ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 2 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Rasti možete samo ako stalno učite
t.gif (43 bytes)
ETK/C - Centar za razvoj kompetencija

Težimo društvu znanja. Znači, spremni smo na kontinuirano učenje. Komunikacijske vještine pri tomu imaju iznimno važnu ulogu. Valjalo bi i njih unaprijediti. To možete učiniti i u Centru za razvoj kompetencija u našoj kompaniji. O ovome važnom vidu usavršavanja više smo saznali od Nevenke Mesarov, predavačice na tečajevima o poslovnoj komunikaciji.

- U ETK Centru za razvoj kompetencija održavaju se već duže vrijeme, pored stručnih tečajeva, i tečajevi iz područja poslovne komunikacije. O kojim temama je riječ?
- Kao što znate za poslovni uspjeh u sve kompetitivnijem poslovnom okruženju zaslužna je dobra komunikacija s potrošačem, kupcem, pretpostavljenima i poslovnim suradnicima. Komunikacija je vitalni dio poslovanja, organizacije i menadžmenta. Poslovni čovjek može dobro raditi samo ako dobro komunicira. Komunikacija je, kao što je netko jednom rekao, kao minsko polje: čovjek najčešće nema priliku ispraviti osobnu grešku. Svi ćemo se nakon važne prezentacije zapitati: Jesam li rekao sve što sam namjeravao? Je li to što sam rekao bilo svima jasno? Tu će nam svakako biti od presudne koristi komunikacijske vještine, i one verbalne, i one neverbalne. Vrlo je malo ljudi s urođenim manirama dobroga predavača, ali se te vještine u velikoj mjeri mogu naučiti i usvojiti adekvatnim podučavanjem i treninzima. Upravo te komunikacijske i prezentacijske vještine stječu i dobivaju polaznici jednoga od najposjećenijih poslovnih tečajeva koje organiziramo u našoj kompaniji u posljednjih nekoliko godina, a to je tečaj nazvan Vještine prezentiranja i komuniciranja. Također je visoko ocijenjen i vrlo dobro prihvaćen tečaj Briga za kupce ili kvalitetno (profesionalno) pružanje usluge kupcima. Na ovom tečaju možete naučiti kako na najbolji način zadovoljiti potrebe i očekivanja kupaca. Sve je u životu prodaja i svi žive od nekakve prodaje: robe, usluga, znanja, šarma, magle (šalim se)… Sve o psihologiji kupca, poštivanju kupca i kulturi ophođenja, profilu osobnosti kupca, komunikacijskim stilovima kupca, kako ga motivirati, kako naučiti se nositi s prigovorima i tzv. teškim kupcima - sve odgovore na ova i slična pitanja možete potražiti na ovom tečaju.

- Planirate li uskoro tečajeve s novim temama iz područja poslovne komunikacije?
- Uskoro planiramo ponuditi i sljedeće teme: Vođenje sastanaka i poslovno komuniciranje, Posao i stres, Tečaj za poslovne tajnice i uredsko komuniciranje, 7 navika uspješnih ljudi. Planiramo i druge teme iz područja ličnosti, motivacije, pregovaračkih tehnika i upravljanja vremenom koje smo prepoznali kao buduće zahtjeve naših internih zaposlenika i naših kupaca. Posebno mi je zadovoljstvo i, zapravo, izazov što sam pozvana kao budući predavač na tečaj za naše menadžere pod naslovom Leadership Communication. U trenutku kada je netko prepoznat i odabran za menadžersku funkciju, tada zapravo počinje njegovo permanentno stručno usavršavanje i razvijanje stručnih potencijala i kompetencija u skladu sa zahtjevima poslovanja. To je proces bez kraja. Bez ljudi osposobljenih za nove izazove kompanija u trenu može izgubiti korak u kompetitivnom okruženju kakvo je ovo naše, telekomunikacijsko. Zato me jako raduje moj stručni doprinos na tome području.

- Kako se zainteresirani mogu uključiti u navedene tečajeve i koja je dinamika njihovoga održavanja?
- Tečajevi su objavljeni na našim intranet i Internet stranicama. Zainteresirani potencijalni polaznici nekoga od poslovnih tečajeva mogu se prijaviti preko svojih Competence Managera ili svojih neposrednih rukovoditelja našem organizatoru tečajeva Ranku Despotoviću ili meni osobno. U svako doba otvoreni smo za davanje svih potrebnih informacija vezanih uz razne segmente tečajeva. Osobito bih istaknula i pohvalila višegodišnju konstruktivnu i uspješnu suradnju ETK Competence Managera koji vode permanentnu brigu o edukaciji svojih zaposlenika i redovito ih prijavljuju na tečajeve. Duboko vjerujem da će se naša plodonosna suradnja i dalje nastaviti. Što se pak tiče Vašega pitanja u vezi dinamike održavanja, tečajevi se održavaju gotovo svaki tjedan i to prema redoslijedu prijave polaznika.

- Kako saznajemo, ETK komunikacijski tečajevi odnedavna se organiziraju i za naše kupce i poslovne partnere. Možete li nam nešto više reći o tomu?
- Istina, komunikacijski i poslovni tečajevi odnedavna se nude i organiziraju za naše kupce, HT i VIPnet. U Tuheljskim toplicama održan je trodnevni tečaj za tridesetak polaznika HT-a iz gotovo cijele Hrvatske na temu Kvalitetno pružanje usluge kupcima i poslovno komuniciranje. Polaznici su u upitniku na kraju tečaja izrazili veliko zadovoljstvo strukturom i sadržajem tečaja. Nadam se da će u bliskoj budućnost naši kupci i poslovni partneri iskazati nove, stalne potrebe za edukacijom na području poslovne komunikacije.

J.Lončar

 

 

[Nevenka Mesarov, predavačica i kreatorica tečajeva o poslovnoj komunikaciji]

Tehnička podrška

©Copyright    

10-06-2002