ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 03/2004.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Vrijedno grfadimo imidž kompanije
t.gif (43 bytes)


Kompanijske komunikacije

Tržište je danas zasićeno kvalitetnim proizvodima. U uvjetima izjednačene kvalitete na značaju dobiva marketinška komunikacija kao sveobuhvatni rad s tržištem usmjeren na bolje doživljavanje proizvoda ili usluge. S tim pomakom javlja se potreba suptilnijega utjecaja na razmišljanje ljudi i stvaranje odgovarajuće slike o nekoj kompaniji, njezinom proizvodu ili usluzi. Kako se s takvim trendom suočio Ericsson Nikola Tesla?

Izgradnja pozitivnoga imidža kompanije prioritetni je zadatak jedinice za Kompanijske komunikacije koja je na tom poslu vrijedno radila i tijekom 2003.godine. To vrlo složeno i osjetljivo područje zahtijeva sustavni, kreativni i inventivni timski rad komunikacijskih stručnjaka te suradnju s drugim stručnjacima različitih usmjerenja u kompaniji i Ericssonovoj korporaciji, što nam omogućuje da za potrebe Ericssona Nikole Tesle ne koristimo usluge vanjskih marketinških agencija.
Uz stručne kompetencije i kreativnost svih članova tima ostvareni su svi, pa i oni najambiciozniji, ciljevi u 2003. godini, uz visoku troškovnu učinkovitost.

Izgradnja imidža u tri dimenzije

Upornim radom i proaktivnim pristupom članovi kompanijinoga komunikacijskoga tima postigli su da se informacije o Ericssonu i Ericssonu Nikoli Tesli tijekom 2003. godine pojave 2233 puta u hrvatskome medijskom prostoru, i to kroz tekstove u novinama i stručnim publikacijama te kroz priloge u radijskim i TV emisijama.

Tijekom prošle godine Kompanijske komunikacije ETK nastavile su izgrađivati tri osnovne dimenzije kompanijinoga imidža:

  • Slika o kompaniji kao najboljem poslovnom partneru i isporučitelju komunikacijskih rješenja i usluga stvarana je objavljivanjem vijesti o novim ugovorima na domaćem i na inozemnim tržištima, poslovnim rezultatima, visokoj razini naših nastupa na stručnim skupovima, specijaliziranim izložbama i sajmovima (MIPRO, INFOFEST, INFO) te novostima u razvoju komunikacijskih tehnologija i usluga.
  • Slika o ETK kao najboljem poslodavcu u Hrvatskoj stvarana je objavljivanjem novosti u vođenju politike u području upravljanja ljudskim potencijalima (politika zapošljavanja, sustav nagrađivanja, Obiteljski dan na Jarunu, proslava rođendana zaposlenika, mogućnost dovođenja djece na radno mjesto u posebnim okolnostima i dr.)
  • Slika o kompaniji kao društveno odgovornome poduzetniku stvarana je objavljivanjem članaka o pokretanju društveno korisnih inicijativa koje mogu utjecati na društveno-gospodarske promjene i prosperitet Hrvatske temeljen na znanju, inovaciji i poduzetničkom duhu. Izuzetnu medijsku pozornost pobudilo je obilježavanje 60. obljetnice smrti Nikole Tesle, u povodu koje je kompanija donirala vrijednu informatičku opremu mladima u Teslinomu rodnom kraju. Značajni medijski prostor Ericsson Nikola Tesla zauzeo je u prvom kvartalu prošle godine kada je kompaniji dodijeljena Zlatna kuna u konkurenciji velikih tvrtki.

Edicije i promotivni materijali

Kupcima, poslovnim partnerima i javnosti u cjelini i prošle godine kompanija se kroz stručni rad Kompanijskih komunikacija obraćala različitim edicijama i promotivnim materijalima. Riječ je kompanijskim novinama, godišnjem izvješću o poslovanju, stručnom časopisu ETK Reviji, plakatima i prospektima o pojedinim proizvodima.

Uspješni nastupi na stručnim skupovima i sajmovima

Svi nastupi kompanije Ericsson Nikola Tesla na stručnim skupovima i sajmovima bili su veoma zapaženi. Kompanija se uspješno predstavila na MIPRO-u u Opatiji i INFOFESTU u Budvi. Međunarodni sajam informacijske tehnologije INFO 2003. bio je još jedan u nizu uspješnih nastupa naše kompanije okrunjen nagradom, koja je potvrdila naše vodeće mjesto u području suvremenih tehnologija.

Prenosimo znanje na nove generacije

U svom radu stručnjaci Kompanijskih komunikacija nisu zaboravili na mlade pa su svoje aktivnosti širenja znanja iz područja rada i u 2003. nastavili aktivnom suradnjom s Ekonomskim fakultetom i Visokim školom za ekonomiju poduzetništva (VERN), gdje je za studente fakulteta i studente poslijediplomskog studija marketinga održano nekoliko predavanja iz područja marketinškog komuniciranja.

V. Mihajlic

 

 

 

Tehnička podrška

©Copyright    

29-03-2004