ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 5 - 2003.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Ericssonova hotelska komunikacijska rješenja
t.gif (43 bytes)

Naši kupci

Ericssonova hotelska komunikacijska rješenja: to je dobra odluka

Dubrovački Hotel Argentina u cijelosti je obnovljen krajem prošle godine te je tako vratio stari sjaj iz doba kada su u njemu odsjedale zvijezde kao što su Maria Callas, Herbert von Karajan, Elizabeth Taylor i Richard Burton. Kako bi pet zvjezdica u punoj mjeri obasjavalo poslovanje Hotela Argentina mnogo uvjeta je nužno moralo biti zadovoljeno. Jedan od najvažnijih je svakako kvalitetni i učinkoviti komunikacijski sustav. Hotel Argentina dobro je postupio - odlučio se za Ericcsonov hotelski telefonski sustav MD110.

Kada govorimo o Hotelu Argentina riječ "idealno" nameće se sama po sebi: idealno smješten uz samo more na lokaciji s koje puca idealni pogled na dubrovačke stare zidine i otok Lokrum. Okružen suptropskim parkom Hotel Argentina predstavlja idealno mjesto za opuštanje, odmor te svojim gostima koji mogu odabrati jednu od 154 klimatizirane sobe ili raskošni apartman osigurava idealnu uslugu. Uz tri konferencijske dvorane, zatvoreni bazen, kompleks saune i salona ljepote Hotel Argentina idealno je mjesto za konferencijski turizam i okupljanje poslovne elite. Srce toga idealno uravnoteženoga sustava koje djelotvorno podržava kolanje informacija bitnih za život Hotela je Ericssonovo komunikacijsko rješenje.

Ono je u Hotel Argentina implementirano 1993. godine uz posredovanje dubrovačke tvrtke Lumiss, partnera Ericssonove lokalne kompanije u Hrvatskoj - Ericssona Nikole Tesle. Direktor Lumissa, Dragan Lujo prisjeća se početaka suradnje s Hotelom Argentina:

"Ericssonova kućna centrala MD 110/BC3 u Hotelu Argentina je montirana i puštena u rad 1993. godine u posebnim okolnostima. Dobro se sjećam da je bio petak poslijepodne kada me je nazvao tadašnji direktor hotela, Niko Koncul i zamolio da spasim situaciju. Naime, u ponedjeljak sljedećega tjedna je bila fešta Svetoga Vlaha te je hotel bio popunjen u potpunosti, među gostima su bili i uglednici iz državnoga vrha, a bivša telefonska centrala nije radila i nije se mogla popraviti. U prvom trenutku sam pomislio da se gospodin Koncul šali kada je izrazio svoja očekivanja da se do ponedjeljka centrala osposobi, ali nakon dužeg razgovora shvatio sam da je situacija vrlo ozbiljna i obećao mu da ću pokušati sve što mogu. Stupio sam u kontakt s kompanijom Ericsson Nikola Tesla i zatražio "nemoguće". Rok za njihov odgovor bio je jedan sat. Što se je sve događalo iza varta Ericssona Nikole Tesle ne znam, ali točno za sat vremena sam primio potvrdu da će centrala biti poslana večernjim avionom u Dubrovnik. Mi u Lumissu smo, pak, radili cijelu noć te uspjeli centralu montirati i pustiti u rad na vrijeme. U ponedjeljak je sve bilo u redu, centrala je radila bez greške, a radi i do današnjega dana. Tako smo prodajom centrale napravili prvi korak u suradnji s Hotelom Argentina, a tijekom godina napravljeno je još mnogo drugih koraka. Do sada su Ericsson, Lumiss i Hotel Argentina prevalili dobar komad puta. Osobno se nadam da će se to putovanje svijetom komunikacija još dugo nastaviti."

