|
U
znaku jubileja
Ovogodišnji
Festival informacijskih i komunikacijskih tehnologija INFOFEST
2003., održan od 28. rujna do 3. listopada u Budvi, nedvojbeno je
protekao u znaku svoga desetog rođendana. Ozračje jubileja osjećalo
se na svakome koraku, od priznanja i nagrada koje su podijeljene
za desetogodišnju vjernost, odnosno, za sudjelovanje na svim
dosadašnjim manifestacijama, preko glamuroznoga vatrometa nad
zidinama staroga grada pa do tiskanja posebne monografije s
retrospektivom dosadašnjih festivala. Počasno, prvo mjesto u
dijelu monografije s osvrtima sudionika koji su svojim iznimnim
doprinosom obilježili INFOFEST, pripalo je Ake Enellu,
predsjedniku Ericssona Nikole Tesle, kompanije koja na ovome tržištu
ima važnu ulogu kada je riječ o telekomunikacijama.
Na
poziv Stručnoga odbora Festivala, naša je kompanija, već treći
put za redom, sudjelovala na ovome skupu, izazvavši veliko
zanimanje poslovnih posjetitelja i medija. Događanja na
INFOFEST-u i ove su godine bila organizirana kroz različite
programske forme i sadržajne cjeline, a pokrovitelj ove međunarodne
manifestacije već je tradicionalno Vlada Republike Crne Gore.
Plenarnu
prezentaciju u atraktivnom terminu prvoga dana predavanja održala
je Gordana Kovačević, potpredsjednica Ericssona Nikole
Tesle. Velika kongresna dvorana bila je do posljednjega mjesta
popunjena stručnjacima, poslovnim ljudima i novinarima koji su sa
zanimanjem pratili izlaganje o novim konceptima cjelovitih
komunikacijskih rješenja s-kraja-na kraj te o ulozi ETK na
regionalnome telekom tržištu.
Spomenuta
prezentacija, ali i izložena komunikacijska rješenja koja su
sadržavala Ericsson DSL Access (EDA), Wireless LAN sa pristupom
javnoj i privatnoj domeni te novi BusinessPhone verzije 6.0
privukla su novinare više najgledanijih tamošnjih TV postaja.
Vijesti, izjave i intervjui s predstavnicima ETK postali su,
tijekom trajanja Festivala, sastavnim dijelom ukupno desetak
Dnevnika, raznih prigodnih emisija i emisija
znanstveno-obrazovnoga programa.
Jedna
od ključnih odrednica INFOFEST-a, koju organizatori često
spominju, jest da na njemu nema samo posjetitelja – svi su
sudionici. Točno - sudeći po zanimanju prisutnih i povremenim gužvama
na našem izložbenom prostoru. Učinkovita ekipa, sastavljena od
stručnjaka Centra za komunikacijska rješenja, usluge i logistiku
i Kompanijskih komunikacija, uz pomoć Poslovnih sustava i Podrške
poslovanju te zahvaljujući zalaganju «domaćina» Davora Rogića
iz KAM-a BiH i Montenegro, uživo je brojnim poslovnim gostima
prezentirala rješenja prilagođena upravo njihovim
komunikacijskim potrebama.
Značaj
našega nastupa na Festivalu u Budvi, uz posjete tamošnjih značajnih
menadžera i ministara te izlaganje Gordane Kovačević, dodatno
je naglašen i dolaskom Thomasa Svanefalka, direktora
Marketinga i prodaje ETK, Tibora Jergera, KAM-a Poslovnih
sustava te Snježane Bahtijari, direktorice Kompanijskih
komunikacija.
Ove su godine na
Ericssonovom izložbenom prostoru posebno bili zastupljeni
proizvodi iz područja poslovnih sustava. Opravdanost takve odluke
potkrijepilo je i povećano zanimanje manjih i srednjih tvrtki
upravo za taj dio naše liste proizvoda i usluga. Nije stoga čudno
da je i Marko Verbovšek, menadžer koji je u Ericsson
Enterprise – EMEA zadužen za poslovanje s istovrsnom jedinicom
u ETK također iskoristio baš INFOFEST za produbljivanje svojih
odnosa s važnim poslovnim partnerom.
Ambijentalno
prožimanje INFOFEST-a, orijentiranoga ka suvremenoj tehnologiji i
mediteranska opuštenost prekrasnoga budvanskoga starog grada
uspješno je ove godine naglašena atraktivnim vatrometom i još
nekim naizgled neozbiljnijim pratećim sadržajima. Tako je preko
1300 sudionika, iz ukupno 18 zemalja, jubilarni INFOFEST ipak,
vjerojatno, zapamtilo ponajviše po kanskom ozračju koji su
organizatori vrlo dosljedno pokušavali udahnuti desetogodišnjem
slavljeniku.
J.Glavaš |
|