ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 4 - 2003.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Sheraton - vrhunska hotelska usluga uz Ericssonovu podršku
t.gif (43 bytes)

Naši kupci

Korporacija Ericsson prisutna je na svjetskom telekomunikacijskom tržištu više od 120 godina. Sheraton, još jedno globalno prepoznatljivo ime, nešto je mlađi - njegova povijest, naime, seže u 1937. kada su E. Henderson i R. Moore kupili svoj prvi hotel u Springfieldu u američkoj državi Massachusetts. Nekih desetak godina kasnije, kada se taj prvi hotel već bio pretvorio u lanac hotela, Sheraton je počeo i svoju internacionalnu ekspanziju. Prisustvo ovakva dva poslovna diva na istom terenu, odnosno, na svjetskom tržištu, neumitno je moralo dovesti i do njihova susreta. To se je i dogodilo, a među brojnim mjestima njihovih susreta našao se i Zagreb. Suradnja Ericssona Nikole Tesle i Sheraton Zagreb Hotela seže u 1995. godinu kada je hotel izgrađen.

Svi oni koji putuju radi odmora u hotelu traže udobnost kakvu imaju u svom domu. Oni, pak, koje poslovni sastanci, konferencije, potpisivanja ugovora tjeraju na izbivanje iz njihovih ureda, očekuju da im hotel posluži kao funkcionalni zamjenski poslovni prostor. Komunikacija i u jednom i u drugom slučaju igra značajnu ulogu. Ericssonova hotelska komunikacijska rješenja idealna su za one koji svojim gostima žele osigurati vrhunsku uslugu. Među njima je nedvojbeno i Sheraton.
Pri Sheratonovu ulasku u Zagreb razmišljalo se o najatraktivnijoj lokaciji, najkvalitetnijem arhitektonskom rješenju, najpouzdanijem izvođaču radova i najdjelotvornijem komunikacijskom sustavu. Kada je riječ o ovom potonjem, Sheraton je s puno povjerenja odabrao Ericsson.

Ericssonovo komunikacijsko rješenje - snažno i pouzdano sredstvo za rad

Suvremeno, modularno i fleksibilno komunikacijsko rješenje koje je Ericson Nikola Tesla namijenio Sheraton Zagreb Hotelu temelji se na otvorenim standardima te omogućuje nadogradnju hotelskoga komunikacijskoga sustava novim funkcionalnostima i uslugama u budućnosti. To je rješenje koje besprijekorno može zadovoljiti sve komunikacijske potrebe gostiju hotela. Imajući na umu da svi oni koji odaberu Sheraton za svoj "drugi dom" očekuju paket usluga visoke kvalitete, Ericsson Nikola Tesla se pobrinuo da, kada je o komunikacijama riječ, zagrebački Sheraton zasja u punom sjaju. Uz visoku razinu komunikacijskoga standarda kojega osigurava gostima hotela, Ericssonovo rješenje osoblju hotela omogućuje da jednostavnije, lakše i učinkovitije obavlja svoj posao.

Ivica Španić, Product and Solution Manager iz jedinice za Poslovne sustave koji je vodio projekt za Sheraton Zagreb Hotel, detaljnije obrazlaže o kakvom se rješenju radilo, prisjećajući se dana kada je uz potmulu grmljavinu topova s bojišta u blizini našega glavnoga grada hotel građen i opreman:
"Osnova rješenja kojega su stručnjaci Ericssona Nikole Tesle osmislili i ponudili Sheraton Zagreb Hotelu je standardni Ericssonov poslovni telefonski sustav MD110.
Zajedno s programskim paketom TMS (Telephone Management System) u sklopu rješenja ponuđena je i potpuna integracija s hotelskim programskim sustavom. Govorna pošta, zvučna i vizualna indikacija poruka na čekanju, fleksibilni obračun poziva, prijenos informacije o stanju sobe putem telefona, automatsko buđenje, mogućnost da se hotelskom osoblju, u slučaju telefonskog poziva kojega upućuje gost, automatski na zaslonu telefona prikažu svi relevantni podaci o gostu kao što su njegovo ime, broj sobe i jezik kojim govori, samo su dio funkcionalnosti koje ovo rješenje podržava.
Uz takvo komunikacijsko rješenje Sheraton Zagreb Hotel na raspolaganje je dobio snažno i pouzdano sredstvo za rad pomoću kojega brzo i učinkovito može udovoljiti mnogobrojnim zahtjevima i najizbirljivijega gosta. Zagrebački je Sheraton na samom početku svojega djelovanja prepoznao utjecaj suvremenih tehnologija na poslovanje te povjerio osmišljavanje svojega komunikacijskoga sustava dobavljaču koji može ponuditi najbolje - Ericssonu."

