|
Promocija
Ericssonovih poslovnih sustava u Kaptol centru, Zagreb
Novo
iznenađenje u predstavljanju Ericssonovih poslovnih komunikacija
hrvatskoj javnosti, a prije svega gospodarstvenicima i članovima
poslovnih decision making grupa u zemlji, priredio je Ericsson
Nikola Tesla 27. ožujka 2003. na promociji održanoj u Kulturnom
centru, Centra Kaptol. Više od 250 uzvanika, koji su se odazvali
pozivu kako bi saznali nešto više o mogućnostima Ericssonovih
suvremenih poslovnih komunikacijskih rješenja, prisustvovalo je
upečatljivome događaju u režiji naše kompanije. Općem
pozitivnome dojmu pogodovao je odličan spoj suvremenih
tehnologija i suvremeno osmišljenoga prostora kaptolskoga
Kulturnog centra.
Always
Best Connected sintagma je koja predstavlja abecedu Ericssonovih
suvremenih poslovnih komunikacija. Impozantnome skupu stručnjaka,
gospodarstvenika i predstavnika medija Ericssonove poslovne
sustave predstavili su, tijekom jednosatne prezentacije u sve
popularnijoj formi kviza, a za ovu prigodu nazvanoga Slagalica, članovi
tima Ericssona Nikole Tesle koji linijski pripadaju jedinici za
Poslovne sustave, Centru za komunikacijska rješenja i podršku
prodaji, IS/IT timu u jedinici za Podršku poslovanju te jedinici
za Kompanijske komunikacije. Enterprise Surprise, bio je pun
pogodak.
Uz
suvremene komunikacije mjesto i vrijeme nisu važni
Raditi
na bilo kojemu mjestu na svijetu, bez vremenskih ograničenja,
uvijek imati mogućnost dostupa podacima pohranjenim na
kompanijskim diskovima, biti dostupan i moći kontaktirati ključne
suradnike u bilo kojemu trenutku, radni su uvjeti koje bi mnogi
okarakterizirali idealnima. Upravo takve uvjete za rad korisnicima
osiguravaju Ericssonovi poslovni komunikacijski sustavi. Bila je
to načelna poruka priredbe održane u kaptolskom Kulturnome
centru. Tijekom jednosatnoga druženja s publikom koja se, sudeći
po komentarima tiho došaptavanima prijateljima slijeva i zdesna,
osjećala kao da je na setu pravoga televizijskoga Milijunaša, članovi
stručnoga tima Ericssona Nikole Tesle preuzeli su uloge voditelja
kviza (Jasna Glavaš, koja je, ujedno, osmislila i scenarij
događaja) te natjecatelja (Darko Šobar, Ivan Petrović,
Ranka Grubešić, Miran Starešinčić, Barbara
Pavelić i dr. Dubravko Cej koji su svoje mjesto na
"vrućoj" natjecateljskoj stolici zaradili poslavši
najbrži SMS s točnim odgovorom na uvodno pitanje. Naravno,
pitanja u kvizu, koja je mahom definirala već spomenuta
scenaristica i voditeljica showa uz pomoć stručnjaka jedinice
Poslovni sustavi i Centra za komunikacijska rješenja i podršku
prodaji, uglavnom su usko bila povezana s poslovnim
komunikacijskim rješenjima. No, pristup je bio zabavan i šaljiv
te se kroz smijeh i u opuštenoj atmosferi moglo puno saznati o
novostima iz svijeta Ericssonovih poslovnih sustava. Natjecatelji
su, točno odgovarajući na pitanja, popunjavali slagalicu sa
slikom veoma atraktivnoga Sony Ericsson mobilnoga uređaja P800.
