|
Predstavljamo knjigu
O
suradnji komunikacijskoga tima Ericssona Nikole Tesle i redovite
profesorice Katedre za marketing Ekonomskoga fakulteta u Zagrebu,
prof. dr. Tanje Kesić u kompanijskim je novinama već bilo
govora. Izlazak knjige "Integrirana marketinška
komunikacija" čija je autorica Tanja Kesić i u kojoj su se,
među brojnim drugima našli i primjeri iz marketinške prakse
Ericssona Nikole Tesle, zapečatila je tu suradnju zajedničkim
uspjehom. Knjiga je promovirana 27. veljače na prigodnome
domjenku u Kristalnoj dvorani hotela Opera. Na promociji knjige
okupilo se više od dvije stotine marketinških stručnjaka,
gospodarstvenika, političara te studenata Ekonomskoga fakulteta,
posebno onih na poslijediplomskome studiju i doktoratu iz
marketinga.
Bogato
likovno opremljena knjiga "Integrirana marketinška
komunikacija" i vizualno plijeni pažnju. No, posebna
vrijednost ovoga udžbenika nalazi se u njenome sadržaju -
primjeri iz hrvatske prakse potkrepljuju znanstveno-teorijske
postavke te ih tako čitatelju približavaju i čine jasnijim.
Tu u priču, kao jedan od glavnih likova, ulazi kompanija Ericsson
Nikola Tesla. Naime, rad kompanijskoga komunikacijskog tima prof.
dr. Kesić prepoznala je kao ogledni primjer prakse integriranoga
marketinškog komuniciranja te se, u nekoliko slučajeva uz
marketinške aktivnosti drugih istaknutih hrvatskih tvrtki,
marketinški projekti naše kompanije navode u knjizi kao uzor
koji valja slijediti.
Na promociji su, uz prof. dr. Ivana Lovrinovića, dekana
Ekonomskoga fakulteta i recenzenata knjige "Integrirana
marketinška komunikacija" - prof. dr. Fedora Rocca i prof.
dr. Đurđane Ozretić Došen, govorili i predstavnici
gospodarstva - dr. Mladen Vedriš, direktor kompanije
Sonder d.o.o. te direktorica Kompanijskih komunikacija Ericssona
Nikole Tesle, Snježana Bahtijari.
Komunikacijski
tim Ericssona Nikole Tesle u teoriji i praksi
Snježana
Bahtijari u svome je obraćanju okupljenima na promociji spomenute
knjige istaknula zadovoljstvo činjenicom da je rad tima kojime
predvodi prepoznat u stručnim krugovima:
"Sve
je počelo potragom profesorice Kesić za primjerima iz hrvatske
prakse kojima bi i praktično zaokružila temu svoje pomno
pripremane knjige. Nekoliko telefonskih poziva, e-mailova, posjeta
i prezentacija bili su dovoljni da utvrdimo kako se teorija, kojom
se profesorica Kesić dugi niz godina bavi, i praksa koju živi
komunikacijski tim Ericssona Nikole Tesle nadopunjuju i pristaju
jedna drugoj. Integrirane komunikacije u slučaju Ericssona Nikole
Tesle znače cijeli spektar različitih komunikacijskih aktivnosti
i projekata koji se sinergijski isprepleću i uvijek su u funkciji
podrške kompanijskim ciljevima. Marketinške komunikacije dio su
ukupnoga komunikacijskog djelovanja i kao takve daju svoj veliki
doprinos ostvarenju naših ciljeva, a to su - uspješno
poslovanje, izgradnja imidža kompanije u javnosti i zadovoljstvo
zaposlenika."
J.
Lončar |
|