ETK/A - Kompanijske komunikacije
U
uvjetima nagloga razvoja tržišta i konkurencije jačanja uloge
percepcije i javnoga mišljenja na što, u svakodnevnome životu,
u velikoj mjeri utječu mediji, uspješne kompanije posvećuju
posebnu pozornost izgradnji pozitivnoga imidža te njegovanju
dobrih odnosa sa svim segmentima javnosti koji okružuju tvrtku.
Taj vrlo
širok, kompleksan i delikatan posao, koji posredno utječe i na
poslovne rezultate kompanije, u Ericssonu Nikoli Tesli dodijeljen
je timu stručnjaka Kompanijskih komunikacija. Svjesni smo težine
zadatka koji nam je povjeren pa stoga vrlo pomno osmišljavamo i
planiramo svaku aktivnost, maksimalno koristeći visoke
kompetencije i kreativnost svih članova tima. To je formula kako
smo uspjeli ostvariti sve postavljene ciljeva u 2002 , uz
istodobno visoku troškovnu učinkovitost.
Više
stotina puta u medijima
Naročito
se ponosimo rezultatima koje smo postigli u području pozitivnoga
prisustva kompanije u medijima tijekom 2002. Svakodnevnom i brižno
pripremanom suradnjom s novinarima iz četrdesetak najznačajnijih
hrvatskih, dnevnih, tjednih i specijaliziranih redakcija, kao i
radio i TV redakcija uspjeli smo prezentirati našu kompaniju tako
da u hrvatskoj javnosti bude prepoznata kao poslovno vrlo uspješna
kompanija koja ujedno pridonosi razvoju društva u cjelini.
Ericsson Nikolu Teslu predstavljamo javnosti kao kompaniju budućnosti,
koja je u Hrvatsku donijela nove tehnologije i nove načine
poslovanja, koja otvara prostor za mlade, obrazovane i kreativne
kadrove usmjerene na razvoj, koja nas povezuje s desetinama drugih
zemalja, jer naše komunikacijske sustave i rješenja koristi
cijeli svijet.
Prošle godine smo uspjeli realizirati ukupno 1825 različitih
medijskih priloga u kojima se spominje ime Ericssona i Ericsson
Nikole Tesle. To je, u usporedbi s 2001., koja je isto tako bilo
godina solidnih rezultata, povećanje od čak 74%. Posebnu pažnja
posvetili smo kriznom komuniciranju s obzirom da je prošla godina
bila u znaku velikih problema u području telekomunikacija, koji
nisu mimoišli ni korporaciju Ericsson.
Imidž
se brižno njeguje
Najveću
medijsku prisutnost ostvarili smo prošle godine tijekom travnja,
svibnja i lipnja i to zahvaljujući proglašenju Gordane Kovačević
"Ženom godine" prema izboru časopisa Zaposlena. Kruna
je to ranije započetoga projekta stvaranja imidža o ETK kao
kompaniji koja sustavno promiče i razvija vrhunske rukovoditelje,
a posebno žene. Svi koji u kompaniji dokazano imaju potencijala
podupiru se za daljnje napredovanje i postaju dio svjetske tehnološke
i menadžerske elite.
Nagrade
za ukupni nastup na stručnim skupovima i sajmovima
Svi
nastupi Ericssona Nikole Tesle na stručnim skupovima i sajmovima
bili su veoma zapaženi. Na INFOFESTU u Budvi nagrađeni smo
priznanjem za visoku razinu ukupnog nastupa. Uspješno smo
prezentirali kompaniju na MIPRO-u u Opatiji te na BIHTEL-u u
Sarajevu. Međunarodni sajam informacijske tehnologije INFO 2002.
bio je još jedan u nizu uspješnih nastupa naše kompanije
okrunjen nagradama, gdje smo potvrdili naše vodeće mjesto u
području suvremenih komunikacija.
V.
Mihajlic
|