ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 5 - 2003.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Nagrada za dodatni trud i rezultate
t.gif (43 bytes)

Uspjeh našega stručnjaka

Poplava napisa o trendovima smanjenja poslovanja na području telekomunikacija tijekom zadnjih nekoliko godina zapljuskivala nas je sve većom snagom. Međutim, unatoč tomu mnogi koji se bave telekomunikacijama ostali su optimistični te su uvjereni da će uz dodatne napore i u toj grani industrije profitabilnost, rast, napredovanje, usavršavanje uskoro postati ključne riječi. Takvo razmišljanje nije neutemeljeno: signali da su telekomunikacije, dugoročno gledano, industrija rasta postoje, a jedan od njih je i Ericssonovo uspješno poslovanje na području fiksne telefonije u Europi, Srednjem Istoku i Africi (MUX EMEA) tijekom prvoga tromjesečja 2003.

Kako bi obilježio taj uspjeh Stefan Feniuk, direktor MUX EMEA organizacije odlučio je nagraditi članove tima koji je zadužen za povećanje prodaje (Sales Push Team) i stručnjaka aktivnih u centrima izvrsnosti za cjelovita komunikacijska rješenja koji djeluju u Europi, Srednjem Istoku i Africi.

Među nagrađenim stručnjacima koji su značajno doprinijeli uspješnoj prodaji Ericssonovih fiksnih sustava i usluga u spomenutoj tržišnoj regiji nalazi se i Darko Šobar, zaposlenik Ericssona Nikole Tesle i predstavnik Centra izvrsnosti kojega predvodi Srednja Europa, odnosno, Ericsson Nikola Tesla (Center of Excellence A). Najvažniji projekti u koje je Darko bio uključen i u kojima je njegov doprinos bio zamijećen bili su ENGINE ponuda za Telekom Srbije i podrška različitim ENGINE projektima u Srednjoj Europi, asistencija pri ponudi za nadogradnju Energisa na srednje-europskim tržištima i ATM više-uslužni MAN za kupca u Gruziji.

Za svoj dodatni trud Darko je nagrađen putovanjem u vrijednosti od tisuću eura. Smisao nagrade, prema objašnjenju Stefana Feniuka, je dvostruk: nagrada je Darku dodijeljena jer mu se na taj način želi odati priznanje za uspješan doprinos nizu projekata na domaćem tržištu i na tržištima na kojima djeluje Centar izvrsnosti A, no dodjelom nagrade nastoji se potaknuti i druge stručnjake u tom Centru da daju sve od sebe kako bi Ericssonovoj MUX organizaciji osigurali uspjeh u poslovanju i u nadolazećem razdoblju.

Nagrada je Darka stavila na muke jer sada valja odlučiti kamo putovati. On to još nije učinio, pa za sada samo mašta o mjestima koja bi volio posjetiti:

"Nagrada mi je zaista bila veliko iznenađenje, tim više što sam na svim tim projektima surađivao s brojim kolegama čiji doprinos smatram jednako vrijednim kao i svoj. Ipak, lijep je osjećaj biti prepoznat u Ericssonovom svijetu. Sve to ne bi bilo moguće bez uspjeha koncepta centara izvrsnosti i uloge naše kompanije u njemu. Naravno, dokazivanje ovime ne prestaje, tako da sam sada suočen s dva pitanja - jedno je kako odabrati pravo odredište, a drugo kako naći vremena za putovanje. Bilo kako bilo, sigurno ćete moje odgovore prvi saznati - preko putopisa u Komunikacijama."

J. Lončar

 

 

[Darko Šobar u borbi s dvije dileme: kamo putovati i kako naći vremena za putovanje.]

Tehnička podrška

©Copyright    

10-06-2003