ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 02/2004.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Jednostavnijim poslovnim procesima 
do veće učinkovitosti
t.gif (43 bytes)


Prenosimo s korporativnoga intraneta

Marita Hellberg, direktorica za Upravljanje ljudskim potencijalima i organizaciju u Ericssonu komentira nove trendove internoga ustroja i načina rada u korporaciji.

U korporaciji Ericsson u zadnjih je godinu dana, pa čak i nekoliko godina, organizacija mijenjana više puta. Kako bi se razjasnile pojedine interne odgovornosti te se transparentno definirali poslovni procesi izvršni menadžment tim korporacije nedavno je izdao dokument koji, jednostavno rečeno, definira tko u organizaciji ima koji djelokrug rada. Sličan je dokument postojao i prije, no ovaj novi usklađen je s novim korporativnim ustrojem. Marita Hellberg komentira:
"S obzirom na važnost koju Ericsson pridaje operativnoj izvrsnosti, potreba za sasvim transparentnim definiranjem poslovnih procesa je očita i veća no ikada prije. Ne treba, naravno, dokumentu koji definira odgovornosti unutar korporacije davati prevelik značaj, no on će u svakom slučaju služiti kao putokaz u velikoj i razgrananoj Ericssonovoj grupi te se nadam da će se naši zaposlenici s njim i služiti i da neće biti tek još jedan od niza dokumenata objavljen na korporativnom intranetu."

M. Hellberg također naglašava kako nikakav dokument ne može zasjeniti značaj ljudi i njihovih kompetencija. Pri tomu je veoma važno da svi razumijemo svoju ulogu u timu te korporativne vrijednosti i ciljeve.

Jedna kompanija, jedan zajednički cilj

Prema tumačenju M. Hellberg posebnu odgovornost u promoviranju korporativnih ciljeva i strategija imaju menadžeri.
"Bez obzira na to na kojoj rukovodećoj razini djelovali, menadžeri imaju zadaću osigurati uspostavljanje organizacije koju obilježavaju jednostavnost i jasnoća uloga, odnosno, odgovornosti", kaže ona.

"Ljudi moraju znati kome se mogu obratiti s pitanjima te od svojih rukovoditelja moraju dobiti nedvosmislene odgovore kako bi jasnije sagledali svoje dužnosti i razumjeli svoj djelokrug rada", objašnjava M. Hellberg dalje.

Na papiru sve izgleda sjajno, međutim, kako to uistinu funkcionira u stvarnosti? I na to pitanje M. Hellberg ima spreman odgovor:
"Naša iskustva su za sada veoma dobra. Povratne informacije koje dobivamo iz jedinica koja su najviše bile na udaru reorganizacija više su no zadovoljavajuće. No, svjesni smo da uvijek može bolje. I u ovom pogledu težimo izvrsnosti. Važno je napomenuti kako za ostvarivanje rezultata i pravo sagledavanje situacije moramo novom Ericssonovom ustroju dati još malo vremena, moramo pružiti novoj organizaciji šansu da se dokaže. Ne smijemo smetnuti s uma, međutim, da djelujemo u veoma složenom i dinamičnom području u kojemu su promjene veoma česte. Ali, to nas ne treba brinuti jer organizacije koje se dovoljno često ne usklađuju s novim okolnostima stagniraju. "

J. Lončar

 

 

[Marita Hellberg, direktorica za Upravljanje ljudskim potencijalima i organizaciju u Ericssonu]

Tehnička podrška

©Copyright    

03-03-2004