Umješnost iskusnoga i vještoga igrača

Kao korisnik Ericssonove opreme Sheraton Zagreb Hotel imao je priliku u ovom dosadašnjem radu uvjeriti se u fleksibilnost i pouzdanost komunikacijskih rješenja osmišljenih u Ericssonu Nikoli Tesli. Maksimalna transparentnost tih rješenja za nove tehnologije koje se sve bržim tempom pojavljuju na dinamičnom svjetskom telekomunikacijskom tržištu pri tomu Ericsonovim kupcima osigurava ne samo prepoznatljivost po suvremenosti i kvaliteti, već i brz povrat ulaganja u komunikacijsku mrežu. Najnoviji tehnološki trendovi obuhvaćaju konvergenciju govornih i podatkovnih informacija, jednostavnu primjenu IP telefonije te logičku integraciju mobilnih terminala putem kojih je sada moguće pristupiti svim uslugama poslovnoga komunikacijskoga sustava. Sve te najsuvremenije mogućnosti Ericsson Nikola Tesla stavio je zagrebačkom Sheratonu na raspolaganje.

O toj poslovnoj suradnji Suzana Marić, zamjenica direktora za prodaju i marketing Sheraton Zagreb Hotela kaže:
"Sheraton Zagreb Hotel i tvrtka Ericsson Nikola Tesla na obostrano poslovno zadovoljstvo izuzetno uspješno surađuju još od vremena izgradnje Sheraton Zagreb Hotela, odnosno, od 1995. godine. No, zasigurno suradnja između Sheratona i Ericssona u svijetu traje i duže. Sheraton Zagreb Hotel kao osnovnu uslugu Ericssona koristi sustav telefonske centrale koja omogućava kompatibilno korištenje ostalih sustava neizostavno potrebnih za uslugu koju hotel s pet zvjezdica svojim zahtjevnim gostima ima obvezu pružiti. Radi se o MD110 sustavu, iznimno stabilnom i pouzdanom po našem dosadašnjem iskustvu. Suradnja između Sheraton Zagreb Hotela i Ericssona Nikole Tesle iznimno je uspješna i zasigurno će potrebe za poboljšanjem ili nabavom najsuvremenijih komunikacijskih rješenja Ericssona Nikole Tesle postojati i u budućnosti."

Dobar glas daleko se čuje. To potvrđuje i Suzana Marić ovim komentarom:
"Koristeći iskustvo Sheraton Zagreb Hotela istu telefonsku centralu koristi i Four Points by Sheraton Panorama Zagreb od prije tri godine. Osim toga, Four Points by Sheraton Panorama Zagreb koristi Internet kiosk dizajniran i proizveden u Ericssonu Nikoli Tesli za informiranje gostiju o sadržajima hotela i o događanjima u gradu te drugim, za poslovne ljude i turiste, potrebnim informacijama. Internet kiosk uz to podržava i slanje elektroničke pošte i prigodnih elektroničkih razglednica te i tim mogućnostima oplemenjuje usluge spomenutoga hotela."

U veoma složenim tržišnim uvjetima na svjetskom tržištu i sve oštrijoj tržišnoj utakmici održati svoju vodeću ulogu nije lako. Globalni igrači, poput Sheratona i Ericssona, stoga moraju posjedovati izoštren sluh za prave poslovne poteze. Odabravši Ericssonovo hotelsko komunikacijsko rješenje Sheraton Zagreb Hotel pokazao je umješnost iskusnoga i vještoga igrača.

J. Lončar

 

 

[Suzana Marić, zamjenica direktora za prodaju i marketing Sheraton Zagreb Hotela]

Tehnička podrška

©Copyright    

05-05-2003