ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 2 - 2003.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Sustav upravljanja dvoranama za sastanke
t.gif (43 bytes)

Suvremeno opremljene dvorane

Već godinu dana u našoj je kompaniji u funkciji moderan središnji sustav za upravljanje dvoranama za sastanke koje nisu u sustavu trajnoga zakupa. Na taj način ETK se uključio u globalni Ericssonov sustav rezervacija dvorana elektronskim putem Outlook kalendara, koristeći MEMSY (MEeting Management SYstem) uslugu, dostupnu svim zaposlenicima kompanije. Poslovi nadzora, čuvanja i upravljanja konferencijskim dvoranama pripadaju jedinici Opće usluge (ETK/R), dok tehničku podršku osigurava organizacijska jedinica ETK/B/I.

Svaka od ukupno16 dvorana uključenih do danas u sustav, opremljena je modernom opremom za održavanje prezentacija. Detaljna specifikacija opreme svake dvorane nalaziti se u Outlook kalendaru kao i na ETK/R web stranicama. Kao posebnu opciju, nudimo korisnicima upotrebu dodatne opreme - video-rekorder, digitalnu video kameru i ispis fotografija na A4 formatu. Dvorane su zaštićene u skladu s kompanijskim pravilima, a ulazak je omogućen putem elektronskih kartica i dodijeljenih autorizacija za korisnike.

Početkom ove godine, našoj Vangi, Murteru, Zlarinu, Trakoščanu, Mljetu, Lopudu i Big Hallu u objektu 01, te Cavtatu, Poreču, Puli, Rovinju i Vinodolu u objektu 10, pridružile su se i Palagruža, Unije, Koločep i Biševo, u podrumu poslovne zgrade Nove konferencijske dvorane opremili smo suvremenom opremom za prezentacije. Palagruža, kao najveća s 20 sjedećih mjesta, opremljena je i sa stropnim zvučnicima, DVD-om, video-rekorderom, kao i AV receiverom i pojačalom.

Podsjećamo, da smo organizirali i HELP DESK, tel. 4614 za upravljanje dvoranama za sastanke koji korisnicima osigurava cjelovitu logističku potporu, uključujući potporu oko rezervacija dvorana, korištenja prezentacijske opreme, a pruža i usluge opremanja i razmještaja opreme prema potrebama korisnika.
Novim sustavom željeli smo postići veću iskoristivost raspoloživih resursa uz istodobno manje troškove za kompaniju i korisnike.
Također smo za korisnike organizirali tečaj za upotrebu interaktivne ploče u Centru za razvoj kompetencija pa molimo zainteresirane da se jave Ranku Despotoviću, tel: 3010.

Naravno, da ne želimo na ovome stati. Za razvoj sustava za upravljanje dvoranama potrebna nam je i vaša potpora i pomoć. Na svakoj vašoj pohvali, kritici, a posebno prijedlozima graditi ćemo poboljšanja.

Lj. Krznar

 

 

 

Tehnička podrška

©Copyright    

18-04-2007