ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 10 - 2003.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Doručak s Ericssonom
t.gif (43 bytes)


Njegujemo partnerstvo s kupcima

Novi oblici komunikacije s kupcima u sve složenijim uvjetima na tržištu telekomunikacija usmjereni su na tješnje međusobno povezivanje isporučitelja i korisnika opreme i usluga. Logika na kojoj se temelji takav pristup je jednostavna i jasna: bolje međusobno poznavanje nužno dovodi i do boljega uzajamnoga razumijevanja te isporučitelj učinkovitije može zadovoljiti potrebe i želje svojih kupaca. U Ericssonu Nikoli Tesli, u sladu s takvom strategijom odnosa s kupcima, kontinuirano se osmišljavaju novi vidovi komunikacije s kupcima. Prezentacija proizvoda i usluga u vidu kazališne predstave, recimo, lansirana kao novi oblik komunikacije s kupcima i poslovnim partnerima iz jedinice za Poslovne sustave, dobar je primjer takvoga pristupa. Iz iste jedinice stiže i nova akcija, serija jutarnjih domjenaka koja je, prigodno, nazvana "Doručak s Ericssonom".


U zagrebačkom Sheratonu kompanija Ericsson Nikola Tesla, preciznije jedinica za Poslovne sustave, održala je prvu u seriji jutarnjih susreta stručnjaka za poslovne sustave i njihovih kupaca u Hrvatskoj. Time je veoma uspješno započet projekt pod nazivom "Doručak s Ericssonom". Doručak, pa projekt, pomislit će mnogi!? No ne dajte se zavarati, unatoč neformalnoj atmosferi druženja svih zainteresiranih za Ericssonova najnovija rješenja u području poslovnih sustava, riječ je doista o pravom komunikacijskom projektu čiji je cilj na jednostavan, pristupačan i zabavan način kupce upoznati s novinama s kojima Ericsson izlazi na svjetsko, pa i na naše domaće, tržište poslovnih sustava.

Tema prvoga takvoga druženja koje je održano između devet i jedanaest sati 2. listopada ove godine u Hotelu Sheraton odnosila se na Ericssonova rješenja u poslovnom okruženju utemeljena na Internet protokolu. Gotovo stotinu gostiju imalo je prilike čuti nešto više o IP orijentiranim sustavima i platformama, IP umrežavanju te korisničkim IP terminalima i klijentima. Budući da su stručnjaci jedinice za Poslovne sustave svjesni kako teorija bolje "sjeda" ukoliko je potkrijepljena praksom, neka od ovih rješenja bila su i demonstrirana na licu mjesta, što su gosti popratili s velikim zanimanjem.

Uz Ericsson najbolji ostaju najbolji
Ericssonova stručnost i atraktivnost rješenja za poslovne sustave utemeljena na Internom protokolu došla je do punoga izražaja. Nakon što je goste na "Doručku" pozdravio direktor za Poslovne sustave Ericssona Nikole Tesle, Tibor Jerger predavači iz te organizacijske jedinice, Stanislav Kalman i Ivica Španić uspjeli su u kontekstu Ericssonovih rješenja utemeljenih na Internet protokolu na zanimljiv i pristupačan način gostima na "doručku" predstaviti sustav MD110, Business Phone sustav, IP terminale i klijente. Posebnu pozornost izazvala su neka rješenja za rad kod kuće.

Ivo Poluta, voditelj odjela za telekomunikacije iz FINA-e koji nije prvi put bio na jednoj od prezentacija mogućnosti Ericssonovih poslovnih sustava ovako je komentirao događanje:
"Kao i uvijek, kada Ericsson organizira event, i ovaj, 'Doručak s Ericssonom' bio je zanimljiv i koristan događaj. Drago mi je što sam mu prisustvovao. Bila je to odlična prilika za druženje s kolegama iz struke, a ujedno i najava nove verzije Ericssonovoga sustava MD110 te njegovih mogućnosti oplemenjenih IP tehnologijom. U globalu sam upoznat s novostima s IP područja, no bilo je korisno čuti na koji način ih Ericsson primjenjuje u svojim poslovnim sustavima."

Srećko Jurina, sistem inženjer iz Sektora telekomunikacija i podrške korisnicima u Privrednoj banci Zagreb zadovoljan je druženjem na "Doručku s Ericssonom". On kaže:
"U principu su ovakva, pa i Ericssonova okupljanja ljudi koji djeluju na području poslovnih sustava veoma korisna prvenstveno zbog kontakata koji se tijekom njih ostvaruju. Uvijek osobni susret i razmjena iskustava s kolegama iz struke dobro dođu, imaš priliku usporediti se s drugima, vidjeti koje se nove mogućnosti nude te saznati kakav pristup drugi imaju problemu o kojemu trenutačno razmišljaš. Budući da s Ericssonom Nikolom Teslom veoma blisko surađujemo, ljetos smo, recimo, zajedno ušli u realizaciju dva značajna VoIP pilot projekta, u pogledu tehnologije za nas na 'Doručku s Ericssonom' nije bilo velikih iznenađenja. No, korisnih druženja i širenja vidika uz razmjenu iskustava u opuštenoj atmosferi nikad dosta."

Usredotočenost na nove tehnologije
Priči tu nije kraj. Krajem listopada, naime, održan je i drugi skup sličnih organizacijskih parametara, no naravno, s drugom temom: Business Phone. U sklopu toga druženja je Ivica Španić iznio glavne nove funkcionalnosti toga Ericssonovoga sustava kao što su mobilni korisnik, integrirano združeno poručivanje (Integrated Unified Messaging), podrška novoj generaciji telefona i sl.
Početkom prosinca jedinica za Poslovne sustave organizira i treće okupljanje na "Doručku", ovaj put s temom: Mobilne poslovne komunikacije. Kao predavače najavljujemo Stanislava Kalmana i Darka Šobara, gosta- izlagača iz Centra za komunikacijska rješenja usluge i logistiku u Ericssonu Nikoli Tesli.

Na kraju, navedimo i to kako je cijeli ovaj sustav uspješno upogonila Sandra Živković, menadžer za marketing u jedinici za Poslovne sustave i voditeljica projekta. Od nje nešto više saznajemo o ciljevima s kojima je "Doručak s Ericssonom" pripremljen:
"Za razliku od naših velikih godišnjih događanja na kojima je obično prisutan širi krug naših kupaca, poslovnih partnera i predstavnika medija i koji su usmjereni na izgradnju pozitivnoga Ericssonovoga imidža kada je riječ o poslovnim sustavima, 'Doručak s Ericssonom' osmišljen je uz veću usredotočenost na stručne tehničke pojedinosti koje Ericsson uvodi u novim verzijama svojih poslovnih sustava utemeljenih na IP telefoniji. Željeli smo segmentirano predstaviti nove komunikacijske mogućnosti i prednosti Ericssonovih sustava, pa smo cijeli događaj koncipirali u tri odvojene sesije s tri različite centralne teme i začinili ih ležernim druženjem na kraju. Povrh toga, željeli smo se uskladiti s novim korporativnim trendovima u predstavljanju poslovnih sustava kao veoma važnoga segmenta Ericssonove ponude. Sličnu seriju predavanja do sada su u korporaciji upriličile jedino kompanije u Švedskoj i Norveškoj. Ericsson Nikola Tesla i tu je, dakle, među prvima."

                                                                                     J. Lončar

 

 

[Ericssonovi kupci poslovnih sustava i poslovni partneri s pažnjom prate službeni dio "Doručka s Ericssonom".]

 

Tehnička podrška

©Copyright    

07-11-2003