ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 6/7 - 2003.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Četiri godine partnerstva s VIPnetom
t.gif (43 bytes)

Naši kupci

Ericsson Nikolu Teslu s VIPnetom veže četverogodišnje partnerstvo koje, te dvije kompanije grade od 1999., dakle samoga početka djelovanja prvoga privatnog, domaćega operatora mobilne telefonije. Stoga nam je iznimno drago što je nedavno održana VIPnetova tiskovna konferencija kojom je tvrtka obilježila svoju godišnjicu završila zaključkom: nakon četiri godine postojanja VIPnet poslovno stoji veoma dobro i ima velike planove za budućnost. Što to konkretno znači? To saznajemo od Josefa Vinatzera, predsjednika VIPnetove Uprave.

- VIPnet je na hrvatskome tržištu prisutan već četiri godine. Koja dosadašnja kompanijina dostignuća biste izdvojili kao najznačajnija? 
- U samo godinu dana od ulaska na tržište, VIPnet je postao vodeći GSM operator u Hrvatskoj. Skladna kombinacija vrhunskog međunarodnog znanja i iskustva na području pokretnih komunikacija i entuzijazam domaćih tvrtki - probranih partnera - pokazali su se kao izuzetno uspješna formula za gradnju suvremenog GSM sustava. Pojavom VIPneta, kao prvog privatnog GSM operatora u Hrvatskoj, hrvatsko GSM tržište konačno je dobilo mogućnost izbora, a istodobno je ponuda GSM proizvoda i usluga postala mnogo bogatija. Novouspostavljenim standardom ponude i kvalitete nove tvrtke najviše su dobili korisnici koji su VIPnetu od samog početka primarna briga. Mogućnosti "bežične" komunikacije uvelike su proširene, a VIPnet neprestano prati svjetske GSM trendove kako bi svojim korisnicima osigurao vrhunsku uslugu mobilnoga komuniciranja. VIPnet je u vrlo kratkom roku stekao status najbrže rastuće GSM tvrtke koja je kao druga ušla na neko tržište u Europi.
Danas je VIPnet među 10 najuspješnijih tvrtki u Hrvatskoj. Posebno smo ponosni na činjenicu da od prvoga dana izuzetnu brigu posvećujemo našim korisnicima pa smo tako i prvi u Hrvatskoj oformili Službu za korisnike koja radi 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. I na kraju krajeva, financijski rezultati najbolji su pokazatelj našeg uspjeha. VIPnet danas ima više od milijun i sto tisuća korisnika i 50,3 posto udjela na tržištu mobilnih komunikacija. VIPnetovim signalom pokriveno je do sada 98,4 posto stanovništva Hrvatske. Za 2002. godinu u našim poslovnim knjigama ostat će ubilježen rast EBITDA za 45 posto, u odnosu na godinu ranije: sa 79,2 na gotovo 115 milijuna eura. 

- Na nedavnoj tiskovnoj konferenciji VIPnet je najavio izgradnju nove poslovne zgrade na Žitnjaku. I to je znak da govorimo o rastućoj kompaniji. Što podrazumijeva rad u VIPnetu? Kakva je kompanijska kultura? 
- Mi u VIPnetu često znamo reći da bez zadovoljnog zaposlenika nema niti zadovoljnog korisnika. Utakmica na telekomunikacijskom tržištu ne dozvoljava "velike pauze" pa su nam motivirani zaposlenici izuzetno važni. Raznim pogodnostima stoga Uprava nastoji zaposlenicima olakšati i uljepšati život. I zgrada koju spominjete, a koja bi se već ove godine trebala početi graditi na Žitnjaku ići će u tom smjeru. Mnogi nas sada pitaju kako to da smo se odlučili u sklopu poslovne zgrade graditi bazen, saunu, pa čak i dječji vrtić. Doista mislim da je u redu da se zaposlenicima koji na poslu vrlo često provedu i više od 8 sati omoguće i takvi sadržaji. Kako je raditi u VIPnetu možda bi trebalo pitati same zaposlenike, ali mislim da činjenice da iz naše kuće svaka dva do tri tjedna izlaze nove usluge i da smo i dalje vodeći inovatori na telekomunikacijskom tržištu same za sebe govore da je entuzijazam u tvrtki na zavidnoj razini. I korporativnoj kulturi pridajemo veliku važnost.
Timski rad, poštenje, povjerenje, predanost samo su neke odrednice kojima se svi nastojimo rukovoditi. 

- VIPnet surađuje s Ericssonom Nikolom Teslom od osnutka 1999. godine. Te su dvije kompanije nedavno zajedno za građane Hrvatske upriličile demonstraciju rada prve probne 3G mreže u zemlji. Kako sagledavate tu suradnju i kakva su vaša očekivanja za budućnost?
- Suradnja Ericssona Nikole Tesle i VIPneta, rekao bih, školski je primjer kako bi trebala izgledati suradnja dviju modernih kompanija. Ericsson je doista od početka bio velika potpora VIPnetu u dostizanju ovakvog uspjeha kakvog danas imamo. Najnoviji primjer izvrsne suradnje je, naravno, probna UMTS mreža. Vrlo smo ponosni što smo prvi u Hrvatskoj uspjeli pokazati kako će izgledati telekomunikacijska budućnost, a bez Ericssona teško da bismo u tome uspjeli. Uopće ne sumnjam u to da će se naša suradnja i dalje odvijati barem na istoj, ako ne i na višoj razini. 

- Kakav je VIPnetov stav prema pogodnostima suvremenoga informacijskoga društva 21. stoljeća utemeljenoga na mobilnim komunikacijama? Kako vidite VIPNetovu ulogu i željenu poziciju u tom društvu? 
- U telekomunikacijama stvari se odvijaju i razvijaju munjevitom brzinom. Pratiti ih, a još biti i vodeći na tržištu, izazov je koji traje 24 sata dnevno, 365 dana u godini. Naš je cilj bio i bit će u potpunosti zadovoljiti potrebe naših korisnika. Ostati broj jedan na tržištu mobilnih komunikacija naš je zadatak za budućnost.

J. Lončar

 

 

 


Josef Vinatzer, predsjednik VIPnetove Uprave

       

 

Tehnička podrška

©Copyright    

04-08-2003