Propozicije kviza podrazumijevale su da onaj tko uspije složiti
cijelu sliku i osvoji taj uređaj kao nagradu. Kako biste dobili
potpuniju sliku ugođaja zamislite kako pod svjetlima reflektora i
pred 250 znatiželjnih pari očiju odgovarate na sljedeće
pitanje:
Ericssonova
rješenja za bežični LAN omogućavaju:
a) bežični prijenos električne energije
b) primjenu nevidljivih Ethernet kablova
c) siguran bežični pristup kompanijskome LAN-u
d) bežično povezivanje isključivo na udaljenostima manjim od
10 metara
Međutim,
uz pitanja o Ericssonovim poslovnim sustavima bilo je i onih koja
su se doticala šire trenutačne situacije. Gledatelji su se tako
mogli podsjetiti kako ove godine obilježavamo šezdesetu
obljetnicu smrti genijalca čije je ime sastavni dio imena naše
kompanije - Nikole Tesle i kako su Ujedinjeni narodi 2003.
proglasili Godinom čistih voda. Na ovo drugo, podsjetila ih je, a
tko drugi do li Dubravka Bačun, u našoj kompaniji
odgovorna za područje zaštite okoliša i održivoga razvoja koju
je dvoje natjecatelja, iskoristivši džoker "Pitaj nekoga u
publici", pozvalo u pomoć. U sličnoj situaciji jednome od
natjecatelja iz publike pomogla je Sandra Živković,
Marketing Manager u Poslovnim sustavima. Ona je, kao iz rukava
"isipala" točan postotak popusta za start-up pakete za
MD110 BC11 kojima Ericsson promovira korištenje novih
tehnologija, tj. IP telefonije i mobilnosti.
No,
niti jedan od natjecatelja iz naše kompanije, prema zamišljenome
scenariju, nije uspio osvojiti vrijednu nagradu. Uspjelo je to
jednome od gledatelja. Naime, vrhunac događanja uslijedio je kada
su svi u publici dobili priliku sudjelovati u kvizu. Najbrži SMS,
s točnim odgovorom na uvodno pitanje, poslala je Jasminka Draženović,
koordinatorica informatizacije u Ministarstvu kulture RH. Ona je
točno odgovorila na sva pitanja, složivši do kraja sliku Sony
Ericssona P800 te ga ponosno preuzela iz ruku Sandre Živković.
Džoker
"Iskoristi tehnologiju" također je sudionicima kviza
bio na raspolaganju. Kao najjači adut omogućavao im je
povezivanje s kompanijinim Intranet stranicama i drugim izvorima
korisnih podataka. Naravno, čitava se igra, u režiji Dauta
Damarije, voditelja tima za Internet e-business, vodila s
namjerom da se o Ericssonovim poslovnim komunikacijskim rješenjima
ne samo govori, već i da ih se demonstrira publici na licu
mjesta. Pogodnosti Ericssonova mobilnoga ureda, bežično LAN
povezivanje i druge tehnološke vratolomije bile su podastrte
prisutnima na uvid jezgrovito i jasno. Tomu su pridonijeli izvrsni
vizualni efekti, autorice Inge Sternak Popočovski, koji su
gledatelje tijekom prezentacije zapljuskivali s velikoga ekrana.
Ova svojevrsna multimedijska predstava nikoga nije ostavila u
nedoumici o tomu koliko je snažan utjecaj suvremene
komunikacijske tehnologije za uspjeh u poslovanju. Ericssonovi
poslovni komunikacijski sustavi, koje obilježava modularnost i
fleksibilnost, predstavljeni su kao istinska podrška poslovanju,
uz povećanje učinkovitosti i zadovoljstva svih grupa uključenih
u poslovni lanac.
A,
B, C, Domjenak
I u
abecedi suvremenih poslovnih komunikacija iza C dolazi D, što je
u ovome konkretnom slučaju značilo druženje na domjenku prema
dizajnu Ljiljane Podrepšak. Domišljati domaćini družbi
su, uz okrjepu, ponudili i CD sa sadržajem u kojemu se dodatno
predstavljaju Ericssonovi poslovni sustavi. O njegovoj su
produkciji brigu vodili članovi kompanijina IS/IT tima, poglavito
Marijan Bokulić.
