|
Najnovija
revizija Ericssonovih poslovnih sustava BC12
U
švicarskome gradu Montreuxu, Ericsson Enterprise je nedavno
organizirao, za oko petstotinjak uzvanika, godišnji susret
predstavnika svojih najvećih partnera i njihovih najznačajnijih
kupaca pod zanimljivim nazivom 48 Hours Business Forum. Kao
predstavnici Ericssona Nikole Tesle iz KAM-a Poslovni sustavi
skupu su bili nazočni Tibor Jerger, Key Account Manager, dr.
Dubravko Cej, njegov zamjenik i Sandra Živković, Marketing
Manager. Fokus je ove godine bio na reviziji MD110 BC12 i BP6.0,
Internet Protokolu i mobilno orijentiranim rješenjima poslovnih
sustava.
Takav
skup svake je godine prilika za prezentaciju najnovijih
Ericssonovih rješenja u području poslovnih sustava. Za sve
prisutne globalnu prezentaciju održao je Lars Svensson,
CEO Ericsson Enterprise. Drugoga dana internoga «summita» održane
su 4 odvojene prezentacije na kojima su detaljno, uz žive
demonstracije, prikazana najnovija dostignuća u poslovnim
sustavima glede umrežavanja, aplikacija, formiranja kontakt
centara te poslovnih sustava za mala i srednja poduzeća.
Kako
je naglasio Lars Svensson, najnovija generacija IP i mobilnih
Ericssonovih poslovnih sustava slijedi korporativnu poslovnu
filozofiju. U središtu pozornosti su isključivo prednosti za
krajnjega korisnika, njegovo zadovoljstvo, doprinos internoj
efikasnosti i smanjenje troškova poslovanja.
Ericssonova
orijentacija na Internet protokol i mobilnost poslovnih sustava,
što je u skladu s tržišnim trendovima, logična je posljedica
njegova položaja na svjetskom tržištu telekomunikacija na
kojemu ima vodeći tržišni udjel u fiksnoj telefoniji, i što je
danas posebno važno, u mobilnoj telefoniji sustava GSM, 2,5
(GPRS) i 3 (WCDMA) generacije.
U
godinama koje dolaze poslovni sustavi revizije BC 12, dakle
njihove temeljne karakteristike kao što su IP i mobilnost, bit će
sve traženije među velikim, srednjim i malim poduzećima, na što
već sada ukazuju zahtjevi kupaca s najrazvijenijih tržišta
Zapadne Europe i Amerike. Naime, suvremeni poslovni procesi nameću
sve veću mobilnost zaposlenika pa se zbog efikasnosti javlja i
potreba da budu dostupni sa svakoga mjesta i u svako vrijeme.
Pretpostavlja se da će za dvije godine u Europi svako poduzeće s
više od 500 zaposlenika uvesti mobilni poslovni sustav s
potrebnim aplikacijama.
Naravno,
Ericsson poklanja posebnu pozornost razvoju različitih aplikacija
koje unaprjeđuju i olakšavaju život u poslovnome okruženju,.i
na tom planu prednjači među konkurentima. Riječ je o
personaliziranim poslovnim aplikacijama (PIM, SMS, Voicemail,
Automated Attendant) i horizontalnim mobilnim aplikacijama (Mobile
intranet, Mobile Extension, Mobile e-mail), uredskim aplikacijama
(Unified Msg, Mobile IM, FFA, SFA, CRM) i aplikacijama tipa
Back-End (Speech Service, SCM, ERP). Posebno je važno napomenuti
da je Ericsson uspostavio multimedijalne kontakt centre za
korisnike svojih poslovnih sustava što je velika prednost u
odnosu na dosadašnje Call centre.
Prednost
Ericssonovih poslovnih sustava, kao u ostalom i svih ostalih
komunikacijskih sustava koje isporučuje, je u tome što se omogućava
nadogradnja nove revizije na postojeće MD110 centrale, odnosno,
postupne promjene u skladu s potrebama krajnjega korisnika, a ne
isključivo nabava novih sustava.
Koristimo
ovu priliku da bismo naglasili kako je Ericsson Nikola Tesla već
ugovorio nadogradnju postojećih i isporuku novih poslovnih
sustava MD110, revizije BC 12, i to HEP-u u Hrvatskoj i
Belgorodenergu u Rusiji, što su prvi ugovori te vrste u
spomenutim zemljama.
D. Kobsa
|
|