ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 03/2004.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Predstavimo se našim kupcima
t.gif (43 bytes)


Predstavimo se našim kupcima, poslovnim partnerima i medijima
 

… u najboljem svjetlu

Jedan od promotivnih materijala naše kompanije, prezentacijska knjižica, rado se koristi u prilikama u kojima treba Ericsson Nikolu Teslu i korporaciju Ericsson predstaviti kupcima, poslovnim partnerima i medijima. Stručnjaci Kompanijskih komunikacija stoga su pripremili novo izdanje knjižice "Ericsson u Hrvatskoj", ovaj put isključivo vlastitim snagama.

Sve, od vizualnoga identiteta nove prezentacijske knjižice naše kompanije "Ericsson u Hrvatskoj", preko dizajna i fotografija, do sadržaja i prijevoda s hrvatskoga na engleski jezik rezultat je rada tima Kompanijskih komunikacija. Prilog je to potrebi koju nameću trenutačni uvjeti u telekomunikacijama da se uz kreativnost i dobru organizaciju u svim procesima maksimalno oslonimo na vlastite snage te da na taj način damo doprinos kompanijinoj troškovnoj učinkovitosti. Pri tomu kvaliteta krajnjega ishoda ne smije doći u pitanje. Potaknuti takvim razmišljanjima članovi tima Kompanijskih komunikacija odvažili su se u pripremi nove prezentacijske knjižice izostaviti podršku neke od marketinško-izdavačkih agencija s kojima su do sada u tom poslu surađivali te su se sami uhvatili u koštac s izazovom zvanim "Ericsson u Hrvatskoj":

Novo izdanje kompanijine prezentacijske knjižice tematski je podijeljeno u dvanaest cjelina u kojima se govori o povijesti Ericssona i njegove lokalne kompanije u Hrvatskoj te njihovom sadašnjem položaju u novom svijetu komunikacija, o kompanijinim ciljevima, viziji i misiji te aktivnostima kroz koje se one ostvaruju, o statusu kompanije koji ima u okrilju korporacije i svih njenih tržišta te o ulozi kompanije u hrvatskom društvu.

Ukratko, namjera je bila da se knjižicom, ne osvrćući se gotovo uopće na organizacijski ustroj kompanije, kao što je to bio slučaj u dosadašnjim izdanjima, oslika Ericsson Nikola Tesla kao suvremena kompanija znanja, fleksibilna i dinamična, prilagodljiva novim tržišnim uvjetima i, što je najvažnije, kao kompanija u kojoj rade stručni i odgovorni ljudi, sposobni iznijeti i najsloženije projekte u tako zahtjevnom području kao što su telekomunikacije.

Svi koji u poslovne svrhe žele nabaviti knjižicu, na hrvatskom ili engleskom jeziku, mogu se obratiti Ljiljani Podrepšak, tel. 3296.

J. Lončar

 

 

[Prezentacijska knjižica]

Tehnička podrška

©Copyright    

29-03-2004