Gosti su nesputano razmjenjivali svoje dojmove, međusobno se
upoznavali i širili tako važnu mrežu poslovnih kontakata.
Zajednička tema, naravno, svima je bila - Ericsson. Neki od
gostiju svoja su razmišljanja rado podijelili s nama, a prije
svega, dobitnica glavne nagrade u Ericssonovoj Slagalici:
Izvrsna
ideja
- Veoma
mi se svidjela današnja Ericssonova prezentacija. Prikazati
svoju tehnologiju kroz kviz izvrsna je ideja. Premda razvoj
novih stvari u struci redovno pratimo i danas smo mnogo toga
novog naučili, usput se zabavljajući. Eto, ja sam čak i
osvojila veoma vrijednu glavnu nagradu te sam zbog toga
iznimno zadovoljna, posebice stoga što sam između 1981. i
1986. radila u tadašnjoj "Tesli".
Jasminka
Draženović, koordinatorica informatizacije u Ministarstvu
kulture RH
Pun
pogodak
- Bio
je to veoma dobar način prezentiranja novih proizvoda i
tehnologija te, ujedno, i promocija tvrtke. Budući da je
prezentacija, kako pretpostavljam, bila namijenjena kupcima
poslovnih sustava Ericssona Nikole Tesle bio je ovo pun
pogodak jer se na puno jasniji način reklo ono što se, uobičajeno,
kupcima poručuje putem promotivnih materijala na papiru ili u
elektronskome obliku. Oni koji se previše ne razumiju u
tehnologiju mogu se i izgubiti u pustim brojevima i slovima.
Komunikacijske tehnologije i sustavi, prikazani u stilu
Ericssona Nikole Tesle, postaju svima razumljivi. Sada je i
meni jasno što znači i pruža P800."
Manuela
Tašler, Poslovni tjednik
Dinamično
i zabavno
- Odlično.
Cijela predstava je bila veoma dobro koncipirana i zanimljiva.
Svi mi koji se bavimo istim poslom, znamo na što je ciljano
ovom prezentacijom, no ona je ipak bila i edukativna. Danas,
zahvaljujući brzome tempu života, malo tko ima vremena
podrobnije se udubljivati u bilo kakva duga teoretiziranja i
predavanja. Stoga je ovakva zabavna i dinamična forma
prezentacije sve nas uspjela zaokupiti. No, na iznenađenja iz
Ericssona Nikole Tesle već smo navikli - oni nam svake godine
pripreme nešto novo i zanimljivo.
Leda
Lepri, Ministarstvo za europske integracije
Originalno
- Prvi
put sam prisustvovao ovakvome događanju i bilo je vrlo
zabavno, originalno i poučno. Mi puno surađujemo s
Ericssonom Nikolom Teslom pa su nam tehnologije te tvrtke
dobro poznate jer su već implementirane u našem sustavu.
Današnja prezentacija bila je, stoga, tek nadogradnja znanja
o Ericssonovim poslovnim sustavima koje otprije dobro
poznajemo. Bila je to i prilika za druženje s ljudima koji
rade u istome području te za upoznavanje novih partnera.
Zoran
Roso, Privredna banka Zagreb
Nova
saznanja na nov način
- Moram
priznati da je današnja prezentacija Ericssonovih poslovnih
sustava veoma neobična. No, to ne znači da nije ostavila
dobar dojam. Baš suprotno, moje je mišljenje, a i po
komentarima koje sam do sada čuo mogu zaključiti, da je
Ericsson Nikola Tesla svojim komitentima na interesantan i nov
način dao nova saznanja o svojim proizvodima i uslugama iz
područja poslovnih sustava. Današnje druženje je, ujedno, i
prilika za širenje poslovnih kontakata i razmjenu iskustava
što je uvijek dobro došlo.
Ivo
Poluta, FINA
Pripremila
J. Lončar
Fotografije: M. Kovačević i S. Marušić
|
|