|
Naši kupci
Korporacija
Ericsson prisutna je na svjetskom telekomunikacijskom tržištu više
od 120 godina. Sheraton, još jedno globalno prepoznatljivo ime,
nešto je mlađi - njegova povijest, naime, seže u 1937. kada su
E. Henderson i R. Moore kupili svoj prvi hotel u Springfieldu u
američkoj državi Massachusetts. Nekih desetak godina kasnije,
kada se taj prvi hotel već bio pretvorio u lanac hotela, Sheraton
je počeo i svoju internacionalnu ekspanziju. Prisustvo ovakva dva
poslovna diva na istom terenu, odnosno, na svjetskom tržištu,
neumitno je moralo dovesti i do njihova susreta. To se je i
dogodilo, a među brojnim mjestima njihovih susreta našao se i
Zagreb. Suradnja Ericssona Nikole Tesle i Sheraton Zagreb Hotela
seže u 1995. godinu kada je hotel izgrađen.
Svi oni
koji putuju radi odmora u hotelu traže udobnost kakvu imaju u
svom domu. Oni, pak, koje poslovni sastanci, konferencije,
potpisivanja ugovora tjeraju na izbivanje iz njihovih ureda, očekuju
da im hotel posluži kao funkcionalni zamjenski poslovni prostor.
Komunikacija i u jednom i u drugom slučaju igra značajnu ulogu.
Ericssonova hotelska komunikacijska rješenja idealna su za one
koji svojim gostima žele osigurati vrhunsku uslugu. Među njima
je nedvojbeno i Sheraton.
Pri Sheratonovu ulasku u Zagreb razmišljalo se o najatraktivnijoj
lokaciji, najkvalitetnijem arhitektonskom rješenju,
najpouzdanijem izvođaču radova i najdjelotvornijem
komunikacijskom sustavu. Kada je riječ o ovom potonjem, Sheraton
je s puno povjerenja odabrao Ericsson.
Ericssonovo
komunikacijsko rješenje - snažno i pouzdano sredstvo za rad
Suvremeno,
modularno i fleksibilno komunikacijsko rješenje koje je Ericson
Nikola Tesla namijenio Sheraton Zagreb Hotelu temelji se na
otvorenim standardima te omogućuje nadogradnju hotelskoga
komunikacijskoga sustava novim funkcionalnostima i uslugama u budućnosti.
To je rješenje koje besprijekorno može zadovoljiti sve
komunikacijske potrebe gostiju hotela. Imajući na umu da svi oni
koji odaberu Sheraton za svoj "drugi dom" očekuju paket
usluga visoke kvalitete, Ericsson Nikola Tesla se pobrinuo da,
kada je o komunikacijama riječ, zagrebački Sheraton zasja u
punom sjaju. Uz visoku razinu komunikacijskoga standarda kojega
osigurava gostima hotela, Ericssonovo rješenje osoblju hotela
omogućuje da jednostavnije, lakše i učinkovitije obavlja svoj
posao.
Ivica
Španić, Product and Solution Manager iz jedinice za Poslovne
sustave koji je vodio projekt za Sheraton Zagreb Hotel, detaljnije
obrazlaže o kakvom se rješenju radilo, prisjećajući se dana
kada je uz potmulu grmljavinu topova s bojišta u blizini našega
glavnoga grada hotel građen i opreman:
"Osnova rješenja kojega su stručnjaci Ericssona Nikole
Tesle osmislili i ponudili Sheraton Zagreb Hotelu je standardni
Ericssonov poslovni telefonski sustav MD110.
Zajedno s programskim paketom TMS (Telephone Management System) u
sklopu rješenja ponuđena je i potpuna integracija s hotelskim
programskim sustavom. Govorna pošta, zvučna i vizualna
indikacija poruka na čekanju, fleksibilni obračun poziva,
prijenos informacije o stanju sobe putem telefona, automatsko buđenje,
mogućnost da se hotelskom osoblju, u slučaju telefonskog poziva
kojega upućuje gost, automatski na zaslonu telefona prikažu svi
relevantni podaci o gostu kao što su njegovo ime, broj sobe i
jezik kojim govori, samo su dio funkcionalnosti koje ovo rješenje
podržava.
