Kompanijske komunikacije
Tržište
je danas zasićeno kvalitetnim proizvodima. U uvjetima izjednačene
kvalitete na značaju dobiva marketinška komunikacija kao
sveobuhvatni rad s tržištem usmjeren na bolje doživljavanje
proizvoda ili usluge. S tim pomakom javlja se potreba suptilnijega
utjecaja na razmišljanje ljudi i stvaranje odgovarajuće slike o
nekoj kompaniji, njezinom proizvodu ili usluzi. Kako se s takvim
trendom suočio Ericsson Nikola Tesla?
Izgradnja
pozitivnoga imidža kompanije prioritetni je zadatak jedinice za
Kompanijske komunikacije koja je na tom poslu vrijedno radila i
tijekom 2003.godine. To vrlo složeno i osjetljivo područje
zahtijeva sustavni, kreativni i inventivni timski rad
komunikacijskih stručnjaka te suradnju s drugim stručnjacima
različitih usmjerenja u kompaniji i Ericssonovoj korporaciji, što
nam omogućuje da za potrebe Ericssona Nikole Tesle ne koristimo
usluge vanjskih marketinških agencija.
Uz stručne kompetencije i kreativnost svih članova tima
ostvareni su svi, pa i oni najambiciozniji, ciljevi u 2003.
godini, uz visoku troškovnu učinkovitost.
Izgradnja
imidža u tri dimenzije
Upornim
radom i proaktivnim pristupom članovi kompanijinoga
komunikacijskoga tima postigli su da se informacije o Ericssonu i
Ericssonu Nikoli Tesli tijekom 2003. godine pojave 2233 puta u
hrvatskome medijskom prostoru, i to kroz tekstove u novinama i
stručnim publikacijama te kroz priloge u radijskim i TV
emisijama.
Tijekom
prošle godine Kompanijske komunikacije ETK nastavile su izgrađivati
tri osnovne dimenzije kompanijinoga imidža:
- Slika
o kompaniji kao najboljem poslovnom partneru i isporučitelju
komunikacijskih rješenja i usluga stvarana je objavljivanjem
vijesti o novim ugovorima na domaćem i na inozemnim tržištima,
poslovnim rezultatima, visokoj razini naših nastupa na stručnim
skupovima, specijaliziranim izložbama i sajmovima (MIPRO,
INFOFEST, INFO) te novostima u razvoju komunikacijskih
tehnologija i usluga.
- Slika
o ETK kao najboljem poslodavcu u Hrvatskoj stvarana je
objavljivanjem novosti u vođenju politike u području
upravljanja ljudskim potencijalima (politika zapošljavanja,
sustav nagrađivanja, Obiteljski dan na Jarunu, proslava rođendana
zaposlenika, mogućnost dovođenja djece na radno mjesto u
posebnim okolnostima i dr.)
- Slika
o kompaniji kao društveno odgovornome poduzetniku stvarana je
objavljivanjem članaka o pokretanju društveno korisnih
inicijativa koje mogu utjecati na društveno-gospodarske
promjene i prosperitet Hrvatske temeljen na znanju, inovaciji
i poduzetničkom duhu. Izuzetnu medijsku pozornost pobudilo je
obilježavanje 60. obljetnice smrti Nikole Tesle, u povodu
koje je kompanija donirala vrijednu informatičku opremu
mladima u Teslinomu rodnom kraju. Značajni medijski prostor
Ericsson Nikola Tesla zauzeo je u prvom kvartalu prošle
godine kada je kompaniji dodijeljena Zlatna kuna u
konkurenciji velikih tvrtki.
Edicije
i promotivni materijali
Kupcima,
poslovnim partnerima i javnosti u cjelini i prošle godine
kompanija se kroz stručni rad Kompanijskih komunikacija obraćala
različitim edicijama i promotivnim materijalima. Riječ je
kompanijskim novinama, godišnjem izvješću o poslovanju, stručnom
časopisu ETK Reviji, plakatima i prospektima o pojedinim
proizvodima.
Uspješni
nastupi na stručnim skupovima i sajmovima
Svi
nastupi kompanije Ericsson Nikola Tesla na stručnim skupovima i
sajmovima bili su veoma zapaženi. Kompanija se uspješno
predstavila na MIPRO-u u Opatiji i INFOFESTU u Budvi. Međunarodni
sajam informacijske tehnologije INFO 2003. bio je još jedan u
nizu uspješnih nastupa naše kompanije okrunjen nagradom, koja je
potvrdila naše vodeće mjesto u području suvremenih tehnologija.
Prenosimo
znanje na nove generacije
U svom
radu stručnjaci Kompanijskih komunikacija nisu zaboravili na
mlade pa su svoje aktivnosti širenja znanja iz područja rada i u
2003. nastavili aktivnom suradnjom s Ekonomskim fakultetom i
Visokim školom za ekonomiju poduzetništva (VERN), gdje je za
studente fakulteta i studente poslijediplomskog studija marketinga
održano nekoliko predavanja iz područja marketinškog
komuniciranja.
V.
Mihajlic
|