ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 12 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Početak trajnog prijateljstva
t.gif (43 bytes)

Suradnja s Ekonomskim fakultetom u Zagrebu

Puno je puta u ovim i inim drugim novinama pisano o uspješnoj suradnji Ericssona Nikole Tesle s visoko-obrazovnim ustanovama u zemlji, prije svega s Fakultetom elektrotehnike i računarstva kao "rasadnikom naših stručnih kadrova". Međutim, na pomolu je novo partnerstvo - između Kompanijskih komunikacija i Ekonomskoga fakulteta. Naime, 28. studenoga Snježana Bahtijari, direktorica Kompanijskih komunikacija, pozvana je da za studente na postdiplomskome studiju marketinga održi cjelovito predavanje o utjecaju marketinških i komunikacijskih aktivnosti na poslovanje Ericssona Nikole Tesle. Poziv je uslijedio nakon uspješne suradnje komunikatora naše kompanije s prof. dr. Tanjom Kesić u pripremi njene knjige "Marketinško komuniciranje" u kojoj će se naći i mnogi primjeri iz komunikacijske prakse Ericssona Nikole Tesle.

Tridesetak polaznika postdiplomskoga studija iz marketinga na zagrebačkome Ekonomskom fakultetu podijelilo je, dakle, iskustva s članovima tima ETK Kompanijskih komunikacija. Događaj koji je bio zamišljen kao jedno u nizu predavanja pretvorio se u pravi marketinški potez te su postdiplomci na licu mjesta mogli "okusiti" o kakvom se proizvodu radi. I to doslovno, u neku ruku, jer su za potpuni doživljaj na stolu bili i Ericssonovi bomboni. Snježana Bahtijari prisutnima je u dvije jednosatne sesije ispričala priču o prepletanju komunikacijskih i marketinških aktivnosti usmjerenih na stvaranje dobre percepcije o našoj kompaniji i Ericssonu na svim tržištima na kojima djeluje. Posebnu pozornost direktorica Kompanijskih komunikacija Ericssona Nikole Tesle u svojoj je prezentaciji posvetila zahtjevnoj zadaći koja se ispriječila pred komunikacijskim timom naše kompanije s dolaskom Ericssona kada se kompanija počela transformirati iz tradicionalnoga dobavljača telekom opreme u kompaniju znanja. Kako javnosti objasniti razliku? Posebnu teškoću u tomu poslu predstavljala je činjenica da se novi proizvod kompanije - softver, komunikacijska rješenja, znanje ne može niti opipati, niti vidjeti niti pomirisati. Kako predstaviti nešto nevidljivo? Kako postići da javnost u Hrvatskoj i na izvoznim tržištima na kojima djeluje Ericsson Nikola Tesla stavlja znak jednakosti između Ericssonova imena i kompanije broj jedan? Sve tajne komunikacijskoga zanata koje primjenjuje i zna naš kompanijski komunikacijski tim na konkretnim su primjerima ilustrirane i analizirane. A rezultat znamo: Ericsson Nikola Tesla je kompanija koja je, kada je o telekom području riječ, ostvarila najveću prisutnost u hrvatskome medijskom prostoru tijekom prvih devet mjeseci ove godine.
"Prisustvo Ericssona Nikole Tesle u stručnim krugovima koji nisu isključivo vezani za područje telekomunikacija, već za marketinško komuniciranje i odnose s javnošću, predstavlja novi izazov za kompanijin komunikacijski tim. To je, ujedno, i priznanje za visoku razinu rezultata koje ostvarujemo u svojemu nastojanju da stvaranjem dobroga imidža o kompaniji u zemlji i na stranim tržištima na kojima poslujemo pridonesemo poslovnome uspjehu naše kompanije. Činjenica da smo pozvani predstaviti se kolegama koji rade u istome području kako bi oni iz naših svakodnevnih aktivnosti učili i prepoznali područja za vlastito usavršavanje dokaz je da su naše Kompanijske komunikacije na dobrome putu te da svoj posao obavljaju profesionalno i uspješno, " komentirala je nakon prezentacije Snježana Bahtijari.

