|
Ericsson je vizionar, arhitekt i graditelj u industriji
telekomunikacija
Ericssonovu
brandu potrebno je repozicioniranje na tržištu, zaključili su
stručnjaci u korporaciji. Razvija se kreativna brand platforma
koja će podržati sve marketinško- komunikacijske aktivnosti.
Nakon toga kreće nova marketinška kampanja, a provodit će se u
ovoj i nadolazećim godinama.
Brand, važan
za uspješno poslovanje svake tvrtke, koji predstavljaju naziv,
pojam, znak, simbol i dizajn ili njihova kombinacija, usmjeren je
na razlikovanje roba ili usluga jednoga proizvođača od
konkurencije. Vrijednost branda sastoji se u njegovu
pozicioniranju u svijesti kupaca što izaziva različite pozitivne
asocijacije koje su odlučujuće pri izboru proizvoda i usluga.
Riječ je o opipljivim i virtualnim karakteristikama kao što su
prepoznatljivost, percipirana kvaliteta, asocijacije odnosno osjećaji
koje izaziva kod ljudi, odanost brandu itd.
Ericssonovu brandu potrebno je repozicioniranje na tržištu,
zaključili su stručnjaci u korporaciji. Formiran je tim
eminentnih stručnjaka iz područja marketinga i komunikacija čija
je zadaća razviti kreativnu brand platformu koja će podržati
sve marketinško - komunikacijske aktivnosti. Time se želi ojačati
pozicija Ericssonova branda na tržištu. Platforma je usklađena
s novom Ericssonovom brand strategijom, a sastoji se od marketinško
komunikacijske kampanje koja će se provoditi interno i eksterno u
ovoj i u nadolazećim godinama.
Ključne
riječi nove brand platforme
Stručni
tim ustanovio je da postoji razlika u stvarnoj percepciji
Ericssona i onoga što je Ericsson identificirao kao "željenu
tržišnu percepciju".. Osnovu brand platforme čine ključne
riječi koje karakteriziraju Ericsson i čine ga prepoznatljivim
na tržištu. Ericsson je: vizionar, arhitekt i
graditelj u industriji telekomunikacija. Putem dobro osmišljenih
komunikacijskih poruka želi se djelovati prema svim segmentima tržišta,
promicanjem poruke o Ericssonovoj ključnoj poziciji koju je
stekao, a želi je zadržati i unaprjeđivati, kako u razvoju i
rastu industrije telekomunikacija, tako i u zadovoljavanju potreba
i povećanju zadovoljstva kupaca.
U cijelome programu zaposlenici imaju vrlo važnu ulogu. Oni
trebaju razumjeti program i u svojim aktivnostima prema svim
ciljanim grupama promicati ključne poruke koje su sadržane u
platformi.
Dobro koordinirane i konzistentne marketinško - komunikacijske
aktivnosti u cijeloj korporaciji garantiraju ne samo uštedu
vremena i novca, već i osiguranje učinka "jedna kompanija,
jedan glas".
U implementaciji nove Ericssonove brand platforme, koja je
podijeljena u nekoliko etapa, uključene su sve Ericssonove
kompanije u svijetu. Puna implementacija kampanje predviđena je
za najveća korporacijska tržišta dok će dijelove te kampanje,
prema vlastitim potrebama i shodno mogućnostima, koristiti i
ostali.
Naša se kompanija, s obzirom na dosadašnji kreativan pristup
vidljivosti korporacije Ericsson i Ericssona NIkole Tesle u
Hrvatskoj kao i na tržištima na kojima radimo, izvrsno uklapa u
novu brand platformu te će nastaviti s istom praksom koristeći
optimalno dijelove nove brand kampanje.
Da biste
se bolje upoznali s novom Ericssonovom brand platformom posjetite
intranet stranicu http://brand.ericsson.net.
V.
Mihajlic |
|