ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 5 - 2003.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Jedan korak bliže profitabilnom poslovanju
t.gif (43 bytes)

Nagrada najuspješnijem prodavaču Ericssonove opreme i usluga u Srednjoj Europi

Tijekom prvoga tromjesečja ove godine na tržištima Srednje Europe posebno pozorno se pratila prodaja u potrazi za istaknutim pojedincima koji svojim iznimnim zalaganjem pridonose Ericssonovom primicanju profitabilnom poslovanju. Na sastanku održanom 29. travnja rukovodeći tim odgovoran za tržišta Srednje Europe nakon pomne analize prodajnih rezultata odabrao je Istvana Bacsoa, zaposlenika Ericssona u Mađarskoj odgovornoga za marketing usluga, za najuspješnijega prodavača u prvom ovogodišnjem tromjesečju. Nagrada: vikend posjet jednom od srednje-europskih glavnih gradova za dvije osobe. Na naš poziv, Istvan je svoju radost zbog ovoga priznanja odlučio podijeliti s čitateljima "Komunikacija".

Nagrada je Istvanu dodijeljena zbog rezultata koje je tijekom prva tri ovogodišnja mjeseca postigao osiguravši vrijedne ugovore za prodaju usluga Ericssonovim kupcima u Mađarskoj i Makedoniji.

- Kako ste se osjećali kada Vam je priopćeno da ste dobitnik ovoga vrijednoga priznanja?

- Bio sam veoma iznenađen kada sam saznao da sam proglašen najuspješnijim prodavačem Ericssonovih proizvoda u Srednjoj Europi u prvom ovogodišnjem tromjesečju. Znao sam da je natječaj u tijeku, ali uz toliko uspješnih kolega koji rade u regiji nisam očekivao da ću pobijediti. Posebno me raduje što je baš netko tko se bavi prodajom usluga dobio priznanje. Je li nagrada motivirajuća? Naravno da jest! U tržišnom okružju u kojemu trenutačno djelujemo, svakoga dana u svoj posao moramo unositi maksimalnu energiju. Ovakva nagrada predstavlja jedan od najučinkovitijih načina koje menadžment može primijeniti kako bi pokazao da prati rezultate svakoga pojedinca te da cijeni iznimno zalaganje i najbolje rezultate. Takav pristup svima koji rade u Ericssonu u Srednjoj Europi može biti poticaj za ulaganje dodatne energije u suočavanje sa svakodnevnim poslovnim izazovima.

- Možete li nam reći nešto više pojedinosti o poslovima koje ste u prvom dijelu godine realizirali?

- Želio bih svakako istaći da rezultate koji mi se pripisuju nisam postigao sam, već da iza njih stoje čitavi timovi kolega odgovornih za prodaju usluga. Prvi značajni ugovor kojega smo potpisali na početku ove godine odnosio se na usluge podrške mađarskom operatoru Westelu za Gaming Platform rješenje. U siječnju smo s istim kupcem ugovorili i nastavak održavanja njegovoga GPRS, MMS i LBS sustava do kraja ove godine. Povrh toga uspjeli smo domaćega NMT operatora uvjeriti u nužnost daljnjega pružanja podrške sustavu, premda je kupac pretpostavljao da je, s obzirom na zrelost sustava, tako nešto nepotrebno. U veljači smo sklopili servisni ugovor s Westelom koji je Ericssonovom najznačajnijem kupcu na mađarskom tržištu osigurao smanjenje rizika od smetnji u mreži povezanih sa softverskom nadogradnjom mreže. Kada je riječ o fiksnim mrežama, najveći ugovor je zapravo sklopljen krajem prošle godine, a riječ je o pružanju usluge podrške Matavu tijekom cijele 2003. U tijeku su pregovori s našim partnerima tijekom kojih se trudimo postići povoljnije uvjete nastavka suradnje, a s Hungarotelom u tom je pravcu već potpisan i ugovor.

- Kako ćete iskoristiti nagradu, odnosno, gdje planirate provesti nagradni vikend?

- Prijatelji mi kažu da je Prag u proljeće predivan. Do sada nisam imao prilike posjetiti ga, pa ću nagradu iskoristiti kako bih upoznao i taj grad.

J. Lončar

 

 

[Istvan Bacso iz Ericssona u Mađarskoj izabran je za najuspješnijega prodavača u prvom ovogodišnjem tromjesečju na području tržišne jedinice Srednja Europa.]

Tehnička podrška

©Copyright    

11-06-2003