Iz tržišne jedinice Srednja Europa
Skup
održan u Ericssonovom sjedištu u Zagrebu 3. i 4. rujna
predstavljao je prvi korak prema novom regionalnom Ericssonovom
pristupu kupcima u Srednjoj Europi. Skup je vodio Erik Nordling,
koji je kao član regionalnoga menadžment tima odgovoran za
Razvoj poslovanja, uz asistenciju Borisa Drila, Solution Managera
iz Centra za komunikacijska rješenja, usluge i logistiku.
Sastanku su prisustvovali predstavnici regionalnih Ericssonovih
timova odgovorni za suradnju s Deutsche Telecomom i drugim važnim
operatorima u Srednjoj Europi. Izlaganja na skupu pozorno je
pratila Gordana Kovačević, regionalna potpredsjednica za
cjelovita rješenja i podršku prodaji i koordinatorica Centara
izvrsnosti koja je zajedno s Erikom Nordlingom sponzor toga
projekta. U završnom dijelu skup je pozdravio Åke Enell,
predsjednik Eicssona Nikole Tesle i direktor tržišne jedinice
Srednja Europa.
Implementacija
novoga pristupa kupcima u Srednjoj Europi, Ericssonov je nužan i,
ujedno, logičan potez s obzirom na interne promjene u
korporaciji. O čemu se radi? Na ovo pitanje Boris Drilo
ponudio je sljedeći odgovor:
"Tijekom
dva dana druženja, diskusija i razmjene mišljenja predstavnici
najznačajnijih regionalnih accounta udružili su svoje snage kako
bi sagledali što je potrebno kako bi se za svakoga pojedinog
operatora u Srednjoj Europi osmislio novi prilagođeni pristup
razvoju njihovih telekom mreža. Riječ je o kreiranju strateških
smjernica koje bi Ericsson u regionalnim okvirima trebao slijediti
kako bi udovoljio zahtjevima kupaca, naročito onima koji se
odnose na uvođenje mreža nove generacije. Prvi dio sastanka bio
je posvećen analizi tržišnoga statusa pojedinih Ericssonovih
kupaca te sagledavanju trenutačne Ericssonove pozicije kod tih
kupaca. Također smo pokušali utvrditi zajednički nazivnik za
sve koji aktivno sudjeluju u regionalnoj telekomunikacijskoj
areni. Nakon toga pokušali smo osmisliti, odnosno, definirati
konkretna događanja koja bi trebala pridonijeti povećanoj
Ericssonovoj prisutnosti u regiji."
Regionalne
snage na djelu
Dva
dana ispunjena diskusijama, prezentacijama i radionicama zaključena
su formiranjem radne grupe koju predvodi Boris Drilo. Riječ je o
multifunkcionalnom regionalnom timu stručnjaka čija je zadaća
osmisliti pilot projekt i u sklopu njega definirati čimbenike
krucijalne za Ericssonov regionalni uspjeh. Strategija definirana
u sklopu toga pilot projekta bit će predstavljena početkom
listopada na MUCE Business Growth skupu koji će se održati u
Bratislavi, a sam pilot projekt poslužit će kao model pristupa
Ericssonovim kupcima u regiji, odnosno, trebao bi ponuditi
smjernice za poboljšanje i učvršćivanje partnerstva Erticssona
i njegovih regionalnih kupaca na obostranu korist.
Boris
Drilo komentira:
"Ideja kojom smo se rukovodili u kreiranju novoga pristupa
kupcima temelji se na aktivnom pristupu kupcu. Naime, želimo našim
kupcima pokazati u kojemu području mogu ostvariti najveći rast
poslovanja te tako ostvariti i veću profitabilnost. Trenutačni
tržišni uvjeti nalažu nam takav aktivni pristup te da ne samo
izađemo na tržište s izoštrenim sluhom za nove prilike već da
ih sami i kreiramo. Kako bismo to postigli trebamo bolju
komunikaciju s regionalnim operatorima, protočnost vlastitih
regionalnih stručnih, marketinških i prodajnih znanja i
iskustava te predanost vlastitom uspjehu i napretku naših
kupaca."
J.
Lončar
|