|
|
|
Kako komunicirati u krizi? |
|
|
|
Zagrebačko okupljanje Ericssonovih rukovoditelja odgovornih za komunikacije u Srednjoj Europi
Rukovoditelji odgovorni za komunikacije u Srednjoj Europi okupili su se u Zagrebu 3. i 4. srpnja kako bi utvrdili smjernice za načine komuniciranja u regiji u ovim kriznim vremenima za telekomunikacije. Domaćin im je bila
Snježana Bahtijari, direktorica Kompanijskih komunikacija ETK. Uz uobičajeni pregled situacije u pojedinim zemljama koje čine Ericssonovu tržišnu jedinicu Srednja Europa, sastanak je upotpunjen s razmjenom mišljenja odgovornih regionalnih komunikatora i rukovoditelja Ericssona Nikole Tesle koji se bave drugim područjima. Bili su to
Lars Thure Jakobsson, direktor jedinice za Podršku poslovanju i
Gordana Kovačević, potpredsjednica kompanije i direktorica Centra za komunikacijska rješenja, usluge i logistiku. Složeni uvjeti u kojima djeluju komunikatori u području telekomunikacija nalažu sagledavanje mogućnosti iz različitih rakursa, pa je ovakvo sučeljavanje s iskustvima onih kojima komuniciranje nije primarna djelatnost više no dobrodošlo.
Na dnevnom redu našle su se i teme vezane uz novu Ericssonovu strukturu intraneta i Interneta, a u tom dijelu sastanka najaktivniji je bio
Miran Starešinčić koji je na regionalnoj razini odgovoran za odvijanje projekata implementacije nove korporativne intranet/Internet politike.
J.
Lončar
|
|
|
|
|
S lijeva na desno u prvom redu:
Snjezana Bahtijari, direktorica Kompanijskih komunikacija u ETK i odgovorna za komunikacijske aktivnosti u Bosni i Hercegovini,
Gabriella Liptay, direktorica Komunikacija u Ericssonu u Mađarskoj,
Katerina Slanska, odgovorna za komunikacijske aktivnosti u Ericssonu u Češkoj i Slovačkoj.
S lijeva na desno u drugom redu: Hugo Österlund, direktor Komunikacija u Ericssonovoj Tržišnoj jedinici Srednja Europa,
Nada Jeraj, odgovorna za komunikacijske aktivnosti u Sloveniji, Katarzyna Pak iz Poljske, dok
Miran Staresincic stoji sa strane.
|