ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 11/12 - 2003.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
ETK je Ericssonov Enterprise Premium Service partner
t.gif (43 bytes)


Poslovni sustavi

Korporacija Ericsson u području poslovnih sustava ima otprilike 400 partnera u cijelom svijetu. Ta partnerska mreža djeluje dvojako - kao prodajni i uslužni kanal. To konkretno znači da je oko 120 partnera angažirano u uslužnom segmentu, a ostali se bave prodajom poslovnih sustava. Ericsson Nikola Tesla djeluje na oba ta plana, a nakon nedavne prosudbe procesa u uslužnom segmentu kompaniji je priznat stupanj Premium partnera. Takvih je u korporaciji svega tridesetak.

Članstvo u Ericssonovoj grupi podrazumijeva podršku lidera na svjetskom telekomunikacijskom tržištu, ali i određenu obavezu da se slijede visoki standardi kvalitete, profesionalnosti i učinkovitosti. Biti među najboljima u toj grupi znači biti među najboljima u svijetu. Ericsson Nikola Tesla se u mnogim područjima potvrdio kao ravnopravni sudionik u korporativnim timovima koji okupljaju one najuspješnije, a kompanija se nedavno priključila i krugu najboljih na području poslovnih sustava.

"Svjesni snage kompetencija stručnjaka naše kompanije koji se bave poslovnim sustavima nismo htjeli propustiti priliku da se kandidiramo za Ericssonovoga Premium partnera. Nakon certifikacijskoga procesa koji je uključivao predaju zahtjeva te pripremu detaljnoga poslovnoga plana i liste proizvoda i usluga koje smo u stanju našim kupcima ponuditi i prosudbe odgovornih stručnih osoba iz korporacije, u segmentu usluga uspjeli smo u svom naumu te postali članom uskoga kruga najboljih u Ericssonu. Kada je riječ o našem prodajnom kanalu u području poslovnih sustava za sada smo tek korak od Premium razine te vjerujem kako ćemo, uz nekoliko korektivnih mjera, u idućoj godini i to uspjeti realizirati," komentira Sandra Živković, rukovoditeljica za marketing u jedinici za Poslovne sustave.

Otvaraju nam se nova vrata

U pripremi dokumentacije potrebne za kandidaturu veliki dio posla obavili su Dalibor Ljubić, sistem inženjer i Nikola Batistić, voditelj tima iz jedinice za Usluge, a oni ističu kako članstvo u grupi Premium partnera podrazumijeva i nove obaveze i nove pogodnosti. Naravno, puno truda će se u budućnosti ulagati u održavanje visoke razine kompetencija i kvalitete usluga, ali će zato našim stručnjacima biti omogućen dostup određenim bazama podataka koje će im tomu pomoći, bit će im na raspolaganju određeni besplatni edukativni programi te podrška stručnjaka iz drugih korporativnih timova. Kao Premium partner u području usluga u poslovnim sustavima Ericssonu Nikoli Tesli otvaraju se vrata i prema realizaciji regionalnih projekata. Uz Italiju i Austriju Hrvatska je tako postala regionalni centar za usluge u segmentu poslovnih sustava, što će u velikoj mjeri pridonijeti jačanju kompanijine pozicije na tržištima na kojima djeluje. S druge strane, mreža lokalnih partnera koji u području poslovnih sustava surađuju s Ericssonom Nikolom Teslom imat će u našoj kompaniji čvršće uporište za vlastiti razvoj i prodor na tržištu te ćemo za njih biti izvor stručnih kompetencija o najsuvremenijim komunikacijskim tehnologijama primijenjenim u poslovnim sustavima.

J. Lončar

 

 

[Lako je biti zapažen … ako ste najbolji: Ericsson Nikola Tesla - Ericssonov Enterprise Premium Service partner]

Tehnička podrška

©Copyright    

16-12-2003