ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 01/2004.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
I softveru treba znati izgraditi pozitivan imidž
t.gif (43 bytes)


O Kompanijskim komunikacije ETK na poslijediplomskome studiju Ekonomskoga fakulteta

Snježana Bahtijari, direktorica Kompanijskih komunikacija, održala je, polovicom prosinca, predavanje za tridesetak studenata poslijediplomskoga studija na Ekonomskome fakultetu u Zagrebu o marketinškim i komunikacijskim aktivnostima Ericssona Nikole Tesle. Polaznici poslijediplomskog studija "Teorija i politika marketinga", u sklopu kolegija Marketinška komunikacija koji drži prof. dr. Tanja Kesić, sa zanimanjem su pratili predavanje i ostvarili dobru interakciju s predavačem.
Kompanijske komunikacije ETK već su surađivale s prof. dr. Kesić, posebno vezano uz njenu knjigu "Integrirana marketinška komunikacija" koja je, nedavno, osvojila i prestižnu akademsku nagradu.

Snježana Bahtijari govorila je o cijelome nizu aktivnosti Kompanijskih komunikacija od kojih su mnoge, kao primjer najbolje prakse u zemlji, prikazane i u atraktivnoj knjizi profesorice Kesić. Knjiga ove autorice,"Integrirana marketinška komunikacija", osvojila je nagradu "Dr. Mijo Mirković", prvu u kategoriji znanstveno-stručnih knjiga. Nagrada je dodijeljena prigodom obilježavanja godišnjice Ekonomskoga fakulteta u Zagrebu, a nosi ime po akademiku dr. Miji Mirkoviću, književniku i velikanu suvremene hrvatske ekonomske misli.

Snježana Bahtijari je prisutnima predstavila komunikacijske i marketinške aktivnosti usmjerene na stvaranje dobre percepcije o Ericssonu Nikoli Tesli na svim tržištima na kojima kompanija djeluje. Posebno je naglašena specifičnost neopipljivih proizvoda znanja (softverskih rješenja) za čije je uspješno predstavljanje potrebna velika kreativnost i novi načini promocije. Pozicioniranost Ericssona Nikole Tesle kao kompanije broj jedan u mnogim segmentima telekomunikacijskoga poslovanja potvrđuju i brojne nagrade o kojima je također bilo riječi. Uz to, direktorica ETK/A je predstavila i mnoge projekte kojima ETK dokazuje svoju društvenu odgovornost i brigu za svoje okružje.

Polaznici studija su, uz upoznavanje s radom i dostignućima naše kompanije, mogli iz ovoga predavanja mnogo toga naučiti jer je predstavljena cijela lepeza aktivnosti marketinškoga komuniciranja, proaktivnoga djelovanja prema kupcima, zaposlenicima i javnosti. Reakcije studenata na gosta-predavača bile su odlične, a prisutnima su se svidjeli i bomboni lijepo upakirani u korporativnu plavu boju s Ericssonovim logotipom.

S. Marušić

 

 

[S. Bahtijari tijekom predavanja na poslijediplomskome studiju]

Tehnička podrška

©Copyright    

03-02-2004