Operativna izvrsnost
Operativna izvrsnost je vrlo važna u realizaciji poslovne strategije i ostvarivanja poslovnih ciljeva ENT Grupe. Ključna joj je uloga u prepoznavanju, iniciranju i provođenju potrebnih promjena i poboljšanja integriranog sustava upravljanja Grupom. To uključuje i odnose s našim kupcima, odabranim dobavljačima te svim ostalim zainteresiranim stranama.
Integrirani sustav upravljanja
Primjenjujemo integrirani sustav upravljanja koji objedinjuje težnju za stabilnim i nadziranim procesima, zadovoljnim kupcima i korisnicima usluga, očuvanim okolišem i sigurnošću zaposlenika te dobrobit svih zainteresiranih strana, uključujući širu društvenu zajednicu.
Politika kvalitete, zaštite okoliša te zaštite zdravlja i sigurnosti na radu te načela upravljanja utvrđena integriranim sustavom primjenjuju se u cijeloj Ericsson Nikola Tesla Grupi, a odnose se na sve njene osnovne djelatnosti.
Certifikati
Ericsson Nikola Tesla Grupa zastupa svjetsku razinu kvalitete na svim područjima svoga poslovanja.
Važeći certifikati | |||
Vrijedi do | ORGANIZACIJA | NORMA | CERTIFIKACIJSKA ORGANIZACIJA |
2026. | Ericsson Nikola Tesla Grupa | ISO 9001:2015 | SGS |
2026. | Ericsson Nikola Tesla Grupa | ISO 14001:2015 | SGS |
2026. | Ericsson Nikola Tesla Grupa | ISO 45001:2018 | SGS |
2025. | Ericsson Nikola Tesla d.d. | ISO/IEC 27001:2013 | SGS |
2026. | Ericsson Nikola Tesla Servisi d.o.o. | TÜV AUSTRIA | |
2026. | Ericsson Nikola Tesla Servisi d.o.o. | ISO 14001:2015 | TÜV AUSTRIA |
2027. | Ericsson Nikola Tesla Servisi d.o.o. | ISO 27001:2022 | TÜV AUSTRIA |