ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 10 - 2003.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja

Internet Protokol i mobilno orijentirana rješenja poslovnih
    sustava

t.gif (43 bytes)

Najnovija revizija Ericssonovih poslovnih sustava BC12  

U švicarskome gradu Montreuxu, Ericsson Enterprise je nedavno organizirao, za oko petstotinjak uzvanika, godišnji susret predstavnika svojih najvećih partnera i njihovih najznačajnijih kupaca pod zanimljivim nazivom 48 Hours Business Forum. Kao predstavnici Ericssona Nikole Tesle iz KAM-a Poslovni sustavi skupu su bili nazočni Tibor Jerger, Key Account Manager, dr. Dubravko Cej, njegov zamjenik i Sandra Živković, Marketing Manager. Fokus je ove godine bio na reviziji MD110 BC12 i BP6.0, Internet Protokolu i mobilno orijentiranim rješenjima poslovnih sustava.

Takav skup svake je godine prilika za prezentaciju najnovijih Ericssonovih rješenja u području poslovnih sustava. Za sve prisutne globalnu prezentaciju održao je Lars Svensson, CEO Ericsson Enterprise. Drugoga dana internoga «summita» održane su 4 odvojene prezentacije na kojima su detaljno, uz žive demonstracije, prikazana najnovija dostignuća u poslovnim sustavima glede umrežavanja, aplikacija, formiranja kontakt centara te poslovnih sustava za mala i srednja poduzeća.

Kako je naglasio Lars Svensson, najnovija generacija IP i mobilnih Ericssonovih poslovnih sustava slijedi korporativnu poslovnu filozofiju. U središtu pozornosti su isključivo prednosti za krajnjega korisnika, njegovo zadovoljstvo, doprinos internoj efikasnosti i smanjenje troškova poslovanja.

Ericssonova orijentacija na Internet protokol i mobilnost poslovnih sustava, što je u skladu s tržišnim trendovima, logična je posljedica njegova položaja na svjetskom tržištu telekomunikacija na kojemu ima vodeći tržišni udjel u fiksnoj telefoniji, i što je danas posebno važno, u mobilnoj telefoniji sustava GSM, 2,5 (GPRS) i 3 (WCDMA) generacije.

U godinama koje dolaze poslovni sustavi revizije BC 12, dakle njihove temeljne karakteristike kao što su IP i mobilnost, bit će sve traženije među velikim, srednjim i malim poduzećima, na što već sada ukazuju zahtjevi kupaca s najrazvijenijih tržišta Zapadne Europe i Amerike. Naime, suvremeni poslovni procesi nameću sve veću mobilnost zaposlenika pa se zbog efikasnosti javlja i potreba da budu dostupni sa svakoga mjesta i u svako vrijeme. Pretpostavlja se da će za dvije godine u Europi svako poduzeće s više od 500 zaposlenika uvesti mobilni poslovni sustav s potrebnim aplikacijama.

Naravno, Ericsson poklanja posebnu pozornost razvoju različitih aplikacija koje unaprjeđuju i olakšavaju život u poslovnome okruženju,.i na tom planu prednjači među konkurentima. Riječ je o personaliziranim poslovnim aplikacijama (PIM, SMS, Voicemail, Automated Attendant) i horizontalnim mobilnim aplikacijama (Mobile intranet, Mobile Extension, Mobile e-mail), uredskim aplikacijama (Unified Msg, Mobile IM, FFA, SFA, CRM) i aplikacijama tipa Back-End (Speech Service, SCM, ERP). Posebno je važno napomenuti da je Ericsson uspostavio multimedijalne kontakt centre za korisnike svojih poslovnih sustava što je velika prednost u odnosu na dosadašnje Call centre.

Prednost Ericssonovih poslovnih sustava, kao u ostalom i svih ostalih komunikacijskih sustava koje isporučuje, je u tome što se omogućava nadogradnja nove revizije na postojeće MD110 centrale, odnosno, postupne promjene u skladu s potrebama krajnjega korisnika, a ne isključivo nabava novih sustava.

Koristimo ovu priliku da bismo naglasili kako je Ericsson Nikola Tesla već ugovorio nadogradnju postojećih i isporuku novih poslovnih sustava MD110, revizije BC 12, i to HEP-u u Hrvatskoj i Belgorodenergu u Rusiji, što su prvi ugovori te vrste u spomenutim zemljama.       

                                                                                         D. Kobsa

 

 

 

 

Tehnička podrška

©Copyright    

07-11-2003