|
Naši kupci
Ericssonova
hotelska komunikacijska rješenja: to je dobra odluka
Dubrovački
Hotel Argentina u cijelosti je obnovljen krajem prošle godine te
je tako vratio stari sjaj iz doba kada su u njemu odsjedale
zvijezde kao što su Maria Callas, Herbert von Karajan, Elizabeth
Taylor i Richard Burton. Kako bi pet zvjezdica u punoj mjeri
obasjavalo poslovanje Hotela Argentina mnogo uvjeta je nužno
moralo biti zadovoljeno. Jedan od najvažnijih je svakako
kvalitetni i učinkoviti komunikacijski sustav. Hotel Argentina
dobro je postupio - odlučio se za Ericcsonov hotelski telefonski
sustav MD110.
Kada
govorimo o Hotelu Argentina riječ "idealno" nameće se
sama po sebi: idealno smješten uz samo more na lokaciji s koje
puca idealni pogled na dubrovačke stare zidine i otok Lokrum.
Okružen suptropskim parkom Hotel Argentina predstavlja idealno
mjesto za opuštanje, odmor te svojim gostima koji mogu odabrati
jednu od 154 klimatizirane sobe ili raskošni apartman osigurava
idealnu uslugu. Uz tri konferencijske dvorane, zatvoreni bazen,
kompleks saune i salona ljepote Hotel Argentina idealno je mjesto
za konferencijski turizam i okupljanje poslovne elite. Srce toga
idealno uravnoteženoga sustava koje djelotvorno podržava kolanje
informacija bitnih za život Hotela je Ericssonovo komunikacijsko
rješenje.
Ono je u
Hotel Argentina implementirano 1993. godine uz posredovanje
dubrovačke tvrtke Lumiss, partnera Ericssonove lokalne kompanije
u Hrvatskoj - Ericssona Nikole Tesle. Direktor Lumissa, Dragan
Lujo prisjeća se početaka suradnje s Hotelom Argentina:
"Ericssonova
kućna centrala MD 110/BC3 u Hotelu Argentina je montirana i puštena
u rad 1993. godine u posebnim okolnostima. Dobro se sjećam da
je bio petak poslijepodne kada me je nazvao tadašnji direktor
hotela, Niko Koncul i zamolio da spasim situaciju. Naime, u
ponedjeljak sljedećega tjedna je bila fešta Svetoga Vlaha te
je hotel bio popunjen u potpunosti, među gostima su bili i
uglednici iz državnoga vrha, a bivša telefonska centrala nije
radila i nije se mogla popraviti. U prvom trenutku sam pomislio
da se gospodin Koncul šali kada je izrazio svoja očekivanja da
se do ponedjeljka centrala osposobi, ali nakon dužeg razgovora
shvatio sam da je situacija vrlo ozbiljna i obećao mu da ću
pokušati sve što mogu. Stupio sam u kontakt s kompanijom
Ericsson Nikola Tesla i zatražio "nemoguće". Rok za
njihov odgovor bio je jedan sat. Što se je sve događalo iza
varta Ericssona Nikole Tesle ne znam, ali točno za sat vremena
sam primio potvrdu da će centrala biti poslana večernjim
avionom u Dubrovnik. Mi u Lumissu smo, pak, radili cijelu noć
te uspjeli centralu montirati i pustiti u rad na vrijeme. U
ponedjeljak je sve bilo u redu, centrala je radila bez greške,
a radi i do današnjega dana. Tako smo prodajom centrale
napravili prvi korak u suradnji s Hotelom Argentina, a tijekom
godina napravljeno je još mnogo drugih koraka. Do sada su
Ericsson, Lumiss i Hotel Argentina prevalili dobar komad puta.
Osobno se nadam da će se to putovanje svijetom komunikacija još
dugo nastaviti."
