbolji KAM na razini Srednje Europe u četvrtome
tromjesečju 2003.
D.
Kobsa
|
|