Ericsonove komunikacije bez granica

U međuvremenu je Hotel Argentina preuređen, proširio je i osuvremenio svoju ponudu. S njim je rastao i njegov komunikacijski sustav. O tomu sadašnji direktor hotela, Marijan Marić kaže:

"Svi oni koji rade u turizmu znaju koliko je za uspješno poslovanje važno uspostaviti dobru komunikaciju s gostima i koliko je važno da osoblje međusobno uspješno komunicira kako bi gostima osigurali udobnost koju oni očekuju. Stoga Hotel Argentina kontinuirano prati razvoj komunikacijskih trendova. Tijekom zadnjih nekoliko godina uložena su znatna sredstva u pretvaranje Hotela Argentina u vrhunsku kuću, a taj je razvoj pratilo i osuvremenjivanje našega komunikacijskoga sustava. Prije dvije godine temeljni Ericssonov MD110 sustav nadograđen je u BC9 verziju, a prilikom prošlogodišnje rekonstrukcije hotela u vrlo luksuznu kategoriju s pet zvjezdica dodatno smo usavršili naš kućni komunikacijski sustav u verziju BC11, pa telefonska centrala kojom danas raspolažemo u potpunosti zadovoljava sve potrebe suvremenoga komuniciranja. U našem praćenju komunikacijskih trendova surađujemo s tvrtkom Lumiss iz Dubrovnika koja, ujedno, brine i o održavanju našega sustava."

Podrška poslovanju

Komunikacijsko rješenje koje je Ericson Nikola Tesla ponudio dubrovačkom hotelskom biseru - Hotelu Argentina temelji se na otvorenim standardima te omogućuje nadogradnju hotelskoga komunikacijskoga sustava novim funkcionalnostima i uslugama i u budućnosti. Taj suvremeni, modularni i fleksibilni sustav komuniciranja u svakodnevnom je radu Hotela nezaobilazna podrška poslovanju. To je rješenje koje besprijekorno može zadovoljiti sve komunikacijske potrebe gostiju hotela. Govorna pošta, zvučna i vizualna indikacija poruka na čekanju, fleksibilni obračun poziva, prijenos informacije o stanju sobe putem telefona, automatsko buđenje, mogućnost da se hotelskom osoblju, u slučaju telefonskog poziva kojega upućuje gost, automatski na zaslonu telefona prikažu svi relevantni podaci o gostu kao što su njegovo ime, broj sobe i jezik kojim govori, samo su dio funkcionalnosti koje ovo rješenje podržava.
S takvim je komunikacijskim rješenjem, međutim, Hotel Argentina na raspolaganje dobio i snažan i pouzdan alat, budući da uz visoku razinu komunikacijskoga standarda kojega osigurava gostima hotela, Ericssonov hotelski telefonski sustav i osoblju hotela omogućuje da jednostavnije, lakše i učinkovitije obavlja svoj posao.
Marijan Marić takvo razmišljanje potkrepljuje sljedećim komentarom:
"Kvaliteta naše usluge u mnogočemu je porasla upravo zahvaljujući Ericssonovom komunikacijskom sustavu. Bez obzira na to nalazio se naš gost na odmoru ili na poslovnom putu, on s naše adrese u bilo koje vrijeme preko našega komunikacijskoga sustava može pristupiti njemu bitnim podacima te kontaktirati osobe koje se mogu nalaziti bilo gdje na svijetu. U tom pogledu nam je Ericssonov komunikacijski sustav značajna podrška u poslovanju. S druge strane, uz Ericssonovu tehnologiju i našim zaposlenicima lakše je i jednostavnije udovoljiti svim zahtjevima naših gostiju te su učinkovitiji u radu. Ukratko, Ericsson je i nama i našim gostima, u komunikacijskom smislu, stavio svijet na dlan. Stoga ne sumnjam da ćemo s Ericssonom u Hrvatskoj, odnosno, njihovim partnerom - tvrtkom Lumiss sa sjedištem u Dubrovniku, nastaviti surađivati i dalje."

J. Lončar

 

 

 

Tehnička podrška

©Copyright    

10-06-2003