|
Skupovi, sastanci, razmjena iskustava …
Zajedničkom
uvodnom prezentacijom Akea Enella, direktora tržišne
jedinice Srednja Europa i Gordane Kovačević, odgovorne za
koordinaciju Centara izvrsnosti za cjelovita komunikacijska rješenja
na području Europe, Srednjega Istoka i Afrike, koja je sadržavala
pojedinosti o trenutačnoj Ericssonovoj poziciji na tom području
otvoren je skup čelnika Centra izvrsnosti A za cjelovita
komunikacijska rješenja koji je u Ericssonu Nikoli Tesli održan
5. rujna 2003. Podsjetimo, Centar izvrsnosti A obuhvaća šest tržišnih
jedinica - Srednja Europa, Jugoistočna Europa, Istočna Europa i
Centralna Azija, Srednji Istok, Sjeverna Afrika i Južna Afrika,
odnosno osamnaest zemalja.
Tijekom
sastanka sudionici su se usredotočili na inovativna rješenja
koja će nama i našim kupcima osigurati nove poslovne mogućnosti,
ali će i vizualizirati naše stručnjake koji su nositelji značajnih
projekata. Kroz snažni knowledge management community ta je
iskustva moguće primijeniti i globalno, istaknuo je u sklopu
okupljanja. Bila je to i prilika za prezentaciju uspješnih priča
koje pokazuju snagu Ericssona kao isporučitelja cjelovitih
komunikacijskih rješenja i integratora.
Prvi dio sastanka bio je posvećen korporativnom Business Growth
programu kojega su prisutnima izložili Joakim Cerwell i Tobias
Eriksson iz korporativnoga sjedišta u Stockholmu.
Slijedile
su kratke prezentacije koje su pripremili predstavnici različitih
tržišnih jedinica s područja Europe, Srednjega Istoka i Afrike
uz fokus na inovativna cjelovita rješenja za kupce i trenutačne
projekte, područja na kojima su prepoznate prilike za unaprjeđenja
i razvoj kompetencija. Prvi dio dana zaključen je diskusijom o
konceptu centara izvrsnosti te prepoznavanju područja na kojima
su poboljšanja toga novoga načina rada moguća i nužna.
"Važno je kontinuirano pratiti koje su prednosti načina na
koji obavljate svoj posao te svoje potrebe i očekivanja prilagođavati
tržišnoj situaciji. Bez toga nema istinske izvrsnosti. Zapravo,
stvar je veoma jednostavna: kako bi se ostalo na vrhu valja
neprekidno uvoditi poboljšanja u svoj proces rada te biti bolji
na svakom novom poslu ili projektu koji je upravo u
realizaciji", komentirala je Gordana Kovačević.
Pitanje
kontinuiranoga razvoja kompetencija i učenje od najboljih u timu
uvijek je atraktivna i nikad dovoljno isticana tema. Zadržati
poziciju centra izvrsnosti moguće je uz prvoklasne stručnjake,
proizvode i rješenja te usluge koje prepoznaju naši kupci.
Kojim
putem naprijed? Da, i to je pitanje došlo na red u samoj završnici
sastanka. Novi planovi su već osmišljeni, a i o njihovoj
realizaciji ćemo vas pravovremeno izvijestiti.
J.
Lončar
|
|