ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 01/2004.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Od obiteljskoga obrta do uglednoga poduzeća
t.gif (43 bytes)


Uz 35-obljetnicu tiskarske kuće Kerschoffset

Tiskarska kuća Kerschoffset, nastala je u Ježdovcu kraj Zagreba, iz maloga obiteljskoga obrta prije 35 godina. Danas je to suvremeno opremljeno poduzeće, i dalje je na istoj lokaciji ali u velikim modernim prostorima, zapošljava stotinu stručnih radnika, a zbog kvalitete, poštivanja rokova i konkurentnih cijena ima ugled na domaćem tiskarskome tržištu pa i šire. Zadnjih nekoliko godina Ericsson Nikola Tesla vrlo dobro surađuje s ovom tvrtkom, a iz nje izlaze gotovo sve tiskovine naše kompanije, ponajprije mjesečnik "Komunikacije".

Održati se desetljećima na tržištu, a to znači stalno napredovati i rasti, nije nimalo lako, a toga je duboko svjestan svaki onaj koji je samo malo "omirisao" privatno poduzetništvo. Budući da je Keschoffset, višegodišnji dobar dobavljač ETK, proslavio 35-godišnjicu svoga rada uoči ovoga Božića, prilika je to da ga i predstavimo.

Dugogodišnja tradicija

U razgovoru s Danijelom Keršom, direktorom poduzeća, saznajemo da su Kerschoffset 1969. godine utemeljili njegovi roditelji, Zvonko i Marija Kerš, kao nastavak tiskarske obiteljske tradicije još iz davne 1930. godine. I danas sudjeluju u poslovanju i imaju dragocjenu ulogu. Tijekom godina Kerschoffset se konstantno razvijao ulažući ne samo u tehnologiju nego i u ljudski potencijal, ali je uvijek ostao vjeran offset tisku. Godine 1990., kada je kod nas nastupilo povoljnije vrijeme za poduzetništvo, privatni obrt prerastao je u poduzeće i od tada počinje pravi poslovni zamah.

Zaokruženi proizvodni proces

Kerschoffset danas ima potpuno zaokruženi proizvodni proces - od pripreme preko tiska do dorade i dostave, godišnje obradi preko 4.500 radnih naloga, a kroz to preradi preko 1,7 tisuća tona papira.
"Da bismo po kvaliteti bili uvijek u vrhu, zadnjih godina uložili smo nekoliko desetaka milijuna kuna u razvoj", kaže Danijek Kerš. "Pripremu za tisak obavljamo potpuno kompjutorski, imamo vrhunske strojeve za tisak u boji uključujući i peterobojni tiskarski stroj formata B1 i suvremenu opremu za doradu poput plastifikacije, strojeva za rezanje papira, savijanje i sabiranje araka, meki i klamani uvez, štancanje, kaširanje i sl. Naši proizvodni i upravni prostori projektirani su u skladu s potrebama posla i klimatizirani kako bi se osigurali standardi i optimalni uvjeti za rad ljudi i strojeva. Kod nabavke repromaterijala u Kerschoffsetu bitni su ekološki čimbenici u smislu zaštite zdravlja zaposlenika i očuvanja okoliša. S obzirom da je kvaliteta tradicionalno sastavni dio poslovne politike pokrenuli smo i proces za uvođenje certifikata ISO 9001:2000", napominje direktor ovoga poduzeća.

Uigrani stručni tim

Danas se Kerschoffsetov tim sastoji od stotinu stalnih zaposlenika, među kojima ima mnogo viskokvalificiranih mladih stručnjaka, ali i vrlo iskusnih starijih zaposlenika koji tu rade preko 20 godina. To je pokazatelj zadovoljstva djelatnika poduzećem, a niska fluktuacija je velika prednost za upravljanje i kvalitetu rada firme, nastavlja naš sugovornik. Prosječna starost zaposlenika je 30 godina. Posao u različitim fazama proizvodnje koje se odvijaju u dvije do tri smjene koordinira 7 poslovođa i tehnologa. S obzirom na stalni tehnološki napredak posebna pažnja poklanja se izobrazbi djelatnika.

Veliki broj kupaca

Kao tiskarska kuća Kerschoffset sudjeluje u realizaciji brojnih marketinških kampanja više i manje poznatih agencija i poduzeća. Brojni izdavači povjerili su im tisak svojih časopisa, knjiga i monografija, brošura, kalendara i mapa, a značajna je i količina robe široke potrošnje s ambalažom koja je otisnuta u ovoj tiskari. Prošle godine Kerschoffset je imao bazu od 480 klijenata. Po strukturi djelatnosti to su u najvećem broju slučajeva reklamne agencije, studiji za pripremu i dizajn, izdavači te krajnji korisnici - kompanije." Među njima su primjerice 2AM, BBDO, Digitel, Status grupa, Tri dva jedan, Dva M, Studio Prodomo, izdavači poput BUG-a, Edaca, Masmedie, Muzeja za umjetnost i obrt, Muzeja suvremene umjetnosti, kompanije kao što su Agrokor, Blitz film i video, Coca Cola, PBZ Amex, Ericsson Nikole Tesla, Hypo Alpe Adria Bank, Microsoft Hrvatska, Jamnica, Ledo, Pliva, Renault, Školska knjiga, Volksbank Lesing i mnogi drugi", napominje Danijel Kerš.

"Zadnjih godina u poduzeću se sve veća pažnja poklanja marketingu i izgradnji imidža. Imamo zavidni dizajnerski tim koji za nas dizajnira i kreira sve od logotipa, tiskovina, oglasa, radnih odjela do uređenja prostora. Oni prepoznaju našu poslovnu filozofiju, a nama se sviđa njihov senzibilitet i rješenja kojima nas predstavljaju", rekao je na kraju direktor Kerschoffseta.

D. Kobsa

 

 

[Danijel Kerš, direktor poduzeća]

Tehnička podrška

©Copyright    

03-02-2004