|
Predstavimo se našim kupcima, poslovnim partnerima i medijima
…
u najboljem svjetlu
Jedan
od promotivnih materijala naše kompanije, prezentacijska knjižica,
rado se koristi u prilikama u kojima treba Ericsson Nikolu Teslu i
korporaciju Ericsson predstaviti kupcima, poslovnim partnerima i
medijima. Stručnjaci Kompanijskih komunikacija stoga su
pripremili novo izdanje knjižice "Ericsson u
Hrvatskoj", ovaj put isključivo vlastitim snagama.
Sve,
od vizualnoga identiteta nove prezentacijske knjižice naše
kompanije "Ericsson u Hrvatskoj", preko dizajna i
fotografija, do sadržaja i prijevoda s hrvatskoga na engleski
jezik rezultat je rada tima Kompanijskih komunikacija. Prilog je
to potrebi koju nameću trenutačni uvjeti u telekomunikacijama da
se uz kreativnost i dobru organizaciju u svim procesima maksimalno
oslonimo na vlastite snage te da na taj način damo doprinos
kompanijinoj troškovnoj učinkovitosti. Pri tomu kvaliteta
krajnjega ishoda ne smije doći u pitanje. Potaknuti takvim razmišljanjima
članovi tima Kompanijskih komunikacija odvažili su se u pripremi
nove prezentacijske knjižice izostaviti podršku neke od marketinško-izdavačkih
agencija s kojima su do sada u tom poslu surađivali te su se sami
uhvatili u koštac s izazovom zvanim "Ericsson u
Hrvatskoj":
Novo
izdanje kompanijine prezentacijske knjižice tematski je
podijeljeno u dvanaest cjelina u kojima se govori o povijesti
Ericssona i njegove lokalne kompanije u Hrvatskoj te njihovom sadašnjem
položaju u novom svijetu komunikacija, o kompanijinim ciljevima,
viziji i misiji te aktivnostima kroz koje se one ostvaruju, o
statusu kompanije koji ima u okrilju korporacije i svih njenih tržišta
te o ulozi kompanije u hrvatskom društvu.
Ukratko,
namjera je bila da se knjižicom, ne osvrćući se gotovo uopće
na organizacijski ustroj kompanije, kao što je to bio slučaj u
dosadašnjim izdanjima, oslika Ericsson Nikola Tesla kao suvremena
kompanija znanja, fleksibilna i dinamična, prilagodljiva novim tržišnim
uvjetima i, što je najvažnije, kao kompanija u kojoj rade stručni
i odgovorni ljudi, sposobni iznijeti i najsloženije projekte u
tako zahtjevnom području kao što su telekomunikacije.
Svi
koji u poslovne svrhe žele nabaviti knjižicu, na hrvatskom ili
engleskom jeziku, mogu se obratiti Ljiljani Podrepšak, tel. 3296.
J.
Lončar
|
|