|
Uz 35-obljetnicu tiskarske kuće Kerschoffset
Tiskarska
kuća Kerschoffset, nastala je u Ježdovcu kraj Zagreba, iz maloga
obiteljskoga obrta prije 35 godina. Danas je to suvremeno
opremljeno poduzeće, i dalje je na istoj lokaciji ali u velikim
modernim prostorima, zapošljava stotinu stručnih radnika, a zbog
kvalitete, poštivanja rokova i konkurentnih cijena ima ugled na
domaćem tiskarskome tržištu pa i šire. Zadnjih nekoliko godina
Ericsson Nikola Tesla vrlo dobro surađuje s ovom tvrtkom, a iz
nje izlaze gotovo sve tiskovine naše kompanije, ponajprije mjesečnik
"Komunikacije".
Održati
se desetljećima na tržištu, a to znači stalno napredovati i
rasti, nije nimalo lako, a toga je duboko svjestan svaki onaj koji
je samo malo "omirisao" privatno poduzetništvo. Budući
da je Keschoffset, višegodišnji dobar dobavljač ETK, proslavio
35-godišnjicu svoga rada uoči ovoga Božića, prilika je to da
ga i predstavimo.
Dugogodišnja
tradicija
U
razgovoru s Danijelom Keršom, direktorom poduzeća,
saznajemo da su Kerschoffset 1969. godine utemeljili njegovi
roditelji, Zvonko i Marija Kerš, kao nastavak
tiskarske obiteljske tradicije još iz davne 1930. godine. I danas
sudjeluju u poslovanju i imaju dragocjenu ulogu. Tijekom godina
Kerschoffset se konstantno razvijao ulažući ne samo u
tehnologiju nego i u ljudski potencijal, ali je uvijek ostao
vjeran offset tisku. Godine 1990., kada je kod nas nastupilo
povoljnije vrijeme za poduzetništvo, privatni obrt prerastao je u
poduzeće i od tada počinje pravi poslovni zamah.
Zaokruženi
proizvodni proces
Kerschoffset
danas ima potpuno zaokruženi proizvodni proces - od pripreme
preko tiska do dorade i dostave, godišnje obradi preko 4.500
radnih naloga, a kroz to preradi preko 1,7 tisuća tona papira.
"Da bismo po kvaliteti bili uvijek u vrhu, zadnjih godina uložili
smo nekoliko desetaka milijuna kuna u razvoj", kaže Danijek
Kerš. "Pripremu za tisak obavljamo potpuno kompjutorski,
imamo vrhunske strojeve za tisak u boji uključujući i
peterobojni tiskarski stroj formata B1 i suvremenu opremu za
doradu poput plastifikacije, strojeva za rezanje papira, savijanje
i sabiranje araka, meki i klamani uvez, štancanje, kaširanje i
sl. Naši proizvodni i upravni prostori projektirani su u skladu s
potrebama posla i klimatizirani kako bi se osigurali standardi i
optimalni uvjeti za rad ljudi i strojeva. Kod nabavke
repromaterijala u Kerschoffsetu bitni su ekološki čimbenici u
smislu zaštite zdravlja zaposlenika i očuvanja okoliša. S
obzirom da je kvaliteta tradicionalno sastavni dio poslovne
politike pokrenuli smo i proces za uvođenje certifikata ISO
9001:2000", napominje direktor ovoga poduzeća.
Uigrani
stručni tim
Danas
se Kerschoffsetov tim sastoji od stotinu stalnih zaposlenika, među
kojima ima mnogo viskokvalificiranih mladih stručnjaka, ali i
vrlo iskusnih starijih zaposlenika koji tu rade preko 20 godina.
To je pokazatelj zadovoljstva djelatnika poduzećem, a niska
fluktuacija je velika prednost za upravljanje i kvalitetu rada
firme, nastavlja naš sugovornik. Prosječna starost zaposlenika
je 30 godina. Posao u različitim fazama proizvodnje koje se
odvijaju u dvije do tri smjene koordinira 7 poslovođa i
tehnologa. S obzirom na stalni tehnološki napredak posebna pažnja
poklanja se izobrazbi djelatnika.
Veliki
broj kupaca
Kao
tiskarska kuća Kerschoffset sudjeluje u realizaciji brojnih
marketinških kampanja više i manje poznatih agencija i poduzeća.
Brojni izdavači povjerili su im tisak svojih časopisa, knjiga i
monografija, brošura, kalendara i mapa, a značajna je i količina
robe široke potrošnje s ambalažom koja je otisnuta u ovoj
tiskari. Prošle godine Kerschoffset je imao bazu od 480
klijenata. Po strukturi djelatnosti to su u najvećem broju slučajeva
reklamne agencije, studiji za pripremu i dizajn, izdavači te
krajnji korisnici - kompanije." Među njima su primjerice
2AM, BBDO, Digitel, Status grupa, Tri dva jedan, Dva M, Studio
Prodomo, izdavači poput BUG-a, Edaca, Masmedie, Muzeja za
umjetnost i obrt, Muzeja suvremene umjetnosti, kompanije kao što
su Agrokor, Blitz film i video, Coca Cola, PBZ Amex, Ericsson
Nikole Tesla, Hypo Alpe Adria Bank, Microsoft Hrvatska, Jamnica,
Ledo, Pliva, Renault, Školska knjiga, Volksbank Lesing i mnogi
drugi", napominje Danijel Kerš.
"Zadnjih
godina u poduzeću se sve veća pažnja poklanja marketingu i
izgradnji imidža. Imamo zavidni dizajnerski tim koji za nas
dizajnira i kreira sve od logotipa, tiskovina, oglasa, radnih
odjela do uređenja prostora. Oni prepoznaju našu poslovnu
filozofiju, a nama se sviđa njihov senzibilitet i rješenja
kojima nas predstavljaju", rekao je na kraju direktor
Kerschoffseta.
D.
Kobsa
|
|