Ericsonove
komunikacije bez granica
U međuvremenu
je Hotel Argentina preuređen, proširio je i osuvremenio svoju
ponudu. S njim je rastao i njegov komunikacijski sustav. O tomu
sadašnji direktor hotela, Marijan Marić kaže:
"Svi
oni koji rade u turizmu znaju koliko je za uspješno poslovanje
važno uspostaviti dobru komunikaciju s gostima i koliko je važno
da osoblje međusobno uspješno komunicira kako bi gostima
osigurali udobnost koju oni očekuju. Stoga Hotel Argentina
kontinuirano prati razvoj komunikacijskih trendova. Tijekom
zadnjih nekoliko godina uložena su znatna sredstva u
pretvaranje Hotela Argentina u vrhunsku kuću, a taj je razvoj
pratilo i osuvremenjivanje našega komunikacijskoga sustava.
Prije dvije godine temeljni Ericssonov MD110 sustav nadograđen
je u BC9 verziju, a prilikom prošlogodišnje rekonstrukcije
hotela u vrlo luksuznu kategoriju s pet zvjezdica dodatno smo
usavršili naš kućni komunikacijski sustav u verziju BC11, pa
telefonska centrala kojom danas raspolažemo u potpunosti
zadovoljava sve potrebe suvremenoga komuniciranja. U našem praćenju
komunikacijskih trendova surađujemo s tvrtkom Lumiss iz
Dubrovnika koja, ujedno, brine i o održavanju našega
sustava."
Podrška
poslovanju
Komunikacijsko
rješenje koje je Ericson Nikola Tesla ponudio dubrovačkom
hotelskom biseru - Hotelu Argentina temelji se na otvorenim
standardima te omogućuje nadogradnju hotelskoga komunikacijskoga
sustava novim funkcionalnostima i uslugama i u budućnosti. Taj
suvremeni, modularni i fleksibilni sustav komuniciranja u
svakodnevnom je radu Hotela nezaobilazna podrška poslovanju. To
je rješenje koje besprijekorno može zadovoljiti sve
komunikacijske potrebe gostiju hotela. Govorna pošta, zvučna i
vizualna indikacija poruka na čekanju, fleksibilni obračun
poziva, prijenos informacije o stanju sobe putem telefona,
automatsko buđenje, mogućnost da se hotelskom osoblju, u slučaju
telefonskog poziva kojega upućuje gost, automatski na zaslonu
telefona prikažu svi relevantni podaci o gostu kao što su
njegovo ime, broj sobe i jezik kojim govori, samo su dio
funkcionalnosti koje ovo rješenje podržava.
S takvim je komunikacijskim rješenjem, međutim, Hotel Argentina
na raspolaganje dobio i snažan i pouzdan alat, budući da uz
visoku razinu komunikacijskoga standarda kojega osigurava gostima
hotela, Ericssonov hotelski telefonski sustav i osoblju hotela
omogućuje da jednostavnije, lakše i učinkovitije obavlja svoj
posao.
Marijan Marić takvo razmišljanje potkrepljuje sljedećim
komentarom:
"Kvaliteta naše usluge u mnogočemu je porasla upravo
zahvaljujući Ericssonovom komunikacijskom sustavu. Bez obzira na
to nalazio se naš gost na odmoru ili na poslovnom putu, on s naše
adrese u bilo koje vrijeme preko našega komunikacijskoga sustava
može pristupiti njemu bitnim podacima te kontaktirati osobe koje
se mogu nalaziti bilo gdje na svijetu. U tom pogledu nam je
Ericssonov komunikacijski sustav značajna podrška u poslovanju.
S druge strane, uz Ericssonovu tehnologiju i našim zaposlenicima
lakše je i jednostavnije udovoljiti svim zahtjevima naših
gostiju te su učinkovitiji u radu. Ukratko, Ericsson je i nama i
našim gostima, u komunikacijskom smislu, stavio svijet na dlan.
Stoga ne sumnjam da ćemo s Ericssonom u Hrvatskoj, odnosno,
njihovim partnerom - tvrtkom Lumiss sa sjedištem u Dubrovniku,
nastaviti surađivati i dalje."
J.
Lončar |
|