ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 3 - 2003.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Nova Ericssonova brand platforma
t.gif (43 bytes)

Ericsson je vizionar, arhitekt i graditelj u industriji telekomunikacija

Ericssonovu brandu potrebno je repozicioniranje na tržištu, zaključili su stručnjaci u korporaciji. Razvija se kreativna brand platforma koja će podržati sve marketinško- komunikacijske aktivnosti. Nakon toga kreće nova marketinška kampanja, a provodit će se u ovoj i nadolazećim godinama.

Brand, važan za uspješno poslovanje svake tvrtke, koji predstavljaju naziv, pojam, znak, simbol i dizajn ili njihova kombinacija, usmjeren je na razlikovanje roba ili usluga jednoga proizvođača od konkurencije. Vrijednost branda sastoji se u njegovu pozicioniranju u svijesti kupaca što izaziva različite pozitivne asocijacije koje su odlučujuće pri izboru proizvoda i usluga. Riječ je o opipljivim i virtualnim karakteristikama kao što su prepoznatljivost, percipirana kvaliteta, asocijacije odnosno osjećaji koje izaziva kod ljudi, odanost brandu itd.
Ericssonovu brandu potrebno je repozicioniranje na tržištu, zaključili su stručnjaci u korporaciji. Formiran je tim eminentnih stručnjaka iz područja marketinga i komunikacija čija je zadaća razviti kreativnu brand platformu koja će podržati sve marketinško - komunikacijske aktivnosti. Time se želi ojačati pozicija Ericssonova branda na tržištu. Platforma je usklađena s novom Ericssonovom brand strategijom, a sastoji se od marketinško komunikacijske kampanje koja će se provoditi interno i eksterno u ovoj i u nadolazećim godinama.

Ključne riječi nove brand platforme

Stručni tim ustanovio je da postoji razlika u stvarnoj percepciji Ericssona i onoga što je Ericsson identificirao kao "željenu tržišnu percepciju".. Osnovu brand platforme čine ključne riječi koje karakteriziraju Ericsson i čine ga prepoznatljivim na tržištu. Ericsson je: vizionar, arhitekt i graditelj u industriji telekomunikacija. Putem dobro osmišljenih komunikacijskih poruka želi se djelovati prema svim segmentima tržišta, promicanjem poruke o Ericssonovoj ključnoj poziciji koju je stekao, a želi je zadržati i unaprjeđivati, kako u razvoju i rastu industrije telekomunikacija, tako i u zadovoljavanju potreba i povećanju zadovoljstva kupaca.
U cijelome programu zaposlenici imaju vrlo važnu ulogu. Oni trebaju razumjeti program i u svojim aktivnostima prema svim ciljanim grupama promicati ključne poruke koje su sadržane u platformi.
Dobro koordinirane i konzistentne marketinško - komunikacijske aktivnosti u cijeloj korporaciji garantiraju ne samo uštedu vremena i novca, već i osiguranje učinka "jedna kompanija, jedan glas".
U implementaciji nove Ericssonove brand platforme, koja je podijeljena u nekoliko etapa, uključene su sve Ericssonove kompanije u svijetu. Puna implementacija kampanje predviđena je za najveća korporacijska tržišta dok će dijelove te kampanje, prema vlastitim potrebama i shodno mogućnostima, koristiti i ostali.
Naša se kompanija, s obzirom na dosadašnji kreativan pristup vidljivosti korporacije Ericsson i Ericssona NIkole Tesle u Hrvatskoj kao i na tržištima na kojima radimo, izvrsno uklapa u novu brand platformu te će nastaviti s istom praksom koristeći optimalno dijelove nove brand kampanje.

Da biste se bolje upoznali s novom Ericssonovom brand platformom posjetite intranet stranicu http://brand.ericsson.net.

V. Mihajlic

 

 

 

Tehnička podrška

©Copyright    

02-04-2003