Zajedničkom
suradnjom na projektu do uspjeha
U
skladu s proširenjem poslovne odgovornosti Ericssona Nikole Tesle
za isporuku opreme, rješenja i usluga za poslovne sustave u više
zemalja Ericssonova tržišta, naš Izvoz 2 ugovorio je s
Mobimakom, makedonskim operatorom mobilne telefonije isporuku
prvoga multimedijskoga Call centra - Solidus eCarea (SeC).
Kapacitet (broj radnih mjesta) ugovorenoga pozivnog centra je 32
agenta i 2 supervizora.
Istodobno je s Mobitelom, slovenskim operatorom mobilne
telefonije, potpisan godišnji ugovor o pružanju usluga podrške
za Solidus eCare, kapaciteta 100 agenata, koji uključuje i
izobrazbu kupca.
Ključnu
ulogu za uspjeh ovoga posla, uz menadžere u Izvozu 2, imaju naši
stručnjaci iz ETK/O/P i ETK/O/C koji u skladu s Business Project
Managementom pružaju podršku kupcu. Takav pristup, uz visoku
razinu kompetencija stručnjaka ETK , zahtjeva česte i neposredne
kontakte sa strankama kako bi se one detaljno upoznale s mogućnostima
i funkcionalnostima Ericssonova poslovnog sustava, a naši
djelatnici s poslovanjem kupca i njegovim specifičnim potrebama.
Razvijanje takvih partnerskih odnosa daje izvrsne rezultate i povećava
zadovoljstvo kupaca.
U realizaciji oba ugovora angažirani su Nataša Amin i Miroslav
Martinčić iz ETK/O/P te Zlatko Marinčić i Darko
Ljubić iz ETK/O/C, na čelu s Biserkom Pavišom.
Što
je Solidus eCare?
Solidus
eCare je najsuvremeniji Ericssonov multimedijski pozivni centar
(Contact Centre) koji, uz tradicionalne telefonske usluge,
osigurava podršku za višemedijske pozive, integrirani IVR te
novi način distribuiranja poziva.
Uz podršku
za dolazne pozive u pozivni centar, Solidus eCare nudi i mogućnost
odlaznih telefonskih poziva koji se npr. organiziraju i plasiraju
kao kampanje za marketinške svrhe. Dodatne usluge toga pozivnog
centra su e-mail, faks, chat, web, suradnja na webu pri čemu
agent može pozivatelju slati web stranicu.
Ovaj
multimedijski pozivni centar također podržava OneBox, Ericssonov
sustav za združeno poručivanje (Unified Messaging), upite na
osnovu ključnih riječi (Knowledge Base) i automatsko
prepoznavanje govora ASR (Automatic Speech Recognition).
Integrirani
govorni automat IVR (Interactive Voice Response) je sastavni dio
Solidus eCare. Korisnicima koji zovu on omogućuje standardne
usluge pristupa preko izbornika, te cijeli niz dodatnih funkcija
kao što su identifikacija pozivatelja, preusmjeravanje na različite
grupe itd.
Važna
karakteristika Solidus eCare je novi način distribuiranja poziva
unutar pozivnoga centra, tzv. "Skill based routing".
Riječ je o mogućnosti da se poziv prosljeđuje pojedinom agentu
ovisno o njegovu znanju i osposobljenosti za davanje odgovora na
određeni poziv, a ne samo na osnovi broja ili grupe.Budući da se
SeC temelji na poslovnome komutacijskom sustavu MD110, on nudi
najbolje iz svijeta telefonije i informatike - pouzdanost MD110,
inteligenciju PC servera i CTI aplikacija.
Sustav
SeC je otvoren, te podržava različita sučelja za integraciju s
drugim sustavima i aplikacijama kao što su baze podataka CRM
(Customer Relationship Management), WFM (Workforce Management),
aplikacije drugih proizvođača npr. tarifiranje, te snimanje
razgovora.
D.
K. |