ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 2 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Volite li svoj posao, nema mjesta nezadovoljstvu
t.gif (43 bytes)
Moj recept za zadovoljstvo poslom

U sklopu Podrške poslovanju djeluje jedinica za nabavljanje (ETK/B/P) čija je uloga u našemu poslovanju veoma važna. U njenome okrilju upravlja se podacima o proizvodima, osiguravaju se potrebni certifikati, koordinira se nabava, razvija se strategija upoznavanja tržišta, gašenja pojedinih proizvoda i njihove zamjene unutar lanca nabave, određuju se nabavne smjernice, politika i procedure te se prati pravna regulacija uvozno-izvoznoga i carinskoga postupka. I to je samo vrh sante leda, jer postoji tu niz potprocesa i pojedinosti o kojima nećemo ovom prilikom. Ovaj put cilj nam je bio saznati što ljude koji se bave takvim poslom čini zadovoljnima. Svoj recept za zadovoljstvo poslom ponudile su nam Zdenka Čulina, rukovoditeljica jedinice, Višnja Vidmar, odgovorna za praćenje kvalitete nabavljenih proizvoda i Katica Frketić, zadužena za planiranje i analizu podataka važnih u procesu nabavljanja.

Zdenka Čulina: Koncentracija znanja
-
U našemu odjelu uspjeli smo odnjegovati najveću koncentraciju stručnih znanja potrebnih u području procesa nabavljanja. Veliko mi zadovoljstvo pričinja rad u takvom profesionalnom i stručnom timu. Kako bismo uspješno radili svoj posao moramo kontinuirano pratiti kretanja na tržištu proizvoda u našem djelokrugu rada, moramo razvijati znanja nužna u ocjenjivanju svih pravnih osoba koje su uključene u naš lanac nabave te djelovati savjetodavno u okvirima naše kompanije, ali i aktivno sudjelovati u dijelu procesa nabave. Posebno me raduje kada kvalitetnim savjetom možemo pomoći u unaprjeđenju pojedinih procesa . Biti u stanju “podučiti” druge kako na zadovoljavajući način razriješiti neki problem vezan uz nabavu iziskuje i kontaktiranje s Ministarstvom financija i Carinom. Izađe li, primjerice, novi carinski zakon, mi ga tumačimo za potrebe naše kompanije i određujemo na koji način će se naši nabavni procesi prilagoditi novonastaloj situaciji. U tom smo pogledu izvor znanja o svim relevantnim procesima nabave za ostale dijelove kompanije, a za mene osobno, to je izvor zadovoljstva poslom kojega radim.

Višnja Vidmar: Utiremo put drugima
-
Ono što me posebno veseli u mome trenutačnom poslu je kreativnost koja se od mene iziskuje i koju mi ovaj posao omogućuje. Svi smo svjesni brzine kojom se telekomunikacijsko tržište mijenja, pa je neprekidno usklađivanje nabavnoga procesa u našoj kompaniji s uvjetima i zakonima na telekom tržištu poseban izazov. Budući da sam odgovorna za kvalitetu nabavljenih proizvoda u prilici sam kontaktirati s našim dobavljačima kako bih mogla procijeniti zadovoljava li kvaliteta njihovih proizvoda Ericssonove standarde, jer se ta razina stalno povećava. Prenijeti informaciju o tomu jasno i na vrijeme svima kojima je ona nužna u radnomu procesu također podrazumijeva puno kontakata. To znači da utiremo put drugima i olakšavamo im rad. Ima li snažnijega izvora zadovoljstva poslom kojega radite?

Katica Frketić: Rad u složnome timu ispunjava
-
U jedinici za Nabavljanje u sklopu Podrške poslovanju radim zadnje dvije godine. Prethodno sam radila kao planer-analitičar, pa mi to iskustvo uvelike pomaže u radu. A kada radite nešto što dobro poznajete i kada znadete da rezultati vašega rada pridonose kvalitetnom odvijanju određenoga procesa, u mome slučaju procesa nabave, morate biti zadovoljni. U mom zadovoljstvu poslom posebno mjesto ima spoznaja da imam svoje mjesto u složnome timu. Mi funkcioniramo kao slagalica – svatko ima svoje točno definirane odgovornosti i svatko od nas je stručan u svojemu području rada, a zajedno smo skladna cjelina. To smo u našoj sredini postigli kroz transparentnost informacija. Otvoreni prostor u kojemu radimo u tomu nam pomaže. I u tom smo pogledu pozitivan primjer.

 J. Lončar

 

 

[Višnja Vidmar, Zdenka Čulina i Katica Frketić iz ETK/B/P]

Tehnička podrška

©Copyright    

10-06-2002