Dojmovi sudionika

U stanci predavanja prisutni su se postdiplomci imali prilike družiti s članovima jedinice Kompanijske komunikacije te razmijeniti iskustva i postaviti pitanja o određenim područjima rada. Ali, to smo vrijeme iskoristili i kako bismo od kolega čuli dojmove koje će ponijeti s prezentacije.

Prof. dr. Tanja Kesić s Ekonomskoga fakulteta u Zagrebu, na čiji je poziv organizirana prezentacija, rekla nam je:
"Kao što smo i očekivali prezentacija marketinških i komunikacijskih aktivnosti Ericssona Nikole Tesle bila je na vrhunskoj razini. Bilo je to predstavljanje kompanije na najbolji mogući način. Veoma jasno i dojmljivo predstavljen nam je značaj koji kompanijske komunikacije imaju u povezivanju onoga što Ericsson Nikola Tesla radi s imidžom koji kompanija projicira u javnosti i prema vlastitim zaposlenicima. Posebno mi je drago što se mojim studentima predstavio tim koji je u svojim aktivnostima uspio povezati sve elemente marketinške komunikacije te postići maksimalnu sinergiju koja može proizaći iz takvoga načina rada."

Alen Gojčeta, direktor Prodaje i marketinga u Optima Grupi:
"Budući da se Optima Grupa bavi prodajom call centara i sustavima za uspostavljanje odnosa s korisnicima, a to su tehnološka rješenja koja imaju ishodište u marketinškim strategijama, odlučio sam se za ovaj poslijediplomski studij na Ekonomskom fakultetu. Smatram da ću tako našim korisnicima i partnerima moći pomoći da na najbolji način usklade tehnologiju s poslovnim potrebama. Predavanje koje je pripremio komunikacijski tim Ericssona Nikole Tesle, premda prilično dugo i prvenstveno usmjereno na marketinšku prezentaciju vlastite kompanije, bilo je korisno utoliko što je jasno ocrtalo dobru organizaciju i dobro postavljen fokus marketinških i komunikacijskih aktivnosti prema Ericssonovom osnovnom području poslovanja. Prezentiran nam je veoma zanimljiv koncept pa vjerujem da ćemo neka od saznanja moći primijeniti i u vlastitoj radnoj sredini."

Nevena Pivac, članica marketing tima Mesne industrije Braća Pivac:
"Mesna industrija Braća Pivac privatno je poduzetništvo sa sjedištem u Vrgorcu i prodajnim centrima u cijeloj Hrvatskoj. Osobno sam, uz rad u marketingu te obiteljske tvrtke, kao njen predstavnik prisutna i u Upravi manje tvrtke - Mesne industrije Bermes koja je smještena u Zaprešiću. S obzirom na tržišno poslovanje marketinško komuniciranje i odnosi s javnošću imaju sve značajniji utjecaj na uspješnost poslovanja. Ono što smo danas čuli o radu komunikacijskoga tima Ericssona Nikole Tesle i kompaniji u cjelini može nas samo potaknuti da sami sebi zadamo visoki cilj te nastojimo biti najbolji u području u kojemu poslujemo. Rijetko se u Hrvatskoj nađe kompanija koja toliko mnogo pozornosti pridaje razvoju kompetencija svojih zaposlenika i stvaranju zadovoljstva na radnome mjestu. S tom unutarnjom snagom moguće je jurišati na vodeće mjesto na tržištu. Smatram da bi i posjet kompaniji bio iznimno koristan, jer premda smo za Ericsson Nikolu Teslu čuli i znamo otprilike čime se bavi, danas smo stekli novu sliku o toj kompaniji te postali svjesni da koristimo neke od njenih proizvoda i usluga, a da to nismo niti znali."

J. Lončar

 

 

[Prof. dr. Tanja Kesić svojim studentima najavljuje prezentaciju Snježane Bahtijari, direktorice Kompanijskih komunikacija u našoj kompaniji.]

[Nevena Pivac, članica marketing tima Mesne industrije Braća Pivac i Alen Gojčeta, direktor Prodaje i marketinga u Optima Grupi listaju "Komunikacije" u pauzi predavanja.]

Tehnička podrška

©Copyright    

18-12-2002