ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 6/7 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
USPJEŠNO ODRŽAN OPERATOR UNDERSTANDING PROGRAM
t.gif (43 bytes)

ETK Competence Management


Tijekom lipnja u našoj je kompaniji, za pedesetak djelatnika iz Ericssona Nikole Tesle te Ericssona iz Češke, Slovačke i Litve, uspješno održan trodnevni “Operator understanding” program. Tijekom intenzivnoga, teorijskog i praktičnog rada polaznici su dobili priliku još bolje razumjeti poslovne procese koji upravljaju poslovnim logikama njihovih kupaca, spoznati odnose i razlike između raznih financijskih modela koje primjenjuju isporučitelji telekomunikacijskih usluga te prikupiti osnovna ekonomska znanja i povezati ih s odgovarajućim ključnim pokazateljima poslovanja. 

Usprkos vrlo napornom i zahtjevnom programu, te opsežnom materijalu koji je prethodno trebalo proučiti, kreativno osmišljena atmosfera tržišne utakmice između deset fiktivnih menadžment timova nikoga nije ostavila ravnodušnim. 
Stručnjaci BTS, poduzetničke tvrtke globalnoga imidža s kojom Ericsson surađuje još od 1992. godine, polaznicima su dali priliku da u ulozi top menadžera osnuju vlastite kompanije -telekom operatore i timski ih vode tijekom četiri godine. Pogađate, tu je zapravo trebalo primjeniti stečena teorijska znanja, paziti na financije, marketing, komunikacije, razvoj poslovanja, održavanje mreže, segmentaciju tržišta, zapošljavanje, nove usluge i tome slično. Najuspješniji su u jednoj regiji bili menadžeri Telneta: Nataša Vlahović-Klečina, Marija Fantela-Vuković, Petr Schula, Hrvoje Naglić i Danijel Jozić, dok je u drugoj regiji pobijedio TY2 tim s najmalobrojnijim menadžmentom u sastavu: Stjepan Horvatić, Miodrag Božinović, Kača Tolj i Jasna Glavaš
No, prema završnom mišljenju BTS-ovih voditelja svi su sudionici iznimno uspješno unaprijedili svoje kompetencije, neki postižući rezultate nominalno bolje od onih koje u stvarnoj tržišnoj utakmici postižu ponajbolji globalni operatori. 
Svjesni razlike između stvarnosti i simulacije, očigledno zadovoljni sudionici ovoga “Operator understanding” programa, nedvojbeni su dokaz kako se i vrlo složeni programi kvalitetno i istodobno “šparno” mogu izvesti bez putovanja u inozemstvo i brojnih drugih dodatnih troškova. Glavni organizator ove obuke u Hrvatskoj bio je Robert Lakovnik, ETK Competence Manager u Upravljanju ljudskim potencijalima, čija računica pokazuje nominalnu uštedu od oko 800.000,00 kn zahvaljujući činjenici da su putovali predavači, a ne većina polaznika.
Hvale vrijedna ideja koju – provjereno – podržavaju svi sudionici. 
Možemo li ovo iskustvo primjeniti i šire?
                                                                                   
                                                                                     J. Glavaš


 

 


Tehnička podrška

©Copyright    

08-08-2002