ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 12 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Sustav upravljanja kvalitetom kao značajan poticaj za
usavršavanje
t.gif (43 bytes)

ETK/D - Institut za telekomunikacije

Nadzornu prosudbu sustava upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001:2000, koja se primjenjuje u području razvoja i istraživanja, u Ericssonu Nikoli Tesli proveli su 2. prosinca 2002. Goran Budiselić, voditelj prosudbe i Igor Bizjak, prosuditelj, oba iz Slovenskoga instituta za kvalitetu i mjeriteljstvo(SIQ).

Zapažanja nezavisnih prosuditelja, koji su analizirali načine na koje se u našoj istraživačko-razvojnoj jedinici primjenjuje sustav upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001, ukazuju na visoku razinu svijesti o potrebi primjene sustava kvalitete u svakodnevnome radu. Sveobuhvatno strateško planiranje primjenjuje se u svim jedinicama Instituta, na svim razinama, te se svi koraci procesa redovito i u potpunosti prate i bilježe. Mnogi pokazatelji poslovanja su u porastu u odnosu na prošlu godinu te su kroz njih očita postignuta poboljšanja. Logistika je dobro organizirana te bez ograničenja podržava cjelovito poslovanje Instituta. Suradnja s hrvatskim fakultetima ogledni je primjer suradnje privrede i znanosti u području istraživanja i novih znanstvenih spoznaja. Unatoč preopterećenosti stručnjaka Instituta koji su tijekom ove godine uspješno realizirali veoma zahtjevne i složene transfere, svi se poslovi obavljaju profesionalno i uz veliku usredotočenost na zadane ciljeve.
Preporuka je prosuditelja da se ubuduće osigura dostup i nadzor nad vanjskim dokumentima u skladu s Ericssonovim pravilima za rukovanje takvom vrstom dokumentacije. Uz to, u Institutu bi u idućem razdoblju valjalo uspješnost istraživačkih aktivnosti, uz rok za izvršenje i financijske pokazatelje, odrediti i nekim drugim parametrima.
U ime rukovoditeljskoga tima čija je zadaća, između ostaloga, i voditi brigu o provođenju sustava kvalitete u Institutu, nezavisnim prosuditeljima zahvalio se Ivan Mijačika, rukovoditelj za Podršku poslovanju u toj jedinici, koji je istaknuo:
"Tijekom 2002. Institut za telekomunikacije se u svome radu bio usredotočen na razvoj kompetencija i performanse - ključne elemente poslovnoga uspjeha. To se odrazilo i u ovoj prosudbi. Standard ISO 9001 u potpunosti podržava našu orijentaciju na kupca te naš projektni pristup realizaciji složenih radnih zadataka. Vjerujem da je i to jedan od važnih razloga zbog kojega se, kako ste primijetili, sustav upravljanja kvalitetom u našoj jedinice ne primjenjuje na mahove, tek prilikom prosudbi, već je inkorporiran u naše svakodnevno djelovanje i strategiju poslovanja."

J. Lončar

 

 

[Menadžeri u razgovoru s nezavisnim prosuditeljima - sustav kvalitete inkorporiran u svakodnevno poslovanje Instituta]

Tehnička podrška

©Copyright    

18-12-2002