|
Nova organizacija Ericssona Nikole Tesle
Na
snagu je stupila nova organizacija Ericssona Nikole Tesla čiji je
cilj dalje snaženje djelotvornosti poslovanja u skladu sa
zahtjevima kupaca i korporacije.
U novoj
organizaciji kompanije ističu se jedna prodajna i dvije
operativne cjeline: Prodaja, Centar za komunikacijska rješenja,
usluge i logistiku te Institut za telekomunikacije.
Navedene cjeline, dakle, jedna prodajna i dvije operativne, nužno
trebaju funkcije koje će podržati njihovo poslovanje. I dalje su
ostale četiri funkcije podrške i to: Podrška poslovanju,
Upravljanje ljudskim potencijalima, Kompanijske komunikacije i Opće
usluge.
Funkcija prodaje sada objedinjuje domaće tržište i izvoz
te obuhvaća: KAM HT, KAM VIPnet, KAM Poslovni sustavi, Izvoz 1 i
Izvoz 2, a a pridružen joj je i Razvoj poslovanja.
Centar za komunikacijska rješenja, usluge i logistiku
najveća je organizacijska cjelina u ETK, a djeluje regionalno i
globalno. U novoj organizaciji ETK/O su Centar izvrsnosti,
Komunikacijska rješenja i podrška prodaji, Usluge, Globalni
centar za isporuku usluga, Naručivanje i logistika te Upravljanje
projektima. Uspostavljena su i četiri područja fokusa koja prožimaju
tri od ukupno pet organizacijskih jedinica ETK/O, a to su:
upravljanje proizvodima, konzalting usluge, područje rješenja,
aplikacija i sistemske integracije u servisnoj mreži te
upravljanje uslugama (o tome smo opširnije pisali u
Komunikacijama br. 4/03)
Institut za telekomunikacije organizacijski se nije značajno
mijenjao pa i dalje ima tri dominantne cjeline: Upravljanje
prometom i signalizacija, Mrežno povezivanje i Novi proizvodi.
U novoj organizaciji kompanije, uz Ake Enella,
predsjednika i dr. Rajka Pfaffa, zamjenika predsjednika
koji su na čelu ETK, imenovani su i članovi Strateškoga tima te
Menadžment tima ETK.
D.
Kobsa |
|