|
ETK/O/C - Centar za razvoj kompetencija
Centar za razvoj kompetencija Ericssona Nikole Tesle ugostio je od 8. do 10. srpnja šestoricu stručnjaka iz Ericssonovih Globalnih usluga koji su održali seriju predavanja, radionica i praktičnih vježbi za grupu rukovoditelja (MU Champions) odgovornih na razini tržišnih jedinica u Regiji Europa, Srednji Istok i Afrika za implementaciju Ericssonova Global Services Development programa. Tema trodnevnoga seminara bila je upravljanje isporukom usluga i resursima u Regiji putem MORE (Managing Opportunities and Resources for Ericsson) aplikacije.
Djelotvornije upravljanje resursima i kompetencijama na području usluga
Uspješna prodaja komunikacijskih usluga iziskuje odgovarajuće resurse na pravom mjestu i u pravo vrijeme. Na toj je ideji utemeljen Ericssonov sustav upravljanja isporukom usluga i resursa (Resource & Service Supply Management - RSSM). Sustav je osmišljen u Ericssonovoj jedinici Globalne usluge, a namijenjen je podršci tržišnim jedinicama u isporuci svih kategorija komunikacijskih usluga. Cilj s kojim je RSSM sustav pokrenut je djelotvornije iskorištavanje globalnih Ericssonovih resursa i kompetencija na području usluga, uz najmanje moguće troškove. Jedan od načina na koji se to može postići je poticanje tržišnih jedinica na dijeljenje resursa i razmjenu kompetencija. RSSM je globalni Ericssonov projekt te se mogućnosti koje on otvara mogu koristiti unutar sve tri korporativne regije koje obuhvaćaju Europu, Srednji Istok i Afriku, Aziju i Pacifik te Ameriku.
Aplikacija MORE koja se koristi u sustavu, strukturirani je način angažiranja resursa u okviru određenoga projekta u području usluga, a osigurava upravljanje procesom iz jednoga centra u kojemu postoji baza podataka o raspoloživim resursima i njihovim kompetencijama. Resource i Competence menadžerima za usluge na pojedinim tržišnim jedinicama to će olakšati posao i učiniti ga efikasnijim.
Jedan od predavača, Gerd Jahns, član globalnoga Ericssonova RSSM tima ističe kako sustav o kojemu je riječ osigurava globalni pregled Ericssonovih resursa te njihovo djelotvornije iskorištavanje i povećanje troškovne učinkovitosti. Uz to gospodin Jahns veoma visokim ocjenama ocjenjuje suradnju sa stručnjacima s područja tržišne jedinice Srednja Europa:
"Tržišna jedinica Srednja Europa ima bogato iskustvo u prodaji usluga i na tom je području jedna od najučinkovitijih Ericssonovih tržišnih jedinica. Suradnja s Hrvatskom, Mađarskom i Poljskom do sada je bila iznimno uspješna i donijela je sjajne rezultate. Osobno to pripisujem velikoj stručnosti i profesionalnome pristupu realizaciji projekata što su stručnjaci u zemljama Srednje Europe i pokazali. "
Dobra organizacija – zadovoljni polaznici seminara
Polaznici su izrazili veliko zadovoljstvo strukturom seminara koji im, uz teoretska znanja, osigurava i stjecanje praktičnoga iskustva kroz vježbe i radionice.
Edward O'Brien, primjerice, koji stiže iz Dublina naglasio je kako je seminar izvrsna prilika za postavljanje pitanja i razrješavanje nedoumica u diskusijama s kolegama i predavačima. Uz to, gospodin O'Brien otići će iz Zagreba obogaćen novim poznanstvima s kolegama koji se bave istim područjem što će mu itekako pomoći u daljnjem radu.
Polaznici seminara uglavnom su po prvi put bili u Hrvatskoj pa su slobodno vrijeme iskoristili za razgledavanje Zagreba. Kompanijski Centar za razvoj kompetencija je i u ovom slučaju dobro odigrao ulogu domaćina i organizatora stručne izobrazbe . To potvrđuje i komentar
Jonasa Fridmana, jednoga od autora Global Services Development programa.
"Impresionirani smo gostoljubivošću i uvjetima koji su nam osigurani u ETK Centru za razvoj kompetencija. To nam je uvelike pomoglo u kvalitetnoj izvedbi seminara. Nadam se da će jednako uspješna predavanja uslijediti i u ostalim dijelovima svijeta u kojima je Ericsson prisutan. Također se nadam da će izobrazba koju smo osmislili u sklopu Global Development Services programa pridonijeti uspješnoj realizaciji ciljeva zacrtanih programom te boljoj prodaji usluga."
J. Lončar
|
|