ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 6/7 - 2003.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Inteligentne mreže
t.gif (43 bytes)
Izašao novi broj ETK Revije

Sredinom srpnja izašao je prvi ovogodišnji broj ETK Revije, stručnoga časopisa naše kompanije. Ovaj broj tematski je posvećen Ericssonovom konceptu inteligentnih mreža. 

U najnovijem broju autori su objavili tri članka I. Malić: Radno okružje uslužne mreže; D. Šulc, T. Fulanović: Telekomunikacijska mreža s inteligentnim čvorovima i S. Lučić: Telekomunikacijska uslužna platforma.
Svijet komunikacijskih usluga se u zadnjih nekoliko godina uvelike izmijenio zahvaljujući iznimno brzom tehnološkom napretku koji uključuje razvoj Interneta te drugih podatkovnih i mobilnih usluga. Kako postojeće arhitekture mreža ne mogu zadovoljiti rastuće zahtjeve novih funkcija putem koncepta inteligentne mreže, između ostaloga, nudi se i pristup organizaciji mreže u cjelini te kreiranje i implementiranje novih usluga u mreži. 

Pristupi realizaciji inteligentne mreže mogu biti različiti, od uspostavljanja inteligentnoga čvora s centraliziranim skupom funkcija, do kompletno distribuirane mreže s komutacijskoga i upravljačkoga gledišta ili s gledišta pohranjivanja podataka. Veliki korak naprijed na tome području predstavlja telekomunikacijska uslužna platforma - jedinstvena aplikacijska platforma današnjice i treće generacije mreža koja nudi visoku dostupnost, pouzdanost i mogućnost linearnoga proširivanja kapaciteta platforme. Njen modularni dizajn obuhvaća integraciju najboljih programskih i sklopovskih elemenata. Telekomunikacijska uslužna platforma može funkcionirati kao zajednička platforma za cijeli niz aplikacija.

Već je danas jasno da će uspješnost UMTS operatora ovisiti o tome kakve usluge će nuditi i kojim tempom će ih uvoditi u svoju mrežu. Kako bi se što bolje pripremili za budućnost i veliki broj usluga u mrežama treće generacije, veoma je važno da se uslužna mreža već danas gradi uz osiguranje preduvjeta za uvođenje novih usluga u budućnosti. Ericssonovi koncepti uslužne mreže i radnoga okružja uslužne mreže rješavaju problem postojanja velikoga broja vertikalno strukturiranih sustava u uslužnim mrežama telekom operatora kojoj nedostaju zajednički mehanizmi za važne funkcije poput aktiviranja novih usluga ili korisnika, upravljanja sustavom i naplate usluga. 

J. Lončar

 

 

 

 

 

Tehnička podrška

©Copyright    

04-08-2003