|
Anketa koju već četvrti put za redom organizira stručni tim
Kompanijskih komunikacija, a kojom naši čitatelji s različitih
aspekata daju svoj sud o kompanijskome glasilu, pokazala je veliki
porast prosječne ocjene "Komunikacija" s 3,08 na 3,80.
Anketa se ispunjavala putem intraneta, a tri ispitanika postali su
sretni dobitnici knjiga.
Anketi se odazvalo čak 217 djelatnika, preko 20% zaposlenih, što
je više no dovoljno za reprezentativni uzorak. Od 217 sudionika
ankete 63% je muškoga spola, a 37% ženskoga. Najviše
anketiranih ima visoku stručnu spremu (79%), 13% srednju stručnu
spremu, 4% višu stručnu spremu, dok 4% ispitanika ima kategoriju
naobrazbe magistar/doktor. Kada je riječ o stažu, najveći broj
sudionika ankete svrstan je u dvije kategorije; od 20 do 30 godina
te do 5 godina radnoga staža.
Ovogodišnji
rezultati pokazuju da većina anketiranih često ili redovito čita
"Komunikacije". Časopis se izrazito više čita u
tiskanome nego u web izdanju iako je dostupan i na taj način koji
je najpogodniji za naše zaposlenike - čitatelje koji se nalaze
na projektima u Ericssonovim kompanijama širom svijeta.
Najzanimljivije rubrike su one koje govore o novim ugovorima,
aktualnostima te o kompanijskome životu.
Ocjenjeno je također da "Komunikacije" u velikoj mjeri
pridonose boljoj informiranosti zaposlenika i dosta razvijaju osjećaj
pripadnosti kompaniji. Prema mišljenju anketiranih, kompanijske
novine izlaze dovoljno često, a što se tiče vizualnoga izgleda,
zaposlenici su i više nego zadovoljni izgledom
"Komunikacija".
Prema
mišljenju sudionika ankete kompanijsko glasilo u velikoj mjeri
obrađuje teme primjerene području poslovanja ETK. Ocijenjeno je
da su i oglasi pridonijeli atraktivnosti izgleda
"Komunikacija". Detaljni grafički prikaz rezultata možete
naći na
http://www.etk.ericsson.se/actualities/komunikacije_report_03.xls.
Zahvaljujemo svima koji su sudjelovali u anketi jer nam je mišljenje
čitatelja iznimno važno. Vaše korisne prijedloge i primjedbe
ugradit ćemo u daljnje unaprjeđenje "Komunikacija".
S.
Marušić
|
|