Uz takvo komunikacijsko rješenje Sheraton Zagreb Hotel na
raspolaganje je dobio snažno i pouzdano sredstvo za rad pomoću
kojega brzo i učinkovito može udovoljiti mnogobrojnim zahtjevima
i najizbirljivijega gosta. Zagrebački je Sheraton na samom početku
svojega djelovanja prepoznao utjecaj suvremenih tehnologija na
poslovanje te povjerio osmišljavanje svojega komunikacijskoga
sustava dobavljaču koji može ponuditi najbolje -
Ericssonu."
Umješnost
iskusnoga i vještoga igrača
Kao
korisnik Ericssonove opreme Sheraton Zagreb Hotel imao je priliku
u ovom dosadašnjem radu uvjeriti se u fleksibilnost i pouzdanost
komunikacijskih rješenja osmišljenih u Ericssonu Nikoli Tesli.
Maksimalna transparentnost tih rješenja za nove tehnologije koje
se sve bržim tempom pojavljuju na dinamičnom svjetskom
telekomunikacijskom tržištu pri tomu Ericsonovim kupcima
osigurava ne samo prepoznatljivost po suvremenosti i kvaliteti, već
i brz povrat ulaganja u komunikacijsku mrežu. Najnoviji tehnološki
trendovi obuhvaćaju konvergenciju govornih i podatkovnih
informacija, jednostavnu primjenu IP telefonije te logičku
integraciju mobilnih terminala putem kojih je sada moguće
pristupiti svim uslugama poslovnoga komunikacijskoga sustava. Sve
te najsuvremenije mogućnosti Ericsson Nikola Tesla stavio je
zagrebačkom Sheratonu na raspolaganje.
O toj
poslovnoj suradnji Suzana Marić, zamjenica direktora za
prodaju i marketing Sheraton Zagreb Hotela kaže:
"Sheraton Zagreb Hotel i tvrtka Ericsson Nikola Tesla na
obostrano poslovno zadovoljstvo izuzetno uspješno surađuju još
od vremena izgradnje Sheraton Zagreb Hotela, odnosno, od 1995.
godine. No, zasigurno suradnja između Sheratona i Ericssona u
svijetu traje i duže. Sheraton Zagreb Hotel kao osnovnu uslugu
Ericssona koristi sustav telefonske centrale koja omogućava
kompatibilno korištenje ostalih sustava neizostavno potrebnih za
uslugu koju hotel s pet zvjezdica svojim zahtjevnim gostima ima
obvezu pružiti. Radi se o MD110 sustavu, iznimno stabilnom i
pouzdanom po našem dosadašnjem iskustvu. Suradnja između
Sheraton Zagreb Hotela i Ericssona Nikole Tesle iznimno je uspješna
i zasigurno će potrebe za poboljšanjem ili nabavom
najsuvremenijih komunikacijskih rješenja Ericssona Nikole Tesle
postojati i u budućnosti."
Dobar
glas daleko se čuje. To potvrđuje i Suzana Marić ovim
komentarom:
"Koristeći iskustvo Sheraton Zagreb Hotela istu telefonsku
centralu koristi i Four Points by Sheraton Panorama Zagreb od
prije tri godine. Osim toga, Four Points by Sheraton Panorama
Zagreb koristi Internet kiosk dizajniran i proizveden u Ericssonu
Nikoli Tesli za informiranje gostiju o sadržajima hotela i o događanjima
u gradu te drugim, za poslovne ljude i turiste, potrebnim
informacijama. Internet kiosk uz to podržava i slanje elektroničke
pošte i prigodnih elektroničkih razglednica te i tim mogućnostima
oplemenjuje usluge spomenutoga hotela."
U veoma
složenim tržišnim uvjetima na svjetskom tržištu i sve oštrijoj
tržišnoj utakmici održati svoju vodeću ulogu nije lako.
Globalni igrači, poput Sheratona i Ericssona, stoga moraju
posjedovati izoštren sluh za prave poslovne poteze. Odabravši
Ericssonovo hotelsko komunikacijsko rješenje Sheraton Zagreb
Hotel pokazao je umješnost iskusnoga i vještoga igrača.
J.
Lončar |
|