|
Širimo suradnju s drugim tvrtkama
Naša
je kompanija, zadnjega dana ožujka 2003., potpisala s Infoforumom
d.o.o. Pismo namjere o međusobnoj suradnji. Ovaj dokument
potpisali su Milan Živković, direktor za Razvoj poslovanja u ETK
i Tomislav Gavazzi, vlasnik i direktor Infoforuma.
Partnerska
suradnja temelji se na tome da Infoforum kroz svoje aktivnosti
u području trgovine financijsko-poslovnim i e-business podacima,
na forumima koje organizira te kroz kongresne aktivnosti usmjerene
na edukaciju pridonese povećanju prodaje proizvoda i usluga naše
kompanije kako bi Ericsson Nikola Tesla učvrstio svoju poziciju
tržišnoga i trend lidera u području telekomunikacijskih usluga
i poslovnih aplikacija.
Da pojasnimo, riječ je o suvremenim, visoko standardiziranim
proizvodima i uslugama naše kompanije koje do sada nismo
plasirali na tržište. Primjerice to su: vještine i znanja u
edukaciji (tečajevi poslovnih vještina), marketinško
komuniciranje (zajednički nastupi), "know how" usluge i
alati u financijskome poslovanju, određeni telekomunikacijski
proizvodi i usluge (EMO - za mobilni pristup elektroničkoj pošti
i EAC - sigurni pristup intranetu), nove aplikacije razvijene u
ETK Podršci poslovanju i Ericsson Mobility Worldu (koncept
e-administracije, gotove aplikacije TRAMP, e-shop, VISOR i sl.),
"know how" podrška u razvojnim projektima te kongresne
aktivnosti (sudjelovanje istaknutih ETK stručnjaka i predavača
na konferencijama i simpozijima koje organizira Infoforum).
Istodobno, surađujući s ETK, Infoforum će pod vrlo povoljnim
uvjetima dobiti dostup do kompanijinih proizvoda i usluga pogodnih
za svoju osnovnu djelatnost ili marketiranje i prodaju trećim
krajnjim korisnicima. Na taj način Infoforum bi mogao zauzeti
poziciju tržišnoga lidera za mala i srednja poduzeća u pogledu
primjene novih poslovnih tehnologija zasnovanih na mobilnosti i
personalizaciji svakoga radnog mjesta, usluge i proizvoda.
Potpisivanje
Pisma namjere povod je da našim čitateljima predstavimo tvrtku
Infoforum. Stoga smo zamolili Tomislava Gavazzia, direktora
ove male, ali jake i efikasne kompanije za kraći razgovor.
Molim
Vas, predstavite Infoforum.
- Infoforum d.o.o. se, od 1992. kada je osnovan pod nazivom
Infoinvest d.o.o., kvalitetom usluga i brigom za klijente
profilirao u vodeću tvrtku u Hrvatskoj koja nudi specijalizirane
financijsko-poslovne informacijske servise. Među prvima smo se
pozicionirali u ovo, za mnoge svojedobno neprepoznatljivo područje
te danas, zahvaljujući našim brojnim i raznolikim izvorima,
nudimo izvrsne i vrlo povoljne poslovno-financijske informacije.
Danas brojimo 25 zaposlenih.
Uz pružanje financijskih informacija domaćim i stranim
klijentima, tvrtka je poznata i po organizaciji Financijskoga
foruma i e-business foruma koji okupljaju izlagače i posjetitelje
iz Hrvatske i cijele regije. Poznati smo i po organizaciji brojnih
konferencija i seminara za pružanje usluge kontinuirane
edukacije. U kongresnim aktivnostima naša pozicija je sve bolja,
a u organizaciji foruma nemamo konkurencije.
Slijedeći trendove nove Internet ekonomije, Infoforum je prije
dvije godine predstavio svoj prvi poslovno-financijski portal www.infoinvest.hr.
Nakon potpisivanja ugovora o zajedničkoj suradnji, unatrag godine
dana, čitav sadržaj portala vezan uz biznis i financije nalazi
se na HThinetovom portalu na adresi http://biznis.hinet.hr.
