ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 01/2004.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
2004. - godina prodaje
t.gif (43 bytes)


Sastanak čelnika prodaje tržišne jedinice Srednja Europa

Početkom siječnja, u austrijskome Semeringu, održan je sastanak svih sudionika u području prodaje na razini tržišne jedinice Srednja Europa.
Skupu su predsjedali Åke Enell, direktor tržišne jedinice i Erik Nordling, direktor područja Marketing i razvoj poslovanja (Business Development) u Srednjoj Europi. Sastanku su, također, prisustvovali čelni ljudi KAM organizacije, centara za komunikacijska rješenja i usluge te upravljanja ljudskim potencijalima iz svih Ericssonovih lokalnih kompanija u tržišnoj jedinici. Kada je riječ o našoj kompaniji, sastanku u Semeringu bili su nazočni Gordana Kovačević, Milivoj Pejković, Tihomir Šicel, Tibor Jerger i Ana Jožinec s najužim krugom suradnika.

Na temelju analize poslovnih pokazatelja za prošlu godinu, proizlazi da su na razini tržišne jedinice Srednja Europa , u svim segmentima osim u prihodu od prodaje, poboljšani rezultati. Dapače, po svim rezultatima postignutim u pojedinim segmentima poslovanja, Srednja Europa spada u vrh svih Ericssonovih tržišnih jedinica.

Nakon analize prošlogodišnjega poslovanja, postavljeni su ciljevi tržišne jedinice Srednja Europa u ovoj godini. S obzirom na važnost u ukupnome poslovnom procesu, 2004. godina proglašena je godinom prodaje. Detektirane su također i poslovne mogućnosti za ovu godinu, a uveden je i novi alat (SIO - Sales Information Organizer) kojim će KAM-ovi i drugi čelni ljudi u prodajnome i prijeprodajnome lancu aktivnosti moći preciznije pratiti poslovne prilike. Kako najbolje podržati prodaju u svim ostalim dijelovima poslovnoga procesa, s posebnim naglaskom na nove tehnologije, bio je također predmet rasprave. Na razini tržišne jedinice dogovoreno je uvođenje poticajnoga programa za Sales Managere. Zaključeno je također da će se rezultati prodaje na razini Srednje Europe u 2004. pratiti dvotjedno, a tromjesečno će se održavati sastanci čelnika prodaje i suportnih funkcija.

Skup je iskorišten i za proglašenje najboljih KAM-ova u 2003. na razini ove tržišne jedinice. Treba naglasiti da je Milivoj Pejković, kao KAM VIPnet, dobio priznanje za opći doprinos prodaju, a ujedno i kao najbolji KAM na razini Srednje Europe u četvrtome tromjesečju 2003.

D. Kobsa

 

 

 

Tehnička podrška

©Copyright    

03-02-2004