ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 2 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Iskorak na otvoreno tržište
t.gif (43 bytes)
ETK/B – Podrška poslovanju

Nova poslovna strategija naše organizacijske jedinice Podrška poslovanju glasi – otvorimo se tržištu i ponudimo drugima svoje usluge temeljene na znanju i vještinama modernoga poslovanja. Procijenjeno je da stručnjaci ETK/B mogu drugim tvrtkama na domaćem tržištu pružiti kvalitetne usluge prema svjetskim standardima kada je riječ o uspostavljanju financijskih procesa, vođenju knjigovodstva, obračuna plaća te uslugama i konzaltingu u području informacijskih sustava i informacijskih tehnologija. Odlučeno – učinjeno.

Promjene u organizaciji i načinu razmišljanja u Brodarskome institutu nametnule su potrebu drugačijega pristupa praćenju poslovanja, a naše znanje i iskustvo prepoznato je kao neophodna podrška u realizaciji promjena.

Sredinom siječnja o.g. potpisan je s Brodarskim institutom ugovor o redefiniranju financijskih procesa s glavnim ciljem uspostavljanja kontrole nad profitabilnošću poslovanja te podršci pri implementaciji novog informacijskog sustava. Ugovor su potpisali Lars Jacobson, direktor ETK/B i doc. dr. Nenad Bobanac, glavni direktor Brodarskoga instituta.

U skladu s ugovorom naši stručnjaci iz Podrške poslovanju prenijeti će partneru iskustva pri uvođenju informacijskog sustava i uspostaviti novi koncept protoka informacija koji se temelji na upravljanju troškovima po aktivnostima, kako bi se osigurala njihova transparentnost i uspostavila kontrola uspješnosti poslovanja.

D. K.

 

 

[Glavni direktor Brodarskoga instituta i direktor ETK/B]

Tehnička podrška

©Copyright    

10-06-2002