|
![](../../../images/t.gif) |
![](../../../images/t.gif) |
Rasti možete samo ako stalno učite |
![](../../../images/t.gif) |
![t.gif (43 bytes)](../../../images/t.gif) |
|
ETK/C - Centar za razvoj kompetencija
Težimo društvu znanja. Znači, spremni smo na kontinuirano učenje. Komunikacijske
vještine pri tomu imaju iznimno važnu ulogu. Valjalo bi i njih unaprijediti. To možete
učiniti i u Centru za razvoj kompetencija u našoj kompaniji. O ovome važnom vidu
usavršavanja više smo saznali od Nevenke Mesarov, predavačice na
tečajevima o poslovnoj komunikaciji.
- U ETK Centru za razvoj kompetencija održavaju se već duže vrijeme, pored
stručnih tečajeva, i tečajevi iz područja poslovne komunikacije. O kojim temama je
riječ?
- Kao što znate za poslovni uspjeh u sve kompetitivnijem poslovnom okruženju
zaslužna je dobra komunikacija s potrošačem, kupcem, pretpostavljenima i poslovnim
suradnicima. Komunikacija je vitalni dio poslovanja, organizacije i menadžmenta. Poslovni
čovjek može dobro raditi samo ako dobro komunicira. Komunikacija je, kao što je netko
jednom rekao, kao minsko polje: čovjek najčešće nema priliku ispraviti osobnu grešku.
Svi ćemo se nakon važne prezentacije zapitati: Jesam li rekao sve što sam namjeravao?
Je li to što sam rekao bilo svima jasno? Tu će nam svakako biti od presudne koristi
komunikacijske vještine, i one verbalne, i one neverbalne. Vrlo je malo ljudi s urođenim
manirama dobroga predavača, ali se te vještine u velikoj mjeri mogu naučiti i usvojiti
adekvatnim podučavanjem i treninzima. Upravo te komunikacijske i prezentacijske vještine
stječu i dobivaju polaznici jednoga od najposjećenijih poslovnih tečajeva koje
organiziramo u našoj kompaniji u posljednjih nekoliko godina, a to je tečaj nazvan
Vještine prezentiranja i komuniciranja. Također je visoko ocijenjen i vrlo dobro
prihvaćen tečaj Briga za kupce ili kvalitetno (profesionalno) pružanje usluge kupcima.
Na ovom tečaju možete naučiti kako na najbolji način zadovoljiti potrebe i očekivanja
kupaca. Sve je u životu prodaja i svi žive od nekakve prodaje: robe, usluga, znanja,
šarma, magle (šalim se)… Sve o psihologiji kupca, poštivanju kupca i kulturi
ophođenja, profilu osobnosti kupca, komunikacijskim stilovima kupca, kako ga motivirati,
kako naučiti se nositi s prigovorima i tzv. teškim kupcima - sve odgovore na ova i
slična pitanja možete potražiti na ovom tečaju.
- Planirate li uskoro tečajeve s novim temama iz područja poslovne komunikacije?
- Uskoro planiramo ponuditi i sljedeće teme: Vođenje sastanaka i poslovno
komuniciranje, Posao i stres, Tečaj za poslovne tajnice i uredsko komuniciranje, 7 navika
uspješnih ljudi. Planiramo i druge teme iz područja ličnosti, motivacije,
pregovaračkih tehnika i upravljanja vremenom koje smo prepoznali kao buduće zahtjeve
naših internih zaposlenika i naših kupaca. Posebno mi je zadovoljstvo i, zapravo, izazov
što sam pozvana kao budući predavač na tečaj za naše menadžere pod naslovom Leadership
Communication. U trenutku kada je netko prepoznat i odabran za menadžersku funkciju,
tada zapravo počinje njegovo permanentno stručno usavršavanje i razvijanje stručnih
potencijala i kompetencija u skladu sa zahtjevima poslovanja. To je proces bez kraja. Bez
ljudi osposobljenih za nove izazove kompanija u trenu može izgubiti korak u kompetitivnom
okruženju kakvo je ovo naše, telekomunikacijsko. Zato me jako raduje moj stručni
doprinos na tome području.
- Kako se zainteresirani mogu uključiti u navedene tečajeve i koja je dinamika
njihovoga održavanja?
- Tečajevi su objavljeni na našim intranet i Internet stranicama. Zainteresirani
potencijalni polaznici nekoga od poslovnih tečajeva mogu se prijaviti preko svojih Competence
Managera ili svojih neposrednih rukovoditelja našem organizatoru tečajeva Ranku
Despotoviću ili meni osobno. U svako doba otvoreni smo za davanje svih potrebnih
informacija vezanih uz razne segmente tečajeva. Osobito bih istaknula i pohvalila
višegodišnju konstruktivnu i uspješnu suradnju ETK Competence Managera koji vode
permanentnu brigu o edukaciji svojih zaposlenika i redovito ih prijavljuju na tečajeve.
Duboko vjerujem da će se naša plodonosna suradnja i dalje nastaviti. Što se pak tiče
Vašega pitanja u vezi dinamike održavanja, tečajevi se održavaju gotovo svaki tjedan i
to prema redoslijedu prijave polaznika.
- Kako saznajemo, ETK komunikacijski tečajevi odnedavna se organiziraju i za naše
kupce i poslovne partnere. Možete li nam nešto više reći o tomu?
- Istina, komunikacijski i poslovni tečajevi odnedavna se nude i organiziraju za
naše kupce, HT i VIPnet. U Tuheljskim toplicama održan je trodnevni tečaj za tridesetak
polaznika HT-a iz gotovo cijele Hrvatske na temu Kvalitetno pružanje usluge kupcima i
poslovno komuniciranje. Polaznici su u upitniku na kraju tečaja izrazili veliko
zadovoljstvo strukturom i sadržajem tečaja. Nadam se da će u bliskoj budućnost naši
kupci i poslovni partneri iskazati nove, stalne potrebe za edukacijom na području
poslovne komunikacije. J.Lončar |
|
|
|
![](../../../images/t.gif) |
![[Nevenka Mesarov, predavačica i kreatorica tečajeva o poslovnoj komunikaciji]](mesarov.jpg)
|