ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 03/2004.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
VERDI - za veću učinkovitost
t.gif (43 bytes)


Iz tržišne jedinice Srednja Europa

Vremena u kojima je na stotine Excel dokumenata bilo potrebno kako bi se za potrebe kakvoga projekta izradile specifikacije proizvoda i cijena su za nama. U pomoć je stigao Verdi.

Pri spomenu imena Verdi zacijelo ste pomislili na Aidu ili Traviatu, a možda i na kutiju vaših omiljenih čokoladica. Od sada pa nadalje možete toj listi asocijacija dodati i alat koji služi kao podrška u procesu marketinga, prodaje i naručivanja. Njega su jedva dočekali svi oni koji su odgovorni za kreiranje cijena, narudžbi, strategije pristupa određenomu kupcu ili, pak, oni koji rade kao tehnički menadžeri za određenu grupu proizvoda ili rješenja.
Verdi je, naime, Ericssonov alat koji se koristi u procesu izrade ponuda u većini tržišnih jedinica. U tržišnoj jedinici Srednja Europa projekt implementacije toga alata uspješno je završen tijekom siječnja ove godine, a voditelj projekta Wieslaw Bar iz Ericssona u Poljskoj komentira:
"Primjena alata Verdi u procesu izrade ponuda, ugovora te naručivanja osigurava kvalitetnu podršku, pojednostavnjuje postupke te ih čini jednoobraznima na svim Ericssonovim tržištima. Time je osigurana kvalitetnija suradnja tržišnih i poslovnih jedinica te brži dostup relevantnim informacijama, što je preduvjet za povećanje učinkovitosti."

Cilj: brže, bolje, preciznije

Kao i u drugim Ericssonovim tržišnim jedinicama i u Srednjoj Europi Verdi se primjenjuje kako bi se optimizirao proces marketinga, prodaje i naručivanja. Verdi podržava cjelovitu Ericssonovu listu proizvoda te svima uključenima u marketinško-prodajni lanac omogućuje pristup relevantnim informacijama u onom trenutku u kojemu ju oni trebaju. Riječ je o podacima o proizvodima, mogućim konfiguracijama i cijenama. Alat je jednostavan za korištenje te predstavlja elektroničko sučelje koje zamjenjuje manualni unos podataka, što ubrzava proces izrade ponuda i omogućava ponovno korištenje već jednom unesenih podataka u sustav.
Na području tržišne jedinice Srednja Europa na tri lokacije organizirana je izobrazba vezana uz korištenje Verdi alata - u Zagrebu, Varšavi i Budimpešti. Tijekom implementacije Verdi sustava održavane su radionice kroz koje je "prošlo" otprilike šezdeset stručnjaka iz svih kompanija Srednje Europe.
Već od početka 2004. većina ponuda u srednje-europskoj tržišnoj jedinici obrađuje se uz pomoć Verdi alata. Implementaciju Verdija u Srednjoj Europi koordinirali su Marija Kalačić Živković iz Ericssona u Hrvatskoj, László Petrovics iz Ericssona u Mađarskoj te Wieslaw Bar iz Ericssona u Poljskoj.

Marija Kalačić Živković komentira:
"Obuka za korištenje Verdi alata bila je vrlo dobro osmišljena. Kroz predavanja i vježbe moglo se puno toga naučiti, a i sam predavač Ashoku Sign svojim je vrlo profesionalnim pristupom pridonio lakšem usvajanju znanja. Osim standardne obuke na svim su lokacijama održani i dodatni sastanci s članovima timova odgovorima za definiranje rješenja, cijena i naručivanje, što je pridonijelo boljem razumijevanju izložene materije."

Upotreba Verdi alata nastojat će se intenzivirati daljnjom izobrazbom Ericssonovih zaposlenika u svim kompanijama u Srednjoj Europi. Znanje o tom alatu će oni koji ga već koriste prenijeti na svoje kolege te će tako "lančanom reakcijom" Verdi uistinu zaživjeti i u našoj regiji kao podrška u poslovanju lokalnim kompanijama.

J. Lončar

 

 

 

Tehnička podrška

©Copyright    

29-03-2004