ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 8/9 - 2003.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Kako povećati Ericssonovo prisustvo u regiji?
t.gif (43 bytes)

Iz tržišne jedinice Srednja Europa

Skup održan u Ericssonovom sjedištu u Zagrebu 3. i 4. rujna predstavljao je prvi korak prema novom regionalnom Ericssonovom pristupu kupcima u Srednjoj Europi. Skup je vodio Erik Nordling, koji je kao član regionalnoga menadžment tima odgovoran za Razvoj poslovanja, uz asistenciju Borisa Drila, Solution Managera iz Centra za komunikacijska rješenja, usluge i logistiku. Sastanku su prisustvovali predstavnici regionalnih Ericssonovih timova odgovorni za suradnju s Deutsche Telecomom i drugim važnim operatorima u Srednjoj Europi. Izlaganja na skupu pozorno je pratila Gordana Kovačević, regionalna potpredsjednica za cjelovita rješenja i podršku prodaji i koordinatorica Centara izvrsnosti koja je zajedno s Erikom Nordlingom sponzor toga projekta. U završnom dijelu skup je pozdravio Åke Enell, predsjednik Eicssona Nikole Tesle i direktor tržišne jedinice Srednja Europa.

Implementacija novoga pristupa kupcima u Srednjoj Europi, Ericssonov je nužan i, ujedno, logičan potez s obzirom na interne promjene u korporaciji. O čemu se radi? Na ovo pitanje Boris Drilo ponudio je sljedeći odgovor:

"Tijekom dva dana druženja, diskusija i razmjene mišljenja predstavnici najznačajnijih regionalnih accounta udružili su svoje snage kako bi sagledali što je potrebno kako bi se za svakoga pojedinog operatora u Srednjoj Europi osmislio novi prilagođeni pristup razvoju njihovih telekom mreža. Riječ je o kreiranju strateških smjernica koje bi Ericsson u regionalnim okvirima trebao slijediti kako bi udovoljio zahtjevima kupaca, naročito onima koji se odnose na uvođenje mreža nove generacije. Prvi dio sastanka bio je posvećen analizi tržišnoga statusa pojedinih Ericssonovih kupaca te sagledavanju trenutačne Ericssonove pozicije kod tih kupaca. Također smo pokušali utvrditi zajednički nazivnik za sve koji aktivno sudjeluju u regionalnoj telekomunikacijskoj areni. Nakon toga pokušali smo osmisliti, odnosno, definirati konkretna događanja koja bi trebala pridonijeti povećanoj Ericssonovoj prisutnosti u regiji."

Regionalne snage na djelu

Dva dana ispunjena diskusijama, prezentacijama i radionicama zaključena su formiranjem radne grupe koju predvodi Boris Drilo. Riječ je o multifunkcionalnom regionalnom timu stručnjaka čija je zadaća osmisliti pilot projekt i u sklopu njega definirati čimbenike krucijalne za Ericssonov regionalni uspjeh. Strategija definirana u sklopu toga pilot projekta bit će predstavljena početkom listopada na MUCE Business Growth skupu koji će se održati u Bratislavi, a sam pilot projekt poslužit će kao model pristupa Ericssonovim kupcima u regiji, odnosno, trebao bi ponuditi smjernice za poboljšanje i učvršćivanje partnerstva Erticssona i njegovih regionalnih kupaca na obostranu korist.

Boris Drilo komentira:
"Ideja kojom smo se rukovodili u kreiranju novoga pristupa kupcima temelji se na aktivnom pristupu kupcu. Naime, želimo našim kupcima pokazati u kojemu području mogu ostvariti najveći rast poslovanja te tako ostvariti i veću profitabilnost. Trenutačni tržišni uvjeti nalažu nam takav aktivni pristup te da ne samo izađemo na tržište s izoštrenim sluhom za nove prilike već da ih sami i kreiramo. Kako bismo to postigli trebamo bolju komunikaciju s regionalnim operatorima, protočnost vlastitih regionalnih stručnih, marketinških i prodajnih znanja i iskustava te predanost vlastitom uspjehu i napretku naših kupaca."

J. Lončar
  

 

 

 

Tehnička podrška

©Copyright    

07-10-2003