Nagrada najuspješnijem prodavaču Ericssonove opreme i usluga u
Srednjoj Europi
Tijekom
prvoga tromjesečja ove godine na tržištima Srednje Europe
posebno pozorno se pratila prodaja u potrazi za istaknutim
pojedincima koji svojim iznimnim zalaganjem pridonose Ericssonovom
primicanju profitabilnom poslovanju. Na sastanku održanom 29.
travnja rukovodeći tim odgovoran za tržišta Srednje Europe
nakon pomne analize prodajnih rezultata odabrao je Istvana Bacsoa,
zaposlenika Ericssona u Mađarskoj odgovornoga za marketing
usluga, za najuspješnijega prodavača u prvom ovogodišnjem
tromjesečju. Nagrada: vikend posjet jednom od srednje-europskih
glavnih gradova za dvije osobe. Na naš poziv, Istvan je svoju
radost zbog ovoga priznanja odlučio podijeliti s čitateljima
"Komunikacija".
Nagrada
je Istvanu dodijeljena zbog rezultata koje je tijekom prva tri
ovogodišnja mjeseca postigao osiguravši vrijedne ugovore za
prodaju usluga Ericssonovim kupcima u Mađarskoj i Makedoniji.
- Kako
ste se osjećali kada Vam je priopćeno da ste dobitnik ovoga
vrijednoga priznanja?
- Bio sam
veoma iznenađen kada sam saznao da sam proglašen najuspješnijim
prodavačem Ericssonovih proizvoda u Srednjoj Europi u prvom
ovogodišnjem tromjesečju. Znao sam da je natječaj u tijeku, ali
uz toliko uspješnih kolega koji rade u regiji nisam očekivao da
ću pobijediti. Posebno me raduje što je baš netko tko se bavi
prodajom usluga dobio priznanje. Je li nagrada motivirajuća?
Naravno da jest! U tržišnom okružju u kojemu trenutačno
djelujemo, svakoga dana u svoj posao moramo unositi maksimalnu
energiju. Ovakva nagrada predstavlja jedan od najučinkovitijih načina
koje menadžment može primijeniti kako bi pokazao da prati
rezultate svakoga pojedinca te da cijeni iznimno zalaganje i
najbolje rezultate. Takav pristup svima koji rade u Ericssonu u
Srednjoj Europi može biti poticaj za ulaganje dodatne energije u
suočavanje sa svakodnevnim poslovnim izazovima.
- Možete
li nam reći nešto više pojedinosti o poslovima koje ste u prvom
dijelu godine realizirali?
- Želio
bih svakako istaći da rezultate koji mi se pripisuju nisam
postigao sam, već da iza njih stoje čitavi timovi kolega
odgovornih za prodaju usluga. Prvi značajni ugovor kojega smo
potpisali na početku ove godine odnosio se na usluge podrške mađarskom
operatoru Westelu za Gaming Platform rješenje. U siječnju smo s
istim kupcem ugovorili i nastavak održavanja njegovoga GPRS, MMS
i LBS sustava do kraja ove godine. Povrh toga uspjeli smo domaćega
NMT operatora uvjeriti u nužnost daljnjega pružanja podrške
sustavu, premda je kupac pretpostavljao da je, s obzirom na
zrelost sustava, tako nešto nepotrebno. U veljači smo sklopili
servisni ugovor s Westelom koji je Ericssonovom najznačajnijem
kupcu na mađarskom tržištu osigurao smanjenje rizika od smetnji
u mreži povezanih sa softverskom nadogradnjom mreže. Kada je
riječ o fiksnim mrežama, najveći ugovor je zapravo sklopljen
krajem prošle godine, a riječ je o pružanju usluge podrške
Matavu tijekom cijele 2003. U tijeku su pregovori s našim
partnerima tijekom kojih se trudimo postići povoljnije uvjete
nastavka suradnje, a s Hungarotelom u tom je pravcu već potpisan
i ugovor.
- Kako
ćete iskoristiti nagradu, odnosno, gdje planirate provesti
nagradni vikend?
-
Prijatelji mi kažu da je Prag u proljeće predivan. Do sada nisam
imao prilike posjetiti ga, pa ću nagradu iskoristiti kako bih
upoznao i taj grad.
J.
Lončar |