Poslovni sustavi
Korporacija
Ericsson u području poslovnih sustava ima otprilike 400 partnera
u cijelom svijetu. Ta partnerska mreža djeluje dvojako - kao
prodajni i uslužni kanal. To konkretno znači da je oko 120
partnera angažirano u uslužnom segmentu, a ostali se bave
prodajom poslovnih sustava. Ericsson Nikola Tesla djeluje na oba
ta plana, a nakon nedavne prosudbe procesa u uslužnom segmentu
kompaniji je priznat stupanj Premium partnera. Takvih je u
korporaciji svega tridesetak.
Članstvo
u Ericssonovoj grupi podrazumijeva podršku lidera na svjetskom
telekomunikacijskom tržištu, ali i određenu obavezu da se
slijede visoki standardi kvalitete, profesionalnosti i učinkovitosti.
Biti među najboljima u toj grupi znači biti među najboljima u
svijetu. Ericsson Nikola Tesla se u mnogim područjima potvrdio
kao ravnopravni sudionik u korporativnim timovima koji okupljaju
one najuspješnije, a kompanija se nedavno priključila i krugu
najboljih na području poslovnih sustava.
"Svjesni
snage kompetencija stručnjaka naše kompanije koji se bave
poslovnim sustavima nismo htjeli propustiti priliku da se
kandidiramo za Ericssonovoga Premium partnera. Nakon
certifikacijskoga procesa koji je uključivao predaju zahtjeva te
pripremu detaljnoga poslovnoga plana i liste proizvoda i usluga
koje smo u stanju našim kupcima ponuditi i prosudbe odgovornih
stručnih osoba iz korporacije, u segmentu usluga uspjeli smo u
svom naumu te postali članom uskoga kruga najboljih u Ericssonu.
Kada je riječ o našem prodajnom kanalu u području poslovnih
sustava za sada smo tek korak od Premium razine te vjerujem kako
ćemo, uz nekoliko korektivnih mjera, u idućoj godini i to
uspjeti realizirati," komentira Sandra Živković,
rukovoditeljica za marketing u jedinici za Poslovne sustave.
Otvaraju
nam se nova vrata
U
pripremi dokumentacije potrebne za kandidaturu veliki dio posla
obavili su Dalibor Ljubić, sistem inženjer i Nikola
Batistić, voditelj tima iz jedinice za Usluge, a oni ističu
kako članstvo u grupi Premium partnera podrazumijeva i nove
obaveze i nove pogodnosti. Naravno, puno truda će se u budućnosti
ulagati u održavanje visoke razine kompetencija i kvalitete
usluga, ali će zato našim stručnjacima biti omogućen dostup
određenim bazama podataka koje će im tomu pomoći, bit će im na
raspolaganju određeni besplatni edukativni programi te podrška
stručnjaka iz drugih korporativnih timova. Kao Premium partner u
području usluga u poslovnim sustavima Ericssonu Nikoli Tesli
otvaraju se vrata i prema realizaciji regionalnih projekata. Uz
Italiju i Austriju Hrvatska je tako postala regionalni centar za
usluge u segmentu poslovnih sustava, što će u velikoj mjeri
pridonijeti jačanju kompanijine pozicije na tržištima na kojima
djeluje. S druge strane, mreža lokalnih partnera koji u području
poslovnih sustava surađuju s Ericssonom Nikolom Teslom imat će u
našoj kompaniji čvršće uporište za vlastiti razvoj i prodor
na tržištu te ćemo za njih biti izvor stručnih kompetencija o
najsuvremenijim komunikacijskim tehnologijama primijenjenim u
poslovnim sustavima.
J.
Lončar
|