ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 3 - 2003.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Integrirana marketinška komunikacija
t.gif (43 bytes)

Predstavljamo knjigu

O suradnji komunikacijskoga tima Ericssona Nikole Tesle i redovite profesorice Katedre za marketing Ekonomskoga fakulteta u Zagrebu, prof. dr. Tanje Kesić u kompanijskim je novinama već bilo govora. Izlazak knjige "Integrirana marketinška komunikacija" čija je autorica Tanja Kesić i u kojoj su se, među brojnim drugima našli i primjeri iz marketinške prakse Ericssona Nikole Tesle, zapečatila je tu suradnju zajedničkim uspjehom. Knjiga je promovirana 27. veljače na prigodnome domjenku u Kristalnoj dvorani hotela Opera. Na promociji knjige okupilo se više od dvije stotine marketinških stručnjaka, gospodarstvenika, političara te studenata Ekonomskoga fakulteta, posebno onih na poslijediplomskome studiju i doktoratu iz marketinga.

Bogato likovno opremljena knjiga "Integrirana marketinška komunikacija" i vizualno plijeni pažnju. No, posebna vrijednost ovoga udžbenika nalazi se u njenome sadržaju - primjeri iz hrvatske prakse potkrepljuju znanstveno-teorijske postavke te ih tako čitatelju približavaju i čine jasnijim.
Tu u priču, kao jedan od glavnih likova, ulazi kompanija Ericsson Nikola Tesla. Naime, rad kompanijskoga komunikacijskog tima prof. dr. Kesić prepoznala je kao ogledni primjer prakse integriranoga marketinškog komuniciranja te se, u nekoliko slučajeva uz marketinške aktivnosti drugih istaknutih hrvatskih tvrtki, marketinški projekti naše kompanije navode u knjizi kao uzor koji valja slijediti.
Na promociji su, uz prof. dr. Ivana Lovrinovića, dekana Ekonomskoga fakulteta i recenzenata knjige "Integrirana marketinška komunikacija" - prof. dr. Fedora Rocca i prof. dr. Đurđane Ozretić Došen, govorili i predstavnici gospodarstva - dr. Mladen Vedriš, direktor kompanije Sonder d.o.o. te direktorica Kompanijskih komunikacija Ericssona Nikole Tesle, Snježana Bahtijari.

Komunikacijski tim Ericssona Nikole Tesle u teoriji i praksi

Snježana Bahtijari u svome je obraćanju okupljenima na promociji spomenute knjige istaknula zadovoljstvo činjenicom da je rad tima kojime predvodi prepoznat u stručnim krugovima:

"Sve je počelo potragom profesorice Kesić za primjerima iz hrvatske prakse kojima bi i praktično zaokružila temu svoje pomno pripremane knjige. Nekoliko telefonskih poziva, e-mailova, posjeta i prezentacija bili su dovoljni da utvrdimo kako se teorija, kojom se profesorica Kesić dugi niz godina bavi, i praksa koju živi komunikacijski tim Ericssona Nikole Tesle nadopunjuju i pristaju jedna drugoj. Integrirane komunikacije u slučaju Ericssona Nikole Tesle znače cijeli spektar različitih komunikacijskih aktivnosti i projekata koji se sinergijski isprepleću i uvijek su u funkciji podrške kompanijskim ciljevima. Marketinške komunikacije dio su ukupnoga komunikacijskog djelovanja i kao takve daju svoj veliki doprinos ostvarenju naših ciljeva, a to su - uspješno poslovanje, izgradnja imidža kompanije u javnosti i zadovoljstvo zaposlenika."

J. Lončar

 

 

[Prof dr. Tanja Kesić, sa cvijećem u rukama nakon promocije, u društvu članova tima Kompanijskih komunikacija ETK]

Tehnička podrška

©Copyright    

02-04-2003