ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 8/9 - 2003.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Čelnici Centra izvrsnosti A u Zagrebu
t.gif (43 bytes)

Skupovi, sastanci, razmjena iskustava …

Zajedničkom uvodnom prezentacijom Akea Enella, direktora tržišne jedinice Srednja Europa i Gordane Kovačević, odgovorne za koordinaciju Centara izvrsnosti za cjelovita komunikacijska rješenja na području Europe, Srednjega Istoka i Afrike, koja je sadržavala pojedinosti o trenutačnoj Ericssonovoj poziciji na tom području otvoren je skup čelnika Centra izvrsnosti A za cjelovita komunikacijska rješenja koji je u Ericssonu Nikoli Tesli održan 5. rujna 2003. Podsjetimo, Centar izvrsnosti A obuhvaća šest tržišnih jedinica - Srednja Europa, Jugoistočna Europa, Istočna Europa i Centralna Azija, Srednji Istok, Sjeverna Afrika i Južna Afrika, odnosno osamnaest zemalja.

Tijekom sastanka sudionici su se usredotočili na inovativna rješenja koja će nama i našim kupcima osigurati nove poslovne mogućnosti, ali će i vizualizirati naše stručnjake koji su nositelji značajnih projekata. Kroz snažni knowledge management community ta je iskustva moguće primijeniti i globalno, istaknuo je u sklopu okupljanja. Bila je to i prilika za prezentaciju uspješnih priča koje pokazuju snagu Ericssona kao isporučitelja cjelovitih komunikacijskih rješenja i integratora.
Prvi dio sastanka bio je posvećen korporativnom Business Growth programu kojega su prisutnima izložili Joakim Cerwell i Tobias Eriksson iz korporativnoga sjedišta u Stockholmu.

Slijedile su kratke prezentacije koje su pripremili predstavnici različitih tržišnih jedinica s područja Europe, Srednjega Istoka i Afrike uz fokus na inovativna cjelovita rješenja za kupce i trenutačne projekte, područja na kojima su prepoznate prilike za unaprjeđenja i razvoj kompetencija. Prvi dio dana zaključen je diskusijom o konceptu centara izvrsnosti te prepoznavanju područja na kojima su poboljšanja toga novoga načina rada moguća i nužna.
"Važno je kontinuirano pratiti koje su prednosti načina na koji obavljate svoj posao te svoje potrebe i očekivanja prilagođavati tržišnoj situaciji. Bez toga nema istinske izvrsnosti. Zapravo, stvar je veoma jednostavna: kako bi se ostalo na vrhu valja neprekidno uvoditi poboljšanja u svoj proces rada te biti bolji na svakom novom poslu ili projektu koji je upravo u realizaciji", komentirala je Gordana Kovačević.

Pitanje kontinuiranoga razvoja kompetencija i učenje od najboljih u timu uvijek je atraktivna i nikad dovoljno isticana tema. Zadržati poziciju centra izvrsnosti moguće je uz prvoklasne stručnjake, proizvode i rješenja te usluge koje prepoznaju naši kupci.

Kojim putem naprijed? Da, i to je pitanje došlo na red u samoj završnici sastanka. Novi planovi su već osmišljeni, a i o njihovoj realizaciji ćemo vas pravovremeno izvijestiti.

J. Lončar
  

 

 

[Stavimo glave skupa: uvijek može bolje.]

Tehnička podrška

©Copyright    

07-10-2003