|
Suradnja s Ekonomskim fakultetom u Zagrebu
Puno
je puta u ovim i inim drugim novinama pisano o uspješnoj suradnji
Ericssona Nikole Tesle s visoko-obrazovnim ustanovama u zemlji,
prije svega s Fakultetom elektrotehnike i računarstva kao
"rasadnikom naših stručnih kadrova". Međutim, na
pomolu je novo partnerstvo - između Kompanijskih komunikacija i
Ekonomskoga fakulteta. Naime, 28. studenoga Snježana Bahtijari,
direktorica Kompanijskih komunikacija, pozvana je da za studente
na postdiplomskome studiju marketinga održi cjelovito predavanje
o utjecaju marketinških i komunikacijskih aktivnosti na
poslovanje Ericssona Nikole Tesle. Poziv je uslijedio nakon uspješne
suradnje komunikatora naše kompanije s prof. dr. Tanjom Kesić u
pripremi njene knjige "Marketinško komuniciranje" u
kojoj će se naći i mnogi primjeri iz komunikacijske prakse
Ericssona Nikole Tesle.
Tridesetak
polaznika postdiplomskoga studija iz marketinga na zagrebačkome
Ekonomskom fakultetu podijelilo je, dakle, iskustva s članovima
tima ETK Kompanijskih komunikacija. Događaj koji je bio zamišljen
kao jedno u nizu predavanja pretvorio se u pravi marketinški
potez te su postdiplomci na licu mjesta mogli "okusiti"
o kakvom se proizvodu radi. I to doslovno, u neku ruku, jer su za
potpuni doživljaj na stolu bili i Ericssonovi bomboni. Snježana
Bahtijari prisutnima je u dvije jednosatne sesije ispričala
priču o prepletanju komunikacijskih i marketinških aktivnosti
usmjerenih na stvaranje dobre percepcije o našoj kompaniji i
Ericssonu na svim tržištima na kojima djeluje. Posebnu pozornost
direktorica Kompanijskih komunikacija Ericssona Nikole Tesle u
svojoj je prezentaciji posvetila zahtjevnoj zadaći koja se
ispriječila pred komunikacijskim timom naše kompanije s dolaskom
Ericssona kada se kompanija počela transformirati iz
tradicionalnoga dobavljača telekom opreme u kompaniju znanja.
Kako javnosti objasniti razliku? Posebnu teškoću u tomu poslu
predstavljala je činjenica da se novi proizvod kompanije -
softver, komunikacijska rješenja, znanje ne može niti opipati,
niti vidjeti niti pomirisati. Kako predstaviti nešto nevidljivo?
Kako postići da javnost u Hrvatskoj i na izvoznim tržištima na
kojima djeluje Ericsson Nikola Tesla stavlja znak jednakosti između
Ericssonova imena i kompanije broj jedan? Sve tajne
komunikacijskoga zanata koje primjenjuje i zna naš kompanijski
komunikacijski tim na konkretnim su primjerima ilustrirane i
analizirane. A rezultat znamo: Ericsson Nikola Tesla je kompanija
koja je, kada je o telekom području riječ, ostvarila najveću
prisutnost u hrvatskome medijskom prostoru tijekom prvih devet
mjeseci ove godine.
"Prisustvo Ericssona Nikole Tesle u stručnim krugovima koji
nisu isključivo vezani za područje telekomunikacija, već za
marketinško komuniciranje i odnose s javnošću, predstavlja novi
izazov za kompanijin komunikacijski tim. To je, ujedno, i
priznanje za visoku razinu rezultata koje ostvarujemo u svojemu
nastojanju da stvaranjem dobroga imidža o kompaniji u zemlji i na
stranim tržištima na kojima poslujemo pridonesemo poslovnome
uspjehu naše kompanije. Činjenica da smo pozvani predstaviti se
kolegama koji rade u istome području kako bi oni iz naših
svakodnevnih aktivnosti učili i prepoznali područja za vlastito
usavršavanje dokaz je da su naše Kompanijske komunikacije na
dobrome putu te da svoj posao obavljaju profesionalno i uspješno,
" komentirala je nakon prezentacije Snježana Bahtijari.
