ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 12 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Integracija komunikacijskih rješenja viđena novim očima
t.gif (43 bytes)

Tržišna jedinica Srednja Europa

Članovi korporativne jedinice Sustavi, u suradnji s jedinicom za Komunikacijska rješenja i podršku prodaji na razini tržišta Srednje Europe, organizirali su, krajem studenoga, u našoj kompaniji radionicu s temom: Ponovno korištenje komunikacijskih rješenja. Sudionici radionice, uz stručnjake Ericssona Nikole Tesle, bili su i kolege iz Ericssona u Poljskoj, Mađarskoj i Švedskoj.

"Radionicu smo organizirali s namjerom da utvrdimo zajedničko stajalište o kreiranju komunikacijskih rješenja i njihovoj ponovnoj upotrebi u novim scenarijima. Jedan od ciljeva radionice bio je i pridonijeti razvijanju tješnje suradnje između jedinice za Komunikacijska rješenja i podršku prodaji u Srednjoj Europi i korporativne jedinice Sustavi. U tomu će, nadamo se, značajnu ulogu odigrati Centar za kompetencije o komunikacijskim rješenjima (Solution Competence Center)," komentirao je jedan od predavača u sklopu radionice, Stig Persson, iz korporativne jedinice za Upravljanje rješenjima (Solution System Management).

Sudionici su imali prilike čuti nove informacije iz užega područja kojim se bave te razmijeniti nove ideje i dosadašnja dobra i loša iskustva. U sklopu radionice održano je i nekoliko debatnih sesija s temama vezanim uz budućnost komunikacijskih rješenja, mogućnosti i zapreke korištenja već postojećih rješenja u novim scenarijima te konkretne prijedloge koji su se odnosili na rad već spomenutoga Centra za kompetencije.

"Bila je to radionica s neobično visokom razinom aktivnosti i konstantnim dotokom novih prijedloga i ideja. Svi će prijedlozi biti spomenuti u našem izvještaju kojega ćemo pripremiti nakon radionice, a odabrat ćemo i one na koje se vrijedi usredotočiti kako bi se dobili konkretni rezultati. Tijekom prvoga tromjesečja iduće godine naša nastojanja bit će usmjerena na kvalitetno funkcioniranje Centra za kompetencije o komunikacijskim rješenjima u okviru tržišta Srednja Europa te ćemo jasnije definirati odnos i načine rada i komuniciranja Centra i korisnika," kaže Lars Garneij, jedan od voditelja radionice iz korporativne jedinice za Upravljanje resursima i projektima (Resource and Assignment Control).

Ova će radionica, održana u Zagrebu, poslužiti kao model pokretanja Centara za kompetencije o komunikacijskim rješenjima i u drugim regijama te time njen značaj nadilazi okvire tržišne jedinice Srednja Europa. Kako potvrđuju gosti iz korporacije, Ericsson Nikola Tesla se pokazao kao dobar domaćin, a stručnjaci koji su u radionici sudjelovali svojim su profesionalnim i predanim pristupom oplemenili ciljeve s kojima je radionica zamišljena. Jedna od sudionica, Agata Truszkowska, rukovoditeljica jedinice za Rješenja i proizvode u mobilnim mrežama (Mobile Networks Solutions & Product Management) iz Poljske, zaključila je: "Moj cjeloviti dojam s radionice je veoma pozitivan i optimističan."

J. Lončar

 

 

[Ovakvih je živahnih rasprava tijekom radionice bilo neuobičajeno mnogo.]

Tehnička podrška

©Copyright    

18-12-2002