Informacije na tome portalu pokrivaju tržište kapitala, tržište
novca, privatizaciju, investicije, mirovinsku reformu te ostala
područja financijskoga i gospodarskog sektora čime se dobiva
zaokružena slika stanja u Hrvatskoj i svijetu. U sklopu portala
nalazi se i komercijalni servis, naš specijalizirani proizvod FS
(Financijski servis), gdje se svakoga dana na jednom mjestu mogu
naći sve relevantne informacije s hrvatskih i svjetskih
financijskih tržišta. Infoforum je na domaćem tržištu poznat
i kao jedan od inicijatora i službeni izračunavatelj dvaju
benchmarka (ZIBOR i ZIBID) te Zagreb fixinga za obveznice.
U posljednjih godinu dana Infoforum se na tržištu profilirao kao
lider u organizaciji kvalitetnih kongresnih aktivnosti koje uključuju
konferencije, seminare, radionice i okrugle stolove iz područja
financija, menadžmenta i novih tehnologija. Okupljamo impresivan
broj eminentnih predavača te pozamašan broj sudionika. Svim
poslovnim subjektima koji za to imaju potrebe, nudimo podršku u
organizaciji sličnih događanja.
Tko su
korisnici vaših usluga i koje oblike suradnje njegujete?
- U devedeset posto slučajeva to su vodeće financijske
institucije, banke, brokerske kuće, investicijski fondovi,
osiguravateljske kuće, vladine organizacije kao i tridesetak od
100 najvažnijih hrvatskih tvrtki. Naši inozemni klijenti su vodeće
tvrtke, institucionalni investitori, mediji, diplomatska i
konzularna predstavništva.
Ako govorimo o sudionicima naših kongresnih aktivnosti, kojih je
prošle godine bilo oko 4500, od tvrtki koje u Hrvatskoj spadaju u
prvih 200, klijenti Infoforuma su njih 166.
Kvalitetu naše tvrtke prepoznale su i neke od vodećih kompanija
poput IBM-a i Impulsa, a sada i Ericssona Nikole Tesle, s kojima
je Infoforum potpisao partnerske ugovore na području prodaje
obrazovanja.
Zašto
ste se odlučili na čvršći oblik suradnje s Ericssonom Nikolom
Teslom?
- S vašom kompanijom surađujemo već nekoliko godina,
uglavnom u sferi marketinga i kongresnih aktivnosti, a sporadično
i s nekim zasebnim organizacijskim cjelinama. Način poslovanja i
otvorenost vaše kompanije za nove ideje, poklapa se i s našim
ciljevima. Zajedno s ETK članovi smo Zaklade 2020 i kroz tu
nevladinu udrugu još smo se bolje upoznali i otkrili nove mogućnosti
suradnje. Cijenimo također što se u međunarodnome okruženju, u
kojemu posluje cijela Ericssonova korporacija, razmjenjuju znanje
i iskustva te kroz Ericsson Nikolu Teslu pretaču u Hrvatsku što
je važno i za podizanje kompetencije Infoforuma.
Kakvi
su daljnji poslovni planovi vaše tvrtke?
- Procjenjujemo da će, u skladu sa svjetskim trendovima, i u
Hrvatskoj vrlo brzo zaživjeti vrijeme personaliziranoga i
mobilnog poslovanja. Spremni smo našim klijentima, u vrijeme i na
način koji oni odrede, ponuditi razne ciljane sadržaje i
informacije od vitalnoga značaja za njihovo poslovanje, putem
e-maila, SMS-a i sl.
Živimo u vrijeme u kojemu se svakim danom razvija sve veći broj
novih poslovnih aplikacija i sadržaja. Za korisnike to postaje
"šuma" u kojoj se teško snalaze pa se osjeća zastoj
kupovine novih aplikacija. Predviđamo da će, zbog
jednostavnijega korištenja, ubrzo doći i do potrebe njihova sažimanja.
Spremamo se našim klijentima ponuditi najam, a ne samo kupnju
novih aplikacija, jer će to za njih biti pogodnije i jeftinije.
Naš je plan, također, otvoriti poslovno-financijske portale u
Bosni i Hercegovini, Srbiji te Crnoj Gori već do kraja ove
godine, a u Sloveniji, gdje već imamo dobru suradnju s tamošnjim
partnerom, u 2004. godini. Uz jezik zemlje sadržaji će biti i na
engleskome jeziku kao što je to slučaj i na domaćem tržištu.
D.
Kobsa |
|