Operativna izvrsnost



Operativna izvrsnost je vrlo važna u realizaciji poslovne strategije i ostvarivanja poslovnih ciljeva ENT Grupe. Ključna joj je uloga u prepoznavanju, iniciranju i provođenju potrebnih promjena i poboljšanja integriranog sustava upravljanja Grupom. To uključuje i odnose s našim kupcima, odabranim dobavljačima te svim ostalim zainteresiranim stranama.

 


Integrirani sustav upravljanja

Primjenjujemo integrirani sustav upravljanja koji objedinjuje težnju za stabilnim i nadziranim procesima, zadovoljnim kupcima i korisnicima usluga, očuvanim okolišem i sigurnošću zaposlenika te dobrobit svih zainteresiranih strana, uključujući širu društvenu zajednicu.

Politika kvalitete, zaštite okoliša te zaštite zdravlja i sigurnosti na radu te načela upravljanja utvrđena integriranim sustavom primjenjuju se u cijeloj Ericsson Nikola Tesla Grupi, a odnose se na sve njene osnovne djelatnosti.


Certifikati

Ericsson Nikola Tesla Grupa zastupa svjetsku razinu kvalitete na svim područjima svoga poslovanja.

 

  Važeći certifikati     
Vrijedi do  ORGANIZACIJA NORMA CERTIFIKACIJSKA ORGANIZACIJA
2026.  Ericsson Nikola Tesla Grupa ISO 9001:2015 SGS
2026.  Ericsson Nikola Tesla Grupa ISO 14001:2015 SGS
2026. Ericsson Nikola Tesla Grupa ISO 45001:2018 SGS
2025. Ericsson Nikola Tesla d.d. ISO/IEC 27001:2013 SGS 
2026. Ericsson Nikola Tesla Servisi d.o.o.

ISO 9001:2015

ISO 45001:2018

TÜV AUSTRIA
2026. Ericsson Nikola Tesla Servisi d.o.o. ISO 14001:2015 TÜV AUSTRIA
2027. Ericsson Nikola Tesla Servisi d.o.o. ISO 27001:2022 TÜV AUSTRIA



  Na vrh stranice