|
O Kompanijskim komunikacije ETK na poslijediplomskome studiju
Ekonomskoga fakulteta
Snježana
Bahtijari, direktorica Kompanijskih komunikacija, održala je,
polovicom prosinca, predavanje za tridesetak studenata
poslijediplomskoga studija na Ekonomskome fakultetu u Zagrebu o
marketinškim i komunikacijskim aktivnostima Ericssona Nikole
Tesle. Polaznici poslijediplomskog studija "Teorija i
politika marketinga", u sklopu kolegija Marketinška
komunikacija koji drži prof. dr. Tanja Kesić, sa zanimanjem su
pratili predavanje i ostvarili dobru interakciju s predavačem.
Kompanijske komunikacije ETK već su surađivale s prof. dr. Kesić,
posebno vezano uz njenu knjigu "Integrirana marketinška
komunikacija" koja je, nedavno, osvojila i prestižnu
akademsku nagradu.
Snježana
Bahtijari govorila je o cijelome nizu aktivnosti Kompanijskih
komunikacija od kojih su mnoge, kao primjer najbolje prakse u
zemlji, prikazane i u atraktivnoj knjizi profesorice Kesić.
Knjiga ove autorice,"Integrirana marketinška
komunikacija", osvojila je nagradu "Dr. Mijo Mirković",
prvu u kategoriji znanstveno-stručnih knjiga. Nagrada je
dodijeljena prigodom obilježavanja godišnjice Ekonomskoga
fakulteta u Zagrebu, a nosi ime po akademiku dr. Miji Mirkoviću,
književniku i velikanu suvremene hrvatske ekonomske misli.
Snježana
Bahtijari je prisutnima predstavila komunikacijske i marketinške
aktivnosti usmjerene na stvaranje dobre percepcije o Ericssonu
Nikoli Tesli na svim tržištima na kojima kompanija djeluje.
Posebno je naglašena specifičnost neopipljivih proizvoda znanja
(softverskih rješenja) za čije je uspješno predstavljanje
potrebna velika kreativnost i novi načini promocije.
Pozicioniranost Ericssona Nikole Tesle kao kompanije broj jedan u
mnogim segmentima telekomunikacijskoga poslovanja potvrđuju i
brojne nagrade o kojima je također bilo riječi. Uz to,
direktorica ETK/A je predstavila i mnoge projekte kojima ETK
dokazuje svoju društvenu odgovornost i brigu za svoje okružje.
Polaznici
studija su, uz upoznavanje s radom i dostignućima naše
kompanije, mogli iz ovoga predavanja mnogo toga naučiti jer je
predstavljena cijela lepeza aktivnosti marketinškoga
komuniciranja, proaktivnoga djelovanja prema kupcima,
zaposlenicima i javnosti. Reakcije studenata na gosta-predavača
bile su odlične, a prisutnima su se svidjeli i bomboni lijepo
upakirani u korporativnu plavu boju s Ericssonovim logotipom.
S.
Marušić
|
|