|
ETK/D - Institut za telekomunikacije
Nadzornu
prosudbu sustava upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001:2000,
koja se primjenjuje u području razvoja i istraživanja, u
Ericssonu Nikoli Tesli proveli su 2. prosinca 2002. Goran Budiselić,
voditelj prosudbe i Igor Bizjak, prosuditelj, oba iz Slovenskoga
instituta za kvalitetu i mjeriteljstvo(SIQ).
Zapažanja
nezavisnih prosuditelja, koji su analizirali načine na koje se u
našoj istraživačko-razvojnoj jedinici primjenjuje sustav
upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001, ukazuju na visoku
razinu svijesti o potrebi primjene sustava kvalitete u
svakodnevnome radu. Sveobuhvatno strateško planiranje primjenjuje
se u svim jedinicama Instituta, na svim razinama, te se svi koraci
procesa redovito i u potpunosti prate i bilježe. Mnogi
pokazatelji poslovanja su u porastu u odnosu na prošlu godinu te
su kroz njih očita postignuta poboljšanja. Logistika je dobro
organizirana te bez ograničenja podržava cjelovito poslovanje
Instituta. Suradnja s hrvatskim fakultetima ogledni je primjer
suradnje privrede i znanosti u području istraživanja i novih
znanstvenih spoznaja. Unatoč preopterećenosti stručnjaka
Instituta koji su tijekom ove godine uspješno realizirali veoma
zahtjevne i složene transfere, svi se poslovi obavljaju
profesionalno i uz veliku usredotočenost na zadane ciljeve.
Preporuka je prosuditelja da se ubuduće osigura dostup i nadzor
nad vanjskim dokumentima u skladu s Ericssonovim pravilima za
rukovanje takvom vrstom dokumentacije. Uz to, u Institutu bi u idućem
razdoblju valjalo uspješnost istraživačkih aktivnosti, uz rok
za izvršenje i financijske pokazatelje, odrediti i nekim drugim
parametrima.
U ime rukovoditeljskoga tima čija je zadaća, između ostaloga, i
voditi brigu o provođenju sustava kvalitete u Institutu,
nezavisnim prosuditeljima zahvalio se Ivan Mijačika,
rukovoditelj za Podršku poslovanju u toj jedinici, koji je
istaknuo:
"Tijekom 2002. Institut za telekomunikacije se u svome radu
bio usredotočen na razvoj kompetencija i performanse - ključne
elemente poslovnoga uspjeha. To se odrazilo i u ovoj prosudbi.
Standard ISO 9001 u potpunosti podržava našu orijentaciju na
kupca te naš projektni pristup realizaciji složenih radnih
zadataka. Vjerujem da je i to jedan od važnih razloga zbog kojega
se, kako ste primijetili, sustav upravljanja kvalitetom u našoj
jedinice ne primjenjuje na mahove, tek prilikom prosudbi, već je
inkorporiran u naše svakodnevno djelovanje i strategiju
poslovanja."
J.
Lončar
|
|