ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 6/7 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Gradimo dobre odnose s javnošću
t.gif (43 bytes)
ETK/A – Kompanijske komunikacije


Svjetska kriza u području telekomunikacija uz iznimno burna previranja odrazila se i na Ericsson. Kriza se nastavila i u prvoj polovici ove godine prouzročivši tako vrlo negativne medijske učinke. Takav razvoj događaja na globalnome planu, naravno, utjecao je i na hrvatski medijski prostor. Stručni tim Kompanijskih komunikacija trudio se, koristeći svoje visoke kompetencije, inovativnost, raznolike alate i sinergiju marketinških i komunikacijskih aktivnosti ublažiti negativne efekte nastale u medijima. Istodobno smo nastojali u hrvatskoj javnosti zadržati i učvrstiti, već velikim dijelom izgrađeni, imidž Ericssona Nikole Tesle kompanije koja tradicionalno pripada samome vrhu hrvatskoga gospodarstva. To je veoma naporan i zahtjevan posao gdje samo stručnost, strpljenje i upornost svih članova tima garantira krajnji uspjeh.

Velika zastupljenost u javnim medijima
Broj pojavljivanja u medijima u prvome polugodištu ove godine zavidno je visok. Ime Ericssona ili Ericssona Nikole Tesle pojavilo se u hrvatskom medijskom prostoru čak 1066 puta, što gotovo odgovara broju pojavljivanja u medijima u cijeloj prošloj godini. Takvom rezultatu prethodila je vrlo intenzivna i brižno njegovana tijesna suradnja s novinarima iz gotovo četrdesetak različitih hrvatskih dnevnih, tjednih i specijaliziranih redakcija. Trudili smo se informirati javnost o našim poslovnim pokazateljima, potpisanim ugovorima, uspjesima naših stručnjaka i našoj poslovnoj orijentaciji usmjerenoj ka budućnosti.
Javnosti smo učinili vidljivima važne događaje kao što je proglašenje Gordane Kovačević Poslovnom ženom godine 2001. prema odabiru časopisa «Zaposlena» ili posjet predsjednika hrvatske Vlade Ivice Račana korporaciji Ericsson prilikom službenoga posjeta Švedskoj.
Uspješno smo organizirali, pripremili i medijski popratili sudjelovanje naše kompanije na važnim sajmovima, izložbama i konferencijama kao što su: MIPRO u Opatiji, Mobile Enterprise Event u Gavelli, eGovernment Event u Sheratonu, Kongres telemedicine u Makarskoj, ENGINErs Event u Trogiru, Juniper Event u Zagrebu, Enterprise Event za poslovne partnere na Brijunima. Organizirali smo i konferenciju za tisak naše kompanije. 
Treba spomenuti i doprinos stručnjaka iz različitih organizacijskih cjelina u kompaniji kao i istaknutih rukovoditelja koji su pridonijeli izgradnji dobroga imidža Ericssona Nikole Tesle šaljući jasne poruke javnost putem mnogobrojnih objavljenih intervjua u različitim novinama, časopisima, na radiju ili televiziji.

Važnost interne komunikacije
Svjesni koliko je važna interna komunikacija, naročito u ova teška vremena, iznimno se trudimo da informiranost naših zaposlenika bude na visokoj razini. Svakodnevno prenosimo važne informacije za život kompanije putem intraneta, e-mail-a ili putem redovitoga mjesečnoga glasila «Komunikacije».
Uz relativno skromna financijska sredstva s kojima raspolažemo, svjesni da moramo biti krajnje troškovni učinkoviti, trudimo se ostvariti što bolji rezultat, a koliko u tome uspijevamo najbolje govori broj pojavljivanja u hrvatskim medijima u prvih šest mjeseci.


                                                                                     V. Mihajlic
 

 


Tehnička podrška

©Copyright    

09-08-2002