Dojmovi
sudionika
U stanci
predavanja prisutni su se postdiplomci imali prilike družiti s članovima
jedinice Kompanijske komunikacije te razmijeniti iskustva i
postaviti pitanja o određenim područjima rada. Ali, to smo
vrijeme iskoristili i kako bismo od kolega čuli dojmove koje će
ponijeti s prezentacije.
Prof.
dr. Tanja Kesić s Ekonomskoga fakulteta u Zagrebu, na čiji
je poziv organizirana prezentacija, rekla nam je:
"Kao što smo i očekivali prezentacija marketinških i
komunikacijskih aktivnosti Ericssona Nikole Tesle bila je na
vrhunskoj razini. Bilo je to predstavljanje kompanije na najbolji
mogući način. Veoma jasno i dojmljivo predstavljen nam je značaj
koji kompanijske komunikacije imaju u povezivanju onoga što
Ericsson Nikola Tesla radi s imidžom koji kompanija projicira u
javnosti i prema vlastitim zaposlenicima. Posebno mi je drago što
se mojim studentima predstavio tim koji je u svojim aktivnostima
uspio povezati sve elemente marketinške komunikacije te postići
maksimalnu sinergiju koja može proizaći iz takvoga načina
rada."
Alen
Gojčeta, direktor Prodaje i marketinga u Optima Grupi:
"Budući da se Optima Grupa bavi prodajom call centara i
sustavima za uspostavljanje odnosa s korisnicima, a to su tehnološka
rješenja koja imaju ishodište u marketinškim strategijama, odlučio
sam se za ovaj poslijediplomski studij na Ekonomskom fakultetu.
Smatram da ću tako našim korisnicima i partnerima moći pomoći
da na najbolji način usklade tehnologiju s poslovnim potrebama.
Predavanje koje je pripremio komunikacijski tim Ericssona Nikole
Tesle, premda prilično dugo i prvenstveno usmjereno na marketinšku
prezentaciju vlastite kompanije, bilo je korisno utoliko što je
jasno ocrtalo dobru organizaciju i dobro postavljen fokus marketinških
i komunikacijskih aktivnosti prema Ericssonovom osnovnom području
poslovanja. Prezentiran nam je veoma zanimljiv koncept pa vjerujem
da ćemo neka od saznanja moći primijeniti i u vlastitoj radnoj
sredini."
Nevena
Pivac, članica marketing tima Mesne industrije Braća Pivac:
"Mesna industrija Braća Pivac privatno je poduzetništvo sa
sjedištem u Vrgorcu i prodajnim centrima u cijeloj Hrvatskoj.
Osobno sam, uz rad u marketingu te obiteljske tvrtke, kao njen
predstavnik prisutna i u Upravi manje tvrtke - Mesne industrije
Bermes koja je smještena u Zaprešiću. S obzirom na tržišno
poslovanje marketinško komuniciranje i odnosi s javnošću imaju
sve značajniji utjecaj na uspješnost poslovanja. Ono što smo
danas čuli o radu komunikacijskoga tima Ericssona Nikole Tesle i
kompaniji u cjelini može nas samo potaknuti da sami sebi zadamo
visoki cilj te nastojimo biti najbolji u području u kojemu
poslujemo. Rijetko se u Hrvatskoj nađe kompanija koja toliko
mnogo pozornosti pridaje razvoju kompetencija svojih zaposlenika i
stvaranju zadovoljstva na radnome mjestu. S tom unutarnjom snagom
moguće je jurišati na vodeće mjesto na tržištu. Smatram da bi
i posjet kompaniji bio iznimno koristan, jer premda smo za
Ericsson Nikolu Teslu čuli i znamo otprilike čime se bavi, danas
smo stekli novu sliku o toj kompaniji te postali svjesni da
koristimo neke od njenih proizvoda i usluga, a da to nismo niti
znali."
J.
Lončar
|
|