Iz tržišne jedinice Srednja Europa
Vremena
u kojima je na stotine Excel dokumenata bilo potrebno kako bi se
za potrebe kakvoga projekta izradile specifikacije proizvoda i
cijena su za nama. U pomoć je stigao Verdi.
Pri
spomenu imena Verdi zacijelo ste pomislili na Aidu ili Traviatu, a
možda i na kutiju vaših omiljenih čokoladica. Od sada pa
nadalje možete toj listi asocijacija dodati i alat koji služi
kao podrška u procesu marketinga, prodaje i naručivanja. Njega
su jedva dočekali svi oni koji su odgovorni za kreiranje cijena,
narudžbi, strategije pristupa određenomu kupcu ili, pak, oni
koji rade kao tehnički menadžeri za određenu grupu proizvoda
ili rješenja.
Verdi je, naime, Ericssonov alat koji se koristi u procesu izrade
ponuda u većini tržišnih jedinica. U tržišnoj jedinici
Srednja Europa projekt implementacije toga alata uspješno je završen
tijekom siječnja ove godine, a voditelj projekta Wieslaw Bar
iz Ericssona u Poljskoj komentira:
"Primjena alata Verdi u procesu izrade ponuda, ugovora te
naručivanja osigurava kvalitetnu podršku, pojednostavnjuje
postupke te ih čini jednoobraznima na svim Ericssonovim tržištima.
Time je osigurana kvalitetnija suradnja tržišnih i poslovnih
jedinica te brži dostup relevantnim informacijama, što je
preduvjet za povećanje učinkovitosti."
Cilj:
brže, bolje, preciznije
Kao
i u drugim Ericssonovim tržišnim jedinicama i u Srednjoj Europi
Verdi se primjenjuje kako bi se optimizirao proces marketinga,
prodaje i naručivanja. Verdi podržava cjelovitu Ericssonovu
listu proizvoda te svima uključenima u marketinško-prodajni
lanac omogućuje pristup relevantnim informacijama u onom trenutku
u kojemu ju oni trebaju. Riječ je o podacima o proizvodima, mogućim
konfiguracijama i cijenama. Alat je jednostavan za korištenje te
predstavlja elektroničko sučelje koje zamjenjuje manualni unos
podataka, što ubrzava proces izrade ponuda i omogućava ponovno
korištenje već jednom unesenih podataka u sustav.
Na području tržišne jedinice Srednja Europa na tri lokacije
organizirana je izobrazba vezana uz korištenje Verdi alata - u
Zagrebu, Varšavi i Budimpešti. Tijekom implementacije Verdi
sustava održavane su radionice kroz koje je "prošlo"
otprilike šezdeset stručnjaka iz svih kompanija Srednje Europe.
Već od početka 2004. većina ponuda u srednje-europskoj tržišnoj
jedinici obrađuje se uz pomoć Verdi alata. Implementaciju
Verdija u Srednjoj Europi koordinirali su Marija Kalačić Živković
iz Ericssona u Hrvatskoj, László Petrovics iz Ericssona u
Mađarskoj te Wieslaw Bar iz Ericssona u Poljskoj.
Marija
Kalačić Živković komentira:
"Obuka za korištenje Verdi alata bila je vrlo dobro osmišljena.
Kroz predavanja i vježbe moglo se puno toga naučiti, a i sam
predavač Ashoku Sign svojim je vrlo profesionalnim
pristupom pridonio lakšem usvajanju znanja. Osim standardne obuke
na svim su lokacijama održani i dodatni sastanci s članovima
timova odgovorima za definiranje rješenja, cijena i naručivanje,
što je pridonijelo boljem razumijevanju izložene materije."
Upotreba
Verdi alata nastojat će se intenzivirati daljnjom izobrazbom
Ericssonovih zaposlenika u svim kompanijama u Srednjoj Europi.
Znanje o tom alatu će oni koji ga već koriste prenijeti na svoje
kolege te će tako "lančanom reakcijom" Verdi uistinu
zaživjeti i u našoj regiji kao podrška u poslovanju lokalnim
kompanijama.
